Niet normaal man!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:26 schreef AmyGrace het volgende:
Ja, alle Nederlanders gaan weer een paar jaar eerder de pijp uitDie spanning! Pfoeiii...
Die zijn sowieso al erg duur in juli en aug, maar nu natuurlijk nog veel meerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:32 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehhe, ik dacht: tik johannesburg eens in op Cheaptickets: 2500 pleuri voor een retourtje
Haha ja je wil niet weten hoe mijn zusje en ik naar die televisie zaten te schreeuwenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:32 schreef milka82 het volgende:![]()
Dacht dat ik gek werd op het einde, heb echt die scheids verrot gescholden *fluit af idioot was het meest nette*
Ik was mijn wkmani gewoon zat, oranje is niet mijn ding (alhoewel mijn leerlingen er vandaag helemaal verliefd op waren. Ohhhhh juf, wat mooi!)
Zondagavond maar effe oppas regelen denk ik, tijd voor de kroeg!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja je wil niet weten hoe mijn zusje en ik naar die televisie zaten te schreeuwen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja je wil niet weten hoe mijn zusje en ik naar die televisie zaten te schreeuwen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik weet het van 19:00 tot einde wedstrijd 25% korting op alles
Je bent geweldig! Ik wacht dan nog even met mijn bestelling van stempellakjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik weet het van 19:00 tot einde wedstrijd 25% korting op alles
Ja, heb de tv harder moeten zetten, het is hier gekkenhuisquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
En de herrie die nu vanuit de stad komt!!!![]()
hier ook, echt briljantquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Mirjam het volgende:
hier wordt knetterveel vuurwerk afgestoken in de stad
Hahah hier ook, en die grote opblaasballen vliegen door de straat, toeterende auto's, schreeuwende mensenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Mirjam het volgende:
hier wordt knetterveel vuurwerk afgestoken in de stad
Leuke actiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heel de zondag maar dus vanaf 00:00 tot einde wedstrijd even correctie na overleg met lief
oeiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef RenRen- het volgende:
Jezus. Getoeter, geroep, opeens een boem en gegilZal een auto tegen een paal zijn gegaan of zo.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef RenRen- het volgende:
Jezus. Getoeter, geroep, opeens een boem en gegilZal een auto tegen een paal zijn gegaan of zo.
Welterusten!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef Joysa het volgende:
Mijn wekker gaat vroeg, lange dag werken morgen, ik duik mijn bed in!
Slaap lekker alvast!
TD misschien?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef Mirjam het volgende:
flauw dat die awakening collectie van china glaze ws. niet te verkrijgen is voor ons, I wanrtz...
Misschien dat Veldhoven ze krijgt, die hadden de vorige set ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef Mirjam het volgende:
flauw dat die awakening collectie van china glaze ws. niet te verkrijgen is voor ons, I wanrtz...
Dat is inderdaad nog een kansje! Zo ja: ga ik weer een half uurtje karren in de autoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Misschien dat Veldhoven ze krijgt, die hadden de vorige set ook
Lakjes met zulke namen MOET ik hebben. Dat de kleuren leuk zijn is slechts een fijne bijkomstigheid
Liep met dochterlief achterom om onze fietsen weg te zetten... Kwam de buurman voorbij gestoven op zn fietseke... Had nog even iets van zal ik? Maar dochterlief is net ff te jong nog (en heeft morgen sportdag)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
En de herrie die nu vanuit de stad komt!!!![]()
Zondag de stad in dan!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Liep met dochterlief achterom om onze fietsen weg te zetten... Kwam de buurman voorbij gestoven op zn fietseke... Had nog even iets van zal ik? Maar dochterlief is net ff te jong nog (en heeft morgen sportdag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |