quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nice!!!
en nu het hier toch mag:Wat mij betreft hoeft dat ook neit in spoiler heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoppa pagina 6 al
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nice!!!
en nu het hier toch mag:Helemaal niets, maar bij een berging zet iemand wel de hele dag het raam openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat helemaal geen nut heeft natuurlijk, het is een gesloten berging.
Gewoon 2-1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ben zo bang dat het penalty's worden hè?
Dan zijn we scr00d.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ben zo bang dat het penalty's worden hè?
Daar heb jij weer een punt..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:49 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, wie? *proest*
Maar t'is nog nieuw hè...even kijken hoe lang we het volhouden
Hahaha vind jij vast niet ergquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Alle vrouwen denken dat ze er uit gaan vandaag allemaal even snel bestellen
Helaas, ik mag n iet meer bestellenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Alle vrouwen denken dat ze er uit gaan vandaag allemaal even snel bestellen
heeft bubsel ook korting danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha vind jij vast niet erg![]()
In behandeling bij jou betekent al verzonden of nog niet?
Niet verzonden idd wat is je bestelnr?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hahaha vind jij vast niet erg![]()
In behandeling bij jou betekent al verzonden of nog niet?
nr. 224quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet verzonden idd wat is je bestelnr?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |