1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Deed Johan al toch.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:52 schreef bascross het volgende:
Nog tegen Gijp gezegd dat het flauw was hoe hij reageerde op het filmpje met zonnebril?
Op de foto gaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:08 schreef Jivis het volgende:
Was erbij vanavond. Vond het vooral erg tof van Gijp en Derksen dat ze na afloop nog de moeite namen met iedereen(!) op de foto te gaan. Alleen Genee was nergens te bekennen.
He, jij ook alquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:08 schreef Jivis het volgende:
Was erbij vanavond. Vond het vooral erg tof van Gijp en Derksen dat ze na afloop nog de moeite namen met iedereen(!) op de foto te gaan. Alleen Genee was nergens te bekennen.
quote:
Heb expres deze avond bekeken omdat ik vind dat het moest! Mijn afstandbediening had ik maar ver van mijn stoel neergezet! Totdat die mongool met bril iets zei dat grappig moest zijn, kon ik het niet laten om afstandbediening te pakken...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 04:25 schreef herbert64 het volgende:
Geweldig programma. Wilfred, Johan en Rene vullen elkaar perfect aan. Het gezeik van de NOS kan hierbij niet in de schaduw staan. Jammer dat zoveel mensen blijven hangen zonder te weten dat er op een andere zender een veel leukere nabeschouwing is.
is toch mooi man..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 04:18 schreef Watashiwa het volgende:
Wie is die gast met bril? Vind zichzelf erg leuk ofzo!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 04:33 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Heb expres deze avond bekeken omdat ik vind dat het moest! Mijn afstandbediening had ik maar ver van mijn stoel neergezet! Totdat die mongool met bril iets zei dat grappig moest zijn, kon ik het niet laten om afstandbediening te pakken...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 04:33 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Heb expres deze avond bekeken omdat ik vind dat het moest! Mijn afstandbediening had ik maar ver van mijn stoel neergezet! Totdat die mongool met bril iets zei dat grappig moest zijn, kon ik het niet laten om afstandbediening te pakken...
Dat is ook geen reet aan! Barend en van Dorp, HELP!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 04:58 schreef willemwaus het volgende:
[..]
flikker dan lekker op naar de nos
Rene is een held
Volgens mij begreep je niet zoveel van mijn post. Ik ben niet zo geïnteresseerd in 'werkt niet voor jou'. De werking van een behandeling is vrij simpel empirisch te onderzoeken. Dat is ook wel gedaan en keer op keer blijkt er bij dit soort geneuzel geen sprake te zijn van een een statistisch significant effect. Dan noemen we een eventueel effect gewoon een placebo effect.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Let wel: Ik zeg niet dat De Gier of andere magnetiseurs geweldige helers zijn. Maar feit is wel dat ze mensen helpen. Het is misschien niet voor iedereen, maar er is een reden dat ze bestaan en dat er mensen terug blijven komen. Daarom vind ik dat je zelf misschien wel mag denken dat het niet werkt voor jouw, maar hoef je iemand nog niet wel te zetten als een charlatan zoals Derksen, of alles doodleuk onder de noemer van een placeboeffect te plaatsen.
Dat verhaal over Charisteas vond ik overigens ook tenenkrommend, en ik geloof zelf ook niet in dergelijke methodes voor mijzelf. Maar als ze mensen helpen, tsja, waarom niet? Er is een reden dat dergelijke alternatieve geneeswijze (valt een magnetiseur hier eigenlijk ook onder?) gewoon deel uit kunnen maken van een zorgverzekeringspakket.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 04:18 schreef Watashiwa het volgende:
Je kent Jack Spijkerman niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 04:18 schreef Watashiwa het volgende:
Genee heeft een baby van een paar maanden. Dus dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:08 schreef Jivis het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Samarinda het volgende:
Weet iemand hoe die knappe meid heet die schuin achter Genee achter de bar staat?
Haha laat gaan man die Renequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:41 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik zag Rene net lopen hier in DordtWie wil me aanraken?
Af en toe de post ophalen toch.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef AcidTrance het volgende:
Wat zit ie niet in zijn presidential suite
quote:
Van dichtbij iets minder knap:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Samarinda het volgende:
Weet iemand hoe die knappe meid heet die schuin achter Genee achter de bar staat?
En een dansje maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Laten wij niet vergeten dat Prem een kampioenschap voor NL voorspelde, mocht dat uitkomen dan zie ik hem wel weer eens aanschuiven, ik kan niet wachten![]()
In het echt vond ik haar niet bijzonder lekker inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:32 schreef Helio het volgende:
[..]
Van dichtbij iets minder knap:
[ afbeelding ]
Jack: "Jongens...finale zondag, jongens...zeg het maar"quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:15 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat is het toch eigenlijk ook een triest tokkieprogramma
Kijk je toch lekker niet, niemand verplicht je het hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:15 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat is het toch eigenlijk ook een triest tokkieprogramma
Voel je je bedreigd door studio sportzomerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jack: "Jongens...finale zondag, jongens...zeg het maar"
Geen idee. Ik weet dat het er bij Studio Voetbal altijd zo aan toe gaat. Over kansloze programma's gesprokenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:23 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Voel je je bedreigd door studio sportzomerDas helemaal zielig
Maar ik mag m'n mening er wel over gevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kijk je toch lekker niet, niemand verplicht je het hoor
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:42 schreef AcidTrance het volgende:
De aflevering van vanavond: SSZ met Cheque van het Geld.
Cheque: "Jongens...finale zondag, jongens...zeg het maar"
Bogarde: ik buig voor niemand, in 96 zat met ik mijn black brotha's aan een andere tafel
Wennermars: wha wha wha wha ik ik ik ik nou nou nou nie nie nie snap stotter stotter...... gaaaap
Piet de Visser: Oekoewenie is een topspeller ik volg me als sinds zijn geboorte in Ghana ik snap totaal niet waarom hij niets laat zien.
Ronald de Boer: ik vind dat we met Elia op links moeten en Robben rechts voor meer diepgang.
Aad de Mos: ik denk dat we in de finale tegen Duitsland of Spanje tegenkomen.
Cheque: Ik heb het idee dat dit zo een gebalanceerd elftal is met totaal voetbal
Bogarde: ja Cheque
Wennemars: ja ja ja ja Che Che Cheque
Piet de Visser: ja Cheque
Aad de Mos: ja Cheque
Piet de Visser: ik snap totaal niet waarom Oekoewenie is mislukt ik heb zijn luiers nog verschoond.
Bogarde: ze hebben wat tegen hem net zoals tegen mij in 96
Cheque: Jongens houden we het gezellig.....
Cheque: Van Persie valt eigenlijk best wel tegen
Piet de Visser: Ja erg vreemd bij Arsenal speelt hij erg goed, ik had uhm toen ie 3 was nog getipt bij Wenger.
Cheque: Van Persie is eigenlijk helemaal geen centrumspits maar een nummer 10
<------ Reportage met Bert Maalderink ------>
Bert Maalderink: Speelt Boularouhz dinsdag op de plek van van der Wiel
Bert van Marwijk: Boularouhz is fit
Bert Maalderink: Is het misschien mogelijk dat de van der Vaart op de plek van Nigel de Jong speelt
Bert van Marwijk: Ik probeer zo min mogelijk te veranderen aan het elftal
Bert Maalderink: dus de Zeeuw?
Bert van Marwijk: de Zeeuw is fit.
Ik denk dat er meer bij sportzomer blijven hangen, omdat ie dan toch al op 1 staat...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:58 schreef HaagsPietje het volgende:
overigens weer aardige cijfers voor VI, gisteren....
VI ORANJE 644.000
benieuwd naar vanavond, na een wedstrijd van Oranje....
het heeft ff geduurd, maar eindelijk zien ze het lichtquote:
Geniaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:42 schreef AcidTrance het volgende:
De aflevering van vanavond: SSZ met Cheque van het Geld.
Cheque: "Jongens...finale zondag, jongens...zeg het maar"
Bogarde: ik buig voor niemand, in 96 zat met ik mijn black brotha's aan een andere tafel
Wennermars: wha wha wha wha ik ik ik ik nou nou nou nie nie nie snap stotter stotter...... gaaaap
Piet de Visser: Oekoewenie is een topspeller ik volg me als sinds zijn geboorte in Ghana ik snap totaal niet waarom hij niets laat zien.
Ronald de Boer: ik vind dat we met Elia op links moeten en Robben rechts voor meer diepgang.
Aad de Mos: ik denk dat we in de finale tegen Duitsland of Spanje tegenkomen.
Cheque: Ik heb het idee dat dit zo een gebalanceerd elftal is met totaal voetbal
Piet de Visser: ik snap totaal niet waarom Oekoewenie is mislukt ik heb zijn luiers nog verschoond.
Bogarde: ze hebben wat tegen hem net zoals tegen mij in 96
Cheque: Jongens houden we het gezellig.....
Cheque: Van Persie valt eigenlijk best wel tegen
Piet de Visser: Ja erg vreemd bij Arsenal speelt hij erg goed, ik had uhm toen ie 3 was nog getipt bij Wenger.
Cheque: Van Persie is eigenlijk helemaal geen centrumspits maar een nummer 10
<------ Reportage met Bert Maalderink ------>
Bert Maalderink: Speelt Boularouhz dinsdag op de plek van van der Wiel
Bert van Marwijk: Boularouhz is fit
Bert Maalderink: Is het misschien mogelijk dat de van der Vaart op de plek van Nigel de Jong speelt
Bert van Marwijk: Ik probeer zo min mogelijk te veranderen aan het elftal
Bert Maalderink: dus de Zeeuw?
Bert van Marwijk: de Zeeuw is fit.
mensen zoals jij die andere mensen in een hokje plaatsenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:26 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Maar ik mag m'n mening er wel over gevenik kan er niets aan doen dat het tokkiepubliek kennelijk voor het eerst in hun leven heeft gehoord van een kutscheet en dit enorm grappig vindt.
Maar goed, Frans Bauer is in sommige kringen ook populair
kun je nagaan hoe slecht de nos dit wk is....zelfs nu er geen VI op tv is verkies ik lekker de tuin met een pilsje boven die irritant ironische borst geflankeerd door die vertegenwoordiger in tandenborstels......wat een saaie prut schotelen die je voor zeg, echt teleurstellend hoe ze dit allemaal aangepakt hebben.....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga wel het WK Journaal met Hugo kijken ofzo.
Spannend!! Kijken of het Vuvuzela-filmpje er nog steeds in staat hihiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:47 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
"we gaan nu naar de Big Five van Hugo"![]()
Ze hebben ook samen eens een WK of een EK nabeschouwd, dat was best vermakelijke televisie. Alleen hebben Jack van Gelder en zijn kornuiten toen de deur eruit gelopen bij de NOS-directie over hoe ze ooit zo'n "commerciëlen" gezicht (Derksen) hadden kunnen inschakelen daarvoor. Dus dat zal er niet meer van komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:07 schreef AcidTrance het volgende:
Nagaan dat Borst uit de stal van Derksen komt, aangezien hij begin jaren 90 bij VI heeft gewerkt.
Blijkbaar, want hij veruit de slechtste man in het veld vanavond.quote:
+1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:30 schreef frensje het volgende:
ik vond Kuyt een van de betere vandaag niet nodig dit keer Derksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |