Vind ik ook, we gaan helemaal losquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind zo'n sc een hartstikke leuk idee, verloopt ook best goed.
Mwehehequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit dus!
RenRen, die helmer is niks voor jou, geef maar hier
Doe mij er ook maar 1 Lindy!
voetbaltrainer?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Smakelijk vast!
vraagt: who the fuck is Piet Visser?? Ik weet het ook niet (krijg je met 2 wijven in huis...) Iemand een idee??
Tilburgquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je woont te ver denk ik, anders had ik het zo gedaan
Vroeg ik me ook af, random amateur?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Smakelijk vast!
vraagt: who the fuck is Piet Visser?? Ik weet het ook niet (krijg je met 2 wijven in huis...) Iemand een idee??
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Smakelijk vast!
Te laatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tip: knip je antislip als je je helmer nog in elkaar aan het zetten bent, en een laatje nog niet gevouwen hebt.
dan kun je 'm er gewoon op leggen, en dan maar de juiste contouren meenemen met je schaar
Maar waar moeten we hem van kennen dan??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Piet Visser een vervelend ventje die voor de wedstrijden commentaar geeft bij studio sport.
deed ik ook zo, 1 precies afpassen, en dan maar stapelen en knippen maarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Te laatVanmorgen al fanatiek te werk gegaan, en nu pas aan het knippen. Wel slim trouwens. Och, ik heb er één die is goed geknipt, kan ik de rest met die vorm knippen.
Hij is scout en voetbaltrainer als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar waar moeten we hem van kennen dan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
voetbaltrainer?
http://lmgtfy.com/?q=Piet+visser <-- Speciaal voor Lindytje
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij is scout en voetbaltrainer als ik het goed heb.
Een voetbalscoutquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Smakelijk vast!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:Duitsland gaat gewoon winnen morgen en zondag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
All good things are wild and free.
Werkt wel goed zo, heb er ook niet gelijk 6 nodig. Wordt leuk als ik de rest wil knippenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
deed ik ook zo, 1 precies afpassen, en dan maar stapelen en knippen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |