quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Samarinda het volgende:
Weet iemand hoe die knappe meid heet die schuin achter Genee achter de bar staat?
Haha laat gaan man die Renequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:41 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik zag Rene net lopen hier in DordtWie wil me aanraken?
Af en toe de post ophalen toch.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef AcidTrance het volgende:
Wat zit ie niet in zijn presidential suite
quote:
Van dichtbij iets minder knap:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Samarinda het volgende:
Weet iemand hoe die knappe meid heet die schuin achter Genee achter de bar staat?
En een dansje maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Laten wij niet vergeten dat Prem een kampioenschap voor NL voorspelde, mocht dat uitkomen dan zie ik hem wel weer eens aanschuiven, ik kan niet wachten![]()
In het echt vond ik haar niet bijzonder lekker inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:32 schreef Helio het volgende:
[..]
Van dichtbij iets minder knap:
[ afbeelding ]
Jack: "Jongens...finale zondag, jongens...zeg het maar"quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:15 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat is het toch eigenlijk ook een triest tokkieprogramma
Kijk je toch lekker niet, niemand verplicht je het hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:15 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat is het toch eigenlijk ook een triest tokkieprogramma
Voel je je bedreigd door studio sportzomerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jack: "Jongens...finale zondag, jongens...zeg het maar"
Geen idee. Ik weet dat het er bij Studio Voetbal altijd zo aan toe gaat. Over kansloze programma's gesprokenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:23 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Voel je je bedreigd door studio sportzomerDas helemaal zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |