Zondag de stad in dan!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Liep met dochterlief achterom om onze fietsen weg te zetten... Kwam de buurman voorbij gestoven op zn fietseke... Had nog even iets van zal ik? Maar dochterlief is net ff te jong nog (en heeft morgen sportdag)
*kijkt* ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:12 schreef RenRen- het volgende:
Header van mijn blog aangepastIk vind hem tof.
Succes!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zometeen mijn laatste toetsen, Wiskunde en engels literatuur. En ik heb er nog helemaal niks voor gedaan, gaat nog leuk worden
Sterktequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef milka82 het volgende:
Nou euh Space, succes dan! Ik ga zo mijn moeder weg brengen naar een psychiatrische afdeling van het ziekenhuis... Heb leukere dingen mee gemaakt maar hoop dat dit helpt voor der.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef milka82 het volgende:
Nou euh Space, succes dan! Ik ga zo mijn moeder weg brengen naar een psychiatrische afdeling van het ziekenhuis... Heb leukere dingen mee gemaakt maar hoop dat dit helpt voor der.
Nee, gewoon zo heul zwaar omlaag draaienquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ren, hij's leuken Debsterr, fijn! Je moest eerst altijd uitstapopen voor zo'n ding? Dan is dit wel een handige vebetering ook ja
Ahquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef Holyme het volgende:
Fijn dat alles goed was
Ik mag morgen weer, gaatje gevonden bij de vorige controle, en 't zit op een kl*teplek, moet dus verdoofd denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |