Valt mij ook tegen, maar de horeca is niet helemaal voor omdat ze bang zijn om inkomsten mis te lopen (geneuzel).quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:43 schreef alors het volgende:
[..]
Erg raar en dom dat ze dat in Grunn nog niet hebben. Had ik niet verwacht.
Maar mensen, wat een wedstrijd! Iedereen dacht dat de wedstrijd al voorbij was op een gegeven moment, maar toen was het nog steeds billenknijpen... Jezus we staan gewoon in de finale, ik kan het nog steeds niet geloven!!![]()
quote:Ginger Ninja - Sunshine
Tim Berg - Bromance (Avicii Remix)
Goedemorgen Hansquote:
Dat gaat wat worden met Jouw WK-finale dan a.s. zondag.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. The day after the fucking incredible night before
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden met Jouw WK-finale dan a.s. zondag.
Nederland ontploft!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Idd. Vroeg me gisteravond al af hoe groot het feest zondag wel niet wordt als we winnen. Het was gisteren al zo groot
.
Ik ga de wedstrijd, net als gisteren, kijken bij m'n beste vriend en ik heb, ondanks dat het een klein kwartiertje fietsen is, wel alvast een logeerbed gereserveerd bij hem.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Idd. Vroeg me gisteravond al af hoe groot het feest zondag wel niet wordt als we winnen. Het was gisteren al zo groot
.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga de wedstrijd, net als gisteren, kijken bij m'n beste vriend en ik heb, ondanks dat het een klein kwartiertje fietsen is, wel alvast een logeerbed gereserveerd bij hem.
Zou je denken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]! Ik ga in Eindhoven kijken. Op het Stratumseind, dus ik verwacht dat daar ooknwel 'iets' te doen zal zijn
.
Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
Rancid
![]()
![]()
![]()
RAN-fuckin'-CID! Overdag! Woehoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |