quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:14 schreef kieskleurig het volgende:![]()
Geen voetbal hier, als straks iedereen binnen zit ga ik lekker wandelen met de hond.werken
ik heb de vorige keer 10 plates besteldquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik voel me zielig want werkloos want actie bij Enchantra enzo en ik mag niet bestellen![]()
Wat is jullie voorspelling voor de wedstrijd?
Dat denk ik ookquote:
Heb ik nog bij elke wedstrijd gezegdquote:
ook ja.. Maar ook inbound voor de goede doelen... En onder de wedstrijd bellen we zelf niet, maar ik kan dus wel gebeld wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:18 schreef Joysa het volgende:
Ik ga ook niet bestellen, want te weinig geld enzo.
En vamp, jij belt toch mensen op voor werk?
Ahhh, ik wil al zeggen, wel lullig tijdens wedstrijdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ook ja.. Maar ook inbound voor de goede doelen... En onder de wedstrijd bellen we zelf niet, maar ik kan dus wel gebeld worden
Ghehe nee, ze zien ook wel in dat we dan alleen maar boze mensen krijgen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ahhh, ik wil al zeggen, wel lullig tijdens wedstrijd![]()
En dat plaatje is cool
Das geen geld! En leuke lakjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:44 schreef Lindytje het volgende:
Whiej!! Ben ik de eerste falert??
Ik heb het netjes gehouden, want ik ben bestwel bluttig zegmaar....
Atlantis, C-c-courage, Secret Periwinkle en Light as air, incl verzenden 18,90
Hahahah, inderdaad! Dan moet ik na anderhalve week het oranje en de NL vlag van mijn tenen gaan schrobben...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:49 schreef Joysa het volgende:
van bronckhorst![]()
![]()
ze meoten wel winnen anders moet mijn wk mani er nog af
Hahahhaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahah, inderdaad! Dan moet ik na anderhalve week het oranje en de NL vlag van mijn tenen gaan schrobben...
Ja hè!! Bijna onmogelijk om recht te knippenquote:
Haha ik ook niet, daarom ben ik ook aan het Fok!ken ondertussenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef AmyGrace het volgende:
Jeej! slowchatten![]()
Kut-uruguay...ik kan die spanning niet aan hoor
Haii!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:14 schreef milka82 het volgende:
godsklere, heb mijn wk mani der al af gehaald! Kutzooi, zijn we veel sterker krijgen we een goal tegen... aaargh!
Oh hai trouwens
Ik heb er bij de ikea gekocht, doorzichtig. Kakspul. Denk je recht te knippen, verkijk je je net op 1 zo'n bolletjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja hè!! Bijna onmogelijk om recht te knippen
En toen ik vorige week naar blokker ging was hun witte antislip gebeuren op, dus heb groenGelukkig zie je daar niks van met de lades dicht
Mijn wandkastje was volquote:
Ja! Door jou dusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:14 schreef milka82 het volgende:
godsklere, heb mijn wk mani der al af gehaald! Kutzooi, zijn we veel sterker krijgen we een goal tegen... aaargh!
Oh hai trouwens
Geld enzo, en ik wacht tot we verhuisd zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb er bij de ikea gekocht, doorzichtig. Kakspul. Denk je recht te knippen, verkijk je je net op 1 zo'n bolletje![]()
[..]
Mijn wandkastje was volWaarom koop je er niet een? Geen ruimte?
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:17 schreef AmyGrace het volgende:
Nou, ik kan bijna niet niet-kijken...zit een partij te zuchten en te steunen..pff
Slim hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geld enzo, en ik wacht tot we verhuisd zijn.
Doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:17 schreef RenRen- het volgende:
Kuthelmer. Begin er maar niet aan JoysaSnee in been. Kleintje, maar toch.
Dit dus!quote:
Nog 10 minuten dan mag ik ook gaan kijken...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef Lindytje het volgende:
Buh... het is veel te spannend... ik kan het niet aan...![]()
Ik pak nog maar een biertje
Appeltjeslimonadequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nog 10 minuten dan mag ik ook gaan kijken...
Ik heb Jillzz (of hoe je dat ook mag schrijven)
Dat!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef Lindytje het volgende:
Buh... het is veel te spannend... ik kan het niet aan...![]()
Ik pak nog maar een biertje
tip: knip je antislip als je je helmer nog in elkaar aan het zetten bent, en een laatje nog niet gevouwen hebt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb er bij de ikea gekocht, doorzichtig. Kakspul. Denk je recht te knippen, verkijk je je net op 1 zo'n bolletje![]()
[..]
Mijn wandkastje was volWaarom koop je er niet een? Geen ruimte?
stuk of 600?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef Holyme het volgende:
Hoeveel lakjes passen er eigenlijk in zo'n helmer? M'n manden zijn een beetje vol aan 't raken
Minimaal 300, die zitten er nu ongeveer bij mij in, en ik heb nog een hele lade over, en als ik een beetje schuif nog wel ruim een halve ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef Holyme het volgende:
Hoeveel lakjes passen er eigenlijk in zo'n helmer? M'n manden zijn een beetje vol aan 't raken
Je woont te ver denk ik, anders had ik het zo gedaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Minimaal 300, die zitten er nu ongeveer bij mij in, en ik heb nog een hele lade over, en als ik een beetje schuif nog wel ruim een halve ook![]()
Dus 400 gaat wel lukken denk ik![]()
Joysa: kom maar een biertje halen hoor!
Smakelijk vast!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nog 10 minuten dan mag ik ook gaan kijken...
Ik heb Jillzz (of hoe je dat ook mag schrijven)
Vind ik ook, we gaan helemaal losquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind zo'n sc een hartstikke leuk idee, verloopt ook best goed.
Mwehehequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit dus!
RenRen, die helmer is niks voor jou, geef maar hier
Doe mij er ook maar 1 Lindy!
voetbaltrainer?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Smakelijk vast!
vraagt: who the fuck is Piet Visser?? Ik weet het ook niet (krijg je met 2 wijven in huis...) Iemand een idee??
Tilburgquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je woont te ver denk ik, anders had ik het zo gedaan
Vroeg ik me ook af, random amateur?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Smakelijk vast!
vraagt: who the fuck is Piet Visser?? Ik weet het ook niet (krijg je met 2 wijven in huis...) Iemand een idee??
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Smakelijk vast!
Te laatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tip: knip je antislip als je je helmer nog in elkaar aan het zetten bent, en een laatje nog niet gevouwen hebt.
dan kun je 'm er gewoon op leggen, en dan maar de juiste contouren meenemen met je schaar
Maar waar moeten we hem van kennen dan??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Piet Visser een vervelend ventje die voor de wedstrijden commentaar geeft bij studio sport.
deed ik ook zo, 1 precies afpassen, en dan maar stapelen en knippen maarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Te laatVanmorgen al fanatiek te werk gegaan, en nu pas aan het knippen. Wel slim trouwens. Och, ik heb er één die is goed geknipt, kan ik de rest met die vorm knippen.
Hij is scout en voetbaltrainer als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar waar moeten we hem van kennen dan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
voetbaltrainer?
http://lmgtfy.com/?q=Piet+visser <-- Speciaal voor Lindytje
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij is scout en voetbaltrainer als ik het goed heb.
Een voetbalscoutquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Smakelijk vast!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:Duitsland gaat gewoon winnen morgen en zondag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
All good things are wild and free.
Werkt wel goed zo, heb er ook niet gelijk 6 nodig. Wordt leuk als ik de rest wil knippenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
deed ik ook zo, 1 precies afpassen, en dan maar stapelen en knippen maar
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:HAHA. i dont get itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
God neemt iedereen af van wie zij ''fan'' is. En ze zegt haar favoriete team is Duitsland, met andere woorden Duitsland moet weg.quote:
quote:
Ohhhh zooooooquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
God neemt iedereen af van wie zij ''fan'' is. En ze zegt haar favoriete team is Duitsland, met andere woorden Duitsland moet weg.
Het was trouwens maar een grapje hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
God neemt iedereen af van wie zij ''fan'' is. En ze zegt haar favoriete team is Duitsland, met andere woorden Duitsland moet weg.
Ik moest ook even denken hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohhhh zoooooo![]()
dank.
En Lindy, dat heb ik ook altijd de eerste paar minuten van 2e helft hoor
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:34 schreef Lindytje het volgende:
'ohja... we moeten de andere kant op'
Ik ben zo'n sukkel...:')
Haha oh je moest eens weten hoeveel commentaar ik al gehad hebquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het was trouwens maar een grapje heben 100% voor NL maar heb ook gedeelte familie die duits is
vrouwenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
Gelukkig heeft zo te zien iedereen dat ongeveer hier
Hahaha, keep us postedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb hem net op mijn facebook gezet, ben benieuwd hoeveel flames ik van duitsers ga krijgen
hij is te droog
RenRen doe jij eens voorzichtig met die helmer van je!
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha, keep us posted
En ik doe mijn best, ben nu mijn 3 laatjes aan het vullen.
Top- en basecoats, konads. Untrieds en swapdingies en gewoon fijne merken die ik niet vaak gebruik die niet meer in het kastje passen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha, keep us posted
En ik doe mijn best, ben nu mijn 3 laatjes aan het vullen.
Top- en basecoats, konads. Untrieds en swapdingies en gewoon fijne merken die ik niet vaak gebruik die niet meer in het kastje passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nice!!!
en nu het hier toch mag:Wat mij betreft hoeft dat ook neit in spoiler heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoppa pagina 6 al
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nice!!!
en nu het hier toch mag:Helemaal niets, maar bij een berging zet iemand wel de hele dag het raam openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat helemaal geen nut heeft natuurlijk, het is een gesloten berging.
Gewoon 2-1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ben zo bang dat het penalty's worden hè?
Dan zijn we scr00d.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ben zo bang dat het penalty's worden hè?
Daar heb jij weer een punt..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:49 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, wie? *proest*
Maar t'is nog nieuw hè...even kijken hoe lang we het volhouden
Hahaha vind jij vast niet ergquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Alle vrouwen denken dat ze er uit gaan vandaag allemaal even snel bestellen
Helaas, ik mag n iet meer bestellenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Alle vrouwen denken dat ze er uit gaan vandaag allemaal even snel bestellen
heeft bubsel ook korting danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha vind jij vast niet erg![]()
In behandeling bij jou betekent al verzonden of nog niet?
Niet verzonden idd wat is je bestelnr?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha vind jij vast niet erg![]()
In behandeling bij jou betekent al verzonden of nog niet?
nr. 224quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet verzonden idd wat is je bestelnr?
Hij is nu compleet en gaat morgen op de post.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
nr. 224
hahahaha Holyme, die is gaaaaaaaaaaaf
Oh super, dankjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij is nu compleet en gaat morgen op de post.
Onze tv loopt achter maar goallll
Vervelend van de meur, wel mooie kleurtje??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ehm, die Tea Rose Polish, die set iig. Maar wat een meur.
Nou, het is erger dan seche. Daar heb ik geen last van, deze voel k zitten. Maar wel een mooi kleurtjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Vervelend van de meur, wel mooie kleurtje??
Ik vind de geur van Seche Vite echt NIET te harden
Feuteuw! In het andere topic dan hèquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, het is erger dan seche. Daar heb ik geen last van, deze voel k zitten. Maar wel een mooi kleurtjeHeel zacht, maar niet té.
Bwehehehhe, ik ook!! Mijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit gewoon als een spast in mijn handen te klappen hier
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit gewoon als een spast in mijn handen te klappen hier
lolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwehehehhe, ik ook!! Mijnkijkt me ongeveer zo aan:
Hier heeft de hond zich ook maar teruggetrokken...die snapt er heul niks vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn katten zitten nog onder de bank toen ik net omhoog schoot en begon te gillen toen ze scoorden
Wordt zondag helemaal leuk, waarschijnlijk bij mijn ouders kijken dan, en mijn ma gaat altijd he-le-maal los op de bankquote:
Mwehehequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn katten zitten nog onder de bank toen ik net omhoog schoot en begon te gillen toen ze scoorden
Color Club 1 betalen + 3 gratisquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Extra actie voor zondag bedenken gaat :p
konad aanbieding!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Extra actie voor zondag bedenken gaat :p
Niet normaal man!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:26 schreef AmyGrace het volgende:
Ja, alle Nederlanders gaan weer een paar jaar eerder de pijp uitDie spanning! Pfoeiii...
Die zijn sowieso al erg duur in juli en aug, maar nu natuurlijk nog veel meerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehhe, ik dacht: tik johannesburg eens in op Cheaptickets: 2500 pleuri voor een retourtje
Haha ja je wil niet weten hoe mijn zusje en ik naar die televisie zaten te schreeuwenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:32 schreef milka82 het volgende:![]()
Dacht dat ik gek werd op het einde, heb echt die scheids verrot gescholden *fluit af idioot was het meest nette*
Ik was mijn wkmani gewoon zat, oranje is niet mijn ding (alhoewel mijn leerlingen er vandaag helemaal verliefd op waren. Ohhhhh juf, wat mooi!)
Zondagavond maar effe oppas regelen denk ik, tijd voor de kroeg!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja je wil niet weten hoe mijn zusje en ik naar die televisie zaten te schreeuwen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja je wil niet weten hoe mijn zusje en ik naar die televisie zaten te schreeuwen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik weet het van 19:00 tot einde wedstrijd 25% korting op alles
Je bent geweldig! Ik wacht dan nog even met mijn bestelling van stempellakjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik weet het van 19:00 tot einde wedstrijd 25% korting op alles
Ja, heb de tv harder moeten zetten, het is hier gekkenhuisquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
En de herrie die nu vanuit de stad komt!!!![]()
hier ook, echt briljantquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Mirjam het volgende:
hier wordt knetterveel vuurwerk afgestoken in de stad
Hahah hier ook, en die grote opblaasballen vliegen door de straat, toeterende auto's, schreeuwende mensenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Mirjam het volgende:
hier wordt knetterveel vuurwerk afgestoken in de stad
Leuke actiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heel de zondag maar dus vanaf 00:00 tot einde wedstrijd even correctie na overleg met lief
oeiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef RenRen- het volgende:
Jezus. Getoeter, geroep, opeens een boem en gegilZal een auto tegen een paal zijn gegaan of zo.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef RenRen- het volgende:
Jezus. Getoeter, geroep, opeens een boem en gegilZal een auto tegen een paal zijn gegaan of zo.
Welterusten!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef Joysa het volgende:
Mijn wekker gaat vroeg, lange dag werken morgen, ik duik mijn bed in!
Slaap lekker alvast!
TD misschien?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef Mirjam het volgende:
flauw dat die awakening collectie van china glaze ws. niet te verkrijgen is voor ons, I wanrtz...
Misschien dat Veldhoven ze krijgt, die hadden de vorige set ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef Mirjam het volgende:
flauw dat die awakening collectie van china glaze ws. niet te verkrijgen is voor ons, I wanrtz...
Dat is inderdaad nog een kansje! Zo ja: ga ik weer een half uurtje karren in de autoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Misschien dat Veldhoven ze krijgt, die hadden de vorige set ook
Lakjes met zulke namen MOET ik hebben. Dat de kleuren leuk zijn is slechts een fijne bijkomstigheid
Liep met dochterlief achterom om onze fietsen weg te zetten... Kwam de buurman voorbij gestoven op zn fietseke... Had nog even iets van zal ik? Maar dochterlief is net ff te jong nog (en heeft morgen sportdag)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
En de herrie die nu vanuit de stad komt!!!![]()
Zondag de stad in dan!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Liep met dochterlief achterom om onze fietsen weg te zetten... Kwam de buurman voorbij gestoven op zn fietseke... Had nog even iets van zal ik? Maar dochterlief is net ff te jong nog (en heeft morgen sportdag)
*kijkt* ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:12 schreef RenRen- het volgende:
Header van mijn blog aangepastIk vind hem tof.
Succes!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zometeen mijn laatste toetsen, Wiskunde en engels literatuur. En ik heb er nog helemaal niks voor gedaan, gaat nog leuk worden
Sterktequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef milka82 het volgende:
Nou euh Space, succes dan! Ik ga zo mijn moeder weg brengen naar een psychiatrische afdeling van het ziekenhuis... Heb leukere dingen mee gemaakt maar hoop dat dit helpt voor der.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef milka82 het volgende:
Nou euh Space, succes dan! Ik ga zo mijn moeder weg brengen naar een psychiatrische afdeling van het ziekenhuis... Heb leukere dingen mee gemaakt maar hoop dat dit helpt voor der.
Nee, gewoon zo heul zwaar omlaag draaienquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ren, hij's leuken Debsterr, fijn! Je moest eerst altijd uitstapopen voor zo'n ding? Dan is dit wel een handige vebetering ook ja
Ahquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef Holyme het volgende:
Fijn dat alles goed was
Ik mag morgen weer, gaatje gevonden bij de vorige controle, en 't zit op een kl*teplek, moet dus verdoofd denk ik
hij is geweldig!!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:12 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben ook weer geweest en hev weer een nieuwe noodvulling. Het vervelendste is dat ik niet mag etenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Sterkte
Ik ga naar de tandarts zoControle maartoch.
* DeltaCephei haat tandarts
Mooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:12 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega heeft een buitenlandse medewerker aan de lijn en dat Engels is zo lolligMaybe I put my finger in the wrong bottom. (misschien heb ik op de verkeerde knop gedrukt)
Whieieie!!! Dat is tof!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*kijkt* ik ook!
Gister m'n nieuwe auto opgehaald en hij rijdt gooooooed. En hoe leuk is dat, als je gewoon met je raampje *bzzzt* kan doen in de parkeergarage
.
He bah, da's vervelend.... sterkte!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef milka82 het volgende:
Blegh, sterkte alvast!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef Holyme het volgende:
Fijn dat alles goed was
Ik mag morgen weer, gaatje gevonden bij de vorige controle, en 't zit op een kl*teplek, moet dus verdoofd denk ik
Bwhehehehehe!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega heeft een buitenlandse medewerker aan de lijn en dat Engels is zo lolligMaybe I put my finger in the wrong bottom. (misschien heb ik op de verkeerde knop gedrukt)
Succes!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zometeen mijn laatste toetsen, Wiskunde en engels literatuur. En ik heb er nog helemaal niks voor gedaan, gaat nog leuk worden
Sterkte, hopelijk krijgt je moeder de hulp die ze nodig heeftquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef milka82 het volgende:
ik doe vanavond de rekening sturen en de orly's op de bus!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehe!!!!
Oh, de wielen zijn binnen!!
Dat is prima!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe vanavond de rekening sturen en de orly's op de bus!
Oeh, da's wel erg ja!! Een cheap lakjeswinkeltje niet kunnen vinden... Succes met zoeken, hoop dat je m terug vindt!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:50 schreef princess-a het volgende:
Jeeeej slowchat!
Sterkte voor alle dames die dat vandaag nodig hebben
Mijn lief heeft me gister mee gesleurd uit een vaag winkeltje in Antwerpen met hele cheape lakkies! (Ccuk ofzo? Zelfde als Pieces nu heeft) glitters en flakies enzo. Door de cocktails achter mijn kiezen heb ik me laten meetrekken, maar nu hebben we toch een heule crisis! En kan ik die winkel niet terug vinden natuurlijk![]()
In coma gelegenquote:
Da's wel een beetje jammer.... het opruimen dan, het is best werm namelijk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:36 schreef Mss het volgende:
[..]
In coma gelegen. Lekker vrij vandaag! Ik moet wel puinruimen, we hebben hier gisteren de wedstrijd gekeken en mijn kamer is niet zo groot, dus het is een bende!
Ahhh.....quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:44 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook een plonsje maken!
Heb nu pauze, moet nog tot 18. En het is warrum!
Ik zag de nieuwe collectie van catrice tussen de vracht, maar er is nog geen plek in de winkel. We hebben maar een heel klein catrice vak.
sterkte!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef milka82 het volgende:
Klaar als in helemaal klaar??quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:31 schreef Mirjam het volgende:
Zi, zit op revalidatie, ben klaar, maarde taxi komt pas om twee uur, ff tijd doden dus....
Ah, oke!! Je hoeft iig nog maar 5 min te wachten!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, was dat maar waarvoor vandaag, moet nog iets van 11 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |