Ge-ni-aal.quote:
Mwah, best leuk voor de mensen die dan thuiskomenquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ge-ni-aal.
Btw, vannacht werd de wedstrijd nog een keer helemaal vanaf heb begin uitgezonden héDikke faal, rond 1 uur ofzo was dat
iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ge-ni-aal.
Btw, vannacht werd de wedstrijd nog een keer helemaal vanaf heb begin uitgezonden héDikke faal, rond 1 uur ofzo was dat
oh leuk! waar is het rodetorenplein dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:41 schreef Pino112 het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)p-Rodetorenplein.ece
Gaat ik zondag heen
Naast het Maagjesbolwerk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:50 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
oh leuk! waar is het rodetorenplein dan?
Denk dat je ouders het wel zullen begrijpen als jij voor deze historische gebeurtenis wat later naar hen gaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Naast het Maagjesbolwerk.
Ik twijfel nog. M'n ouders verwachten dit weekend ook een bezoekje van me, maar 't lijkt me wel errug tof om zondag de finale op het rodetorenplein te gaan checken. M'n buren riepen er gisteren direct wat over. Twijfeltwijfel
Crazy little thing called love
PVDA burgemeesterquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:21 schreef -Hans- het volgende:
Geen groot scherm in de binnenstad. Jammer!
Zal de BNN 101TV-redactie wel weer zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:39 schreef alors het volgende:
Wat hebben ze nu weer op de webcamDraaien ze een keer Marvin Gaye, hoor ik alleen maar een dom racespel ofzo
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef borisz het volgende:
Je verzint het ook niet he. De PvdD heeft in Amsterdam 1 raadslid Zijn naam: van Lammeren.
Dan ga ik juist eerder wegquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat je ouders het wel zullen begrijpen als jij voor deze historische gebeurtenis wat later naar hen gaat.
Nice.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga ik juist eerder wegIk ga vrijdag heen en normaal gesproken zou ik op maandag terug gaan, gratis enzo. Maargoed, als ze me willen sponsoren qua reis (en dat doen ze meestal wel
), dan ben ik zondag ook op het Rodetorenplein te vinden!
Wat is daar voor dikke faal aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ge-ni-aal.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
#ekstraweekend dus ook op Nederland 3? ;-) “@roeklips: Om 12.00 uur overleg met #3FM en #101 over vergroten samenwerking.”
@michielveenstra
huh?
quote:roeklips: @michielveenstra Daar hebben we inderdaad over gehad.
Erg optimistisch die Coen.quote:Coen & Sander Show vanuit Zuid-Afrika op 3FM
De Coen & Sander Show van 3FM reist voor de finale van het WK af naar Zuid-Afrika. Coen Swijnenberg en Sander Lantinga zullen daarvandaan drie uitzendingen maken: op vrijdag van 16:00 tot 19:00 uur en in het weekend van 12:00 tot 15:00 uur.
De afgelopen weken reiden de dj's met een mobiele studio door Nederland om elke middag De Coen & Sander Show WK-tour te presenteren. Nu Nederland de finale heeft bereiken heeft BNN besloten de dj's naar Zuid-Afrika te sturen. Ook hier zullen de dj's rond trekken met een mobiele studio. Ze gaan onder meer naar de trainingen van het Nederlands elftal en gaan op pad met de supporters.
"In de euforie na de halve finale kreeg ik zowel van BNN als 3FM sms'jes dat we nu echt naar Zuid-Afrika moeten om onze WK-Tour met een klapper af te sluiten. We hebben dit fantastische plan in één dag uit de grond gestampt. Ik kan nog steeds nauwelijks geloven dat ik er zondag bovenop sta als Nederland wereldkampioen wordt", aldus Coen Swijnenberg.
HOORDE het net op 3FM.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:10 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-Zuid-Afrika-op-3FM/
[..]
Erg optimistisch die Coen.
En wie betaalt dat??? Alsof het nodig is om van daaruit uit te zenden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:10 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-Zuid-Afrika-op-3FM/
[..]
Erg optimistisch die Coen.
Ja, dat kan idd. 3FM niet aangehad vandaag, nu wel.quote:
Welkom zou ik dan zo zeggen! Heb 'm ook net aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat kan idd. 3FM niet aangehad vandaag, nu wel.
Ik blijf dat naaimachine-geluid geniaal vinden
Jij en ik !!!1quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En wie betaalt dat??? Alsof het nodig is om van daaruit uit te zenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |