Leuke actiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heel de zondag maar dus vanaf 00:00 tot einde wedstrijd even correctie na overleg met lief
oeiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef RenRen- het volgende:
Jezus. Getoeter, geroep, opeens een boem en gegilZal een auto tegen een paal zijn gegaan of zo.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef RenRen- het volgende:
Jezus. Getoeter, geroep, opeens een boem en gegilZal een auto tegen een paal zijn gegaan of zo.
Welterusten!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef Joysa het volgende:
Mijn wekker gaat vroeg, lange dag werken morgen, ik duik mijn bed in!
Slaap lekker alvast!
TD misschien?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef Mirjam het volgende:
flauw dat die awakening collectie van china glaze ws. niet te verkrijgen is voor ons, I wanrtz...
Misschien dat Veldhoven ze krijgt, die hadden de vorige set ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef Mirjam het volgende:
flauw dat die awakening collectie van china glaze ws. niet te verkrijgen is voor ons, I wanrtz...
Dat is inderdaad nog een kansje! Zo ja: ga ik weer een half uurtje karren in de autoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Misschien dat Veldhoven ze krijgt, die hadden de vorige set ook
Lakjes met zulke namen MOET ik hebben. Dat de kleuren leuk zijn is slechts een fijne bijkomstigheid
Liep met dochterlief achterom om onze fietsen weg te zetten... Kwam de buurman voorbij gestoven op zn fietseke... Had nog even iets van zal ik? Maar dochterlief is net ff te jong nog (en heeft morgen sportdag)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
En de herrie die nu vanuit de stad komt!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |