hij is geweldig!!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:12 schreef RenRen- het volgende:
Header van mijn blog aangepastIk vind hem tof.
Ik ben ook weer geweest en hev weer een nieuwe noodvulling. Het vervelendste is dat ik niet mag etenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Sterkte
Ik ga naar de tandarts zoControle maartoch.
* DeltaCephei haat tandarts
Mooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:12 schreef RenRen- het volgende:
Header van mijn blog aangepastIk vind hem tof.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega heeft een buitenlandse medewerker aan de lijn en dat Engels is zo lolligMaybe I put my finger in the wrong bottom. (misschien heb ik op de verkeerde knop gedrukt)
Whieieie!!! Dat is tof!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*kijkt* ik ook!
Gister m'n nieuwe auto opgehaald en hij rijdt gooooooed. En hoe leuk is dat, als je gewoon met je raampje *bzzzt* kan doen in de parkeergarage
.
He bah, da's vervelend.... sterkte!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef milka82 het volgende:
Nou euh Space, succes dan! Ik ga zo mijn moeder weg brengen naar een psychiatrische afdeling van het ziekenhuis... Heb leukere dingen mee gemaakt maar hoop dat dit helpt voor der.
Blegh, sterkte alvast!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef Holyme het volgende:
Fijn dat alles goed was
Ik mag morgen weer, gaatje gevonden bij de vorige controle, en 't zit op een kl*teplek, moet dus verdoofd denk ik
Bwhehehehehe!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega heeft een buitenlandse medewerker aan de lijn en dat Engels is zo lolligMaybe I put my finger in the wrong bottom. (misschien heb ik op de verkeerde knop gedrukt)
Succes!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zometeen mijn laatste toetsen, Wiskunde en engels literatuur. En ik heb er nog helemaal niks voor gedaan, gaat nog leuk worden
Sterkte, hopelijk krijgt je moeder de hulp die ze nodig heeftquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef milka82 het volgende:
Nou euh Space, succes dan! Ik ga zo mijn moeder weg brengen naar een psychiatrische afdeling van het ziekenhuis... Heb leukere dingen mee gemaakt maar hoop dat dit helpt voor der.
ik doe vanavond de rekening sturen en de orly's op de bus!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehe!!!!
Oh, de wielen zijn binnen!!
Dat is prima!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe vanavond de rekening sturen en de orly's op de bus!
Oeh, da's wel erg ja!! Een cheap lakjeswinkeltje niet kunnen vinden... Succes met zoeken, hoop dat je m terug vindt!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:50 schreef princess-a het volgende:
Jeeeej slowchat!
Sterkte voor alle dames die dat vandaag nodig hebben
Mijn lief heeft me gister mee gesleurd uit een vaag winkeltje in Antwerpen met hele cheape lakkies! (Ccuk ofzo? Zelfde als Pieces nu heeft) glitters en flakies enzo. Door de cocktails achter mijn kiezen heb ik me laten meetrekken, maar nu hebben we toch een heule crisis! En kan ik die winkel niet terug vinden natuurlijk![]()
In coma gelegenquote:
Da's wel een beetje jammer.... het opruimen dan, het is best werm namelijk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:36 schreef Mss het volgende:
[..]
In coma gelegen. Lekker vrij vandaag! Ik moet wel puinruimen, we hebben hier gisteren de wedstrijd gekeken en mijn kamer is niet zo groot, dus het is een bende!
Ahhh.....quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:44 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook een plonsje maken!
Heb nu pauze, moet nog tot 18. En het is warrum!
Ik zag de nieuwe collectie van catrice tussen de vracht, maar er is nog geen plek in de winkel. We hebben maar een heel klein catrice vak.
sterkte!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef milka82 het volgende:
Klaar als in helemaal klaar??quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:31 schreef Mirjam het volgende:
Zi, zit op revalidatie, ben klaar, maarde taxi komt pas om twee uur, ff tijd doden dus....
Ah, oke!! Je hoeft iig nog maar 5 min te wachten!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, was dat maar waarvoor vandaag, moet nog iets van 11 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |