delen door 7. is 40 euro de man voor 3 dagen/2 nachten. Valt toch meequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me een beetje behoorlijk veel
15¤ p.p.p.d?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zat zelf te denken aan massa-voer en dat we voor 100 ekkies wel klaar zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
delen door 7. is 40 euro de man voor 3 dagen/2 nachten. Valt toch mee
ik reken 2 kratten bier per persoon over die 3 dagen en dan nog een beetje voedselquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor 20¤ heb je 2 pannen macaroni voor 7 man voor 2 dagenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat zelf te denken aan massa-voer en dat we voor 100 ekkies wel klaar zijn
Ja, ik drink geen bierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik reken 2 kratten bier per persoon over die 3 dagen en dan nog een beetje voedsel
Klote is dat ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Fuck man ik moet nog een punt terug krijgen en ik heb mijn P alleen dat wijf is op vakantie
Ja en ze zijn zo fucking sloom met punten invoeren bij ons jongen. Echt, zo'n punt dat ik al in februari heb gekregen hebben ze nu pas gemuteerd naar het systeem.quote:
mwoah als je nog 2 dagen erbij uitgaat is het inderdaad iets teveel van het goede maar als je gewoon thuisblijft valt dat wel meequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik drink geen bieren 48 flesjes bier pp in 3 dagen? kenker toch op man
Onze vriendengroep drinkt sowieso weinig bier, dus jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:52 schreef RoBro het volgende:
[..]
mwoah als je nog 2 dagen erbij uitgaat is het inderdaad iets teveel van het goede maar als je gewoon thuisblijft valt dat wel mee
Polen zeker.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:52 schreef -SG- het volgende:
Bij de Aldi hebben ze geen vakkenvullers, maar pallets sorteerders. Dat is cool
de laatste keer dat ik daar kwam voerden ze barcodes ook nog handmatig inquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:52 schreef -SG- het volgende:
Bij de Aldi hebben ze geen vakkenvullers, maar pallets sorteerders. Dat is cool
Dat doen ze bij de AH ook hoor. Soms.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar kwam voerden ze barcodes ook nog handmatig in![]()
![]()
jazeker als ik altijd krat 13 bestel voeren ze dat handmatig in kloptquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de AH ook hoor. Soms.
Ja, da's een goeiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:54 schreef Zeroku het volgende:
NG, waarom ga je niet gewoon boodschappen doen en deelt de kosten? Dan weet je toch meteen wat je kwijt bent.
Ik schrok me laatst dood. Moest een punt in blok 4 terugkrijgen van Persooneelsmanagement.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja en ze zijn zo fucking sloom met punten invoeren bij ons jongen. Echt, zo'n punt dat ik al in februari heb gekregen hebben ze nu pas gemuteerd naar het systeem.
Ja, bij ons precies hetzelfde. Maar mogen jullie onvoldoendes halen, wtf?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik schrok me laatst dood. Moest een punt in blok 4 terugkrijgen van Persooneelsmanagement.
Alles komt bij ons gewoon in het systeem van wat het laatst is toegevoegd.
Ik moest een voldoende voor personeelsmanagement halen, en ik had er een goed gevoel over. Dus ik kijken. Staat daar tot mijn verbazing een 4.6. Ik begreep er helemaal niks van. Bleek het om een punt uit blok 1 ! te gaan. Heeft die bekand een heel schooljaar over gedaan om dat in te voeren.
Gewoon bij de Aldi c.q. Lidl inlaaien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, da's een goeie![]()
Maar natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk
Wat is jullie norm? 50?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:57 schreef -SG- het volgende:
Ja, maar bij ons is de norm redelijk hoog wil je over gaan. En dus niet van school afgekicked worden. Dus uiteindelijk maakt het geen fuck uit.
Lidlquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon bij de Aldi c.q. Lidl inlaaien.
Dat bierquote:
Leugensquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Haha René heeft bij de Lidl gewerkt. Of was het nou de Aldi? Een van die 2 iig.
Wij 45 van de 60. Maar wij mogen dan ook geen onvoldoendes halen plus je moet per sé SLB en stage halen anders wordt je ook van school gekicked.quote:
Ja bij ons moet je ook de projecten halen. Maarja, das logisch.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij 45 van de 60. Maar wij mogen dan ook geen onvoldoendes halen plus je moet per sé SLB en stage halen anders wordt je ook van school gekicked.
Ja ik heb heul veul geluk met mijn mentor. Hij is ook mijn praktijkbegeleider van stage, dus geeft mijn uiteindelijke punt. Maar veel bij ons moeten echt alles inleveren voor SLB, dus ieder klein kut reflectie opdrachtje enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja bij ons moet je ook de projecten halen. Maarja, das logisch.
omdat je schijt stinkt nadat je decafe ophebtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:09 schreef Hyman het volgende:
Waarom stinkt pis eigenlijk nadat je koffie hebt gedronken
waiwai broodje bakpaoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:27 schreef RoBro het volgende:
ik heb de hele dag zon honger dat ik denk dat er een feeder met paragnostische krachten mij beinvloed no no no
It wasn't mequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja. Hij is al stapelverliefd op n ander meisje dan ga je toch niet anderen versieren.
Nope.quote:
hemquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:05 schreef Hyman het volgende:
hé hé mn iPhone is eindelijk gejailbreakt. Nu ga ik slapen
Dat gaat traag als poep op de 3gquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Multitasking door jailbreak ook op de 3g, én custom wallpapers
jij luistert 3fm..quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jij luistert 3fm..
Giel zit al de hele tijd met die U are Gay grap..
Dan luister jij het dus ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jij luistert 3fm..
Giel zit al de hele tijd met die U are Gay grap..
Ja, ik heb er nu al jaren niet meer naar geluisterd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:02 schreef RoBro het volgende:
radio luister je alleen bij gebrek aan beter imo
Wat luister je dan op je werk?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nu al jaren niet meer naar geluisterd.
Werken doe ik thuisquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:05 schreef Hyman het volgende:
hé hé mn telefoon is eindelijk gejailbreakt. Nu ga ik slapen
Miley Cyrus + Mika soundboard?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een iPhone applicatie
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Maakt niet uitquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maakt niet uit
quote:
Ja, ze was er ook. Toen ik daar net binnen kwam ben ik nog maar met die vriend gaan praten maar met een drankje op en toen we binnen naast elkaar zaten wel gepraat en gedobbeld (quote:
Waarom niks gevraagd?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ze was er ook. Toen ik daar net binnen kwam ben ik nog maar met die vriend gaan praten maar met een drankje op en toen we binnen naast elkaar zaten wel gepraat en gedobbeld (), was wel gezellig.
Maar nothing fancy.
Nooit met drank op achter het stuurquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:37 schreef Hyman het volgende:
Ik droomde zo vannacht dat ik in mn auto ging zitten. En toen zat ineens mn stuur aan de verkeerde kant.
I wuz laikwtff
Vraag/aanbod.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 11:38 schreef RoBro het volgende:
waarom worden al die mkvs of iig 90 procents van alle die ik heb in super widescreen neergekankerd zwarte balken zijn kut mang
Hoofdhaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Rookert het volgende:
Japsnars, nog haar gezien?
quote:
quote:
Oh eindelijk die roestbak wegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Geeft ie ook cola?
Ik heb trouwens een nieuwe auto hè.
quote:
Oh zo'eenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee ik heb hem nog, maar ik moet hem nog zien te verkopen.
Zo eentje heb ik er gekocht:
[ afbeelding ]
Zelfde kleur enzo
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh zo'eendie heeft een klasgenoot van mij laatst ook gekocht.
Ja die slurpen me iets teveel en kosten qua onderhoud ook nog wat.quote:
Neuh, gewoon naar de sloopquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij rijd lekker jongen. En wat een ruimte
[..]
Ja die slurpen me iets teveel en kosten qua onderhoud ook nog wat.
GMTAquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuh, gewoon naar de sloop. En die zuipt wss nog minder dan mijn volvo die ik nu heb
Ik heb hem alweer gevonden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je hem niet implanteren onder je huid ofzo
quote:
Ach ja, als je maar genoeg kilometers maakt danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij rijd nog, dus ik ga hem gewoon verkopen![]()
Die Ford is een dieselAlleen de wegenbelasting is ongelofelijk hoor.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar genoeg kilometers maakt dan
quote:
quote:
Echt heel weinig de laatste tijd eerlijk gezegdquote:
Ben je aan het opsparen voor je chickie?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt heel weinig de laatste tijd eerlijk gezegd
Booooring!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt heel weinig de laatste tijd eerlijk gezegd
Zelfde wat ik nu doe waarschijnlijkquote:
Ja, dat testen van die squelchquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde wat ik nu doe waarschijnlijk.. Moet er nog iets aan je auto gebeuren?
Ik heb er gewoon niet echt constant behoefte aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:22 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ben je aan het opsparen voor je chickie?
Zal ik straks maar even langskomen ofzoquote:
Doe dat maar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal ik straks maar even langskomen ofzo
Hij ging fappen achter een krantje, rende toen op het moment suprême naar haar toe en gaf een facial.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:27 schreef -SG- het volgende:
En japsnars, hoe was het in de kroeg. Met je je chick? Heeft ze nog iets tegen je gezegt! Ben je op haar afgestapt
! WHAT HAPPEND!
Nog chicks in de buurt?quote:
De visual is gaafquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij ging fappen achter een krantje, rende toen op het moment suprême naar haar toe en gaf een facial.
En toen rende ie weg.
quote:
Waarom afblijven?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
zusje van heimen. MAAAAAAAAAAAAAAAR AFBLIJVEN.
Jij jaagt in mijn regio?quote:
JONGE IK GA AL ONTBIJTEN. ALS HET ZO MOET.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
En een pleseaure dan? is dat een soort dino?
Leker strak zo'n mier.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
JONGE IK GA AL ONTBIJTEN. ALS HET ZO MOET.
MIERENNEUKKER.
Haha en die mensen die vanavond naar het museum plein gaan zitten je allemaal uit te lachen omdat je ze nog echt geloofde.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:36 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit te twijfelen waar ik vanavond voetbal zal gaan kijken.
Ik heb gehoord dat ze op het Museumplein geen alcohol schenken, die valt af. En de rest van de stad zal het wel ongelofelijk druk zijn
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haha en die mensen die vanavond naar het museum plein gaan zitten je allemaal uit te lachen omdat je ze nog echt geloofde.
Wel slim van ze.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:37 schreef -SG- het volgende:
HEE JUICYHILL. ZE SCHENKEN NERGENS MEER BIER! BLIJF MAAR THUIS!
Ook al klaar met fapselen?quote:
Je eikel?quote:
By a jumbojet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je eikel?
Waarom dat dan, ben je bang dat je een SOA hebt?
Friet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet echt naar de snackbar. Patatje joppiesaus
Héy.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet echt naar de snackbar. Patatje joppiesaus
Ja, zat gisteravond dus met haar en een paar anderen in de kroeg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoooi.
Al wat gehoord van you know who?
Waarom vroeg je dat gisteravond niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, zat gisteravond dus met haar en een paar anderen in de kroeg.
Ik vond het wel heel gezellig allemaal dus ik ga haar vanmiddag/vanavond sms'en of ze nog wat wil afspreken deze week.
blijkbaar moet ie meer zuipen dan doet vraagt ie het voordat hij het zelf doorheeft jajajajaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dat gisteravond niet?
Ja, stom. Ik zat er aan het eind van de avond wel aan te denken maar toen ging de muziek uit en haar vriendinnen zaten er ook nog bij dus toen is het er niet meer van gekomenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dat gisteravond niet?
Nee, ik hoefde niet meer te zuipen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
blijkbaar moet ie meer zuipen dan doet vraagt ie het voordat hij het zelf doorheeft jajajaja
Zoiets hoor je ook zonder drank te kunnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
blijkbaar moet ie meer zuipen dan doet vraagt ie het voordat hij het zelf doorheeft jajajaja
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig haha!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, stom. Ik zat er aan het eind van de avond wel aan te denken maar toen ging de muziek uit en haar vriendinnen zaten er ook nog bij dus toen is het er niet meer van gekomen![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan durf je het gewoon niet te vragen en zoek je excuses om dat te rechtvaardigen
Inderdaad. Maarja, ik wilde het heel graag vragen bij het gedag zeggen maar de boel ging dus vroeger dicht dan verwacht en toen durfde ik niet meer jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zoiets hoor je ook zonder drank te kunnen.
Ja dat zal best.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan durf je het gewoon niet te vragen en zoek je excuses om dat te rechtvaardigen
Nouja ik zat eraan te denken om of woensdag of vandaag te sms'en maar aangezien ze over niet al te lange tijd al op weg gaat denk ik dat ik beter gewoon straks voor de wedstrijd kan sms'en.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig haha!
Sms je dr vandaag of heel erg niet doordacht'(kuchekuche) over een paar dagen?
Bekend hoor, momentje zoeken en uiteindelijk dus te laat zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 14:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad. Maarja, ik wilde het heel graag vragen bij het gedag zeggen maar de boel ging dus vroeger dicht dan verwacht en toen durfde ik niet meer ja
Weet ikquote:
Ja, volgende keer gewoon eerder wat zeggen, vriendinnen erbij of niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Bekend hoor, momentje zoeken en uiteindelijk dus te laat zijn.
Volgende keer beter.
Oké.quote:
Sowieso een moment pakken waarop je er zelf achter staat en niet forceren want dan sta je daar ook niet relaxed.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 14:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, volgende keer gewoon eerder wat zeggen, vriendinnen erbij of niet.
Hij staat er niet voor niets, hèquote:
Oké.quote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja ik zat eraan te denken om of woensdag of vandaag te sms'en maar aangezien ze over niet al te lange tijd al op weg gaat denk ik dat ik beter gewoon straks voor de wedstrijd kan sms'en.
Indeed. Ik wilde iets sturen van "Wil je nog wat afspreken deze week of niet? x" maar nu roept iedereen van je moet gewoon sturen "Als Nederland vanavond wint, zullen we dan nog wat afspreken?"quote:
Goeie idd, doen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Indeed. Ik wilde iets sturen van "Wil je nog wat afspreken deze week of niet? x" maar nu roept iedereen van je moet gewoon sturen "Als Nederland vanavond wint, zullen we dan nog wat afspreken?"
Naja, even kijken wat het wordtKomt wel goed
Dan wint Nederland dalijk niet..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Indeed. Ik wilde iets sturen van "Wil je nog wat afspreken deze week of niet? x" maar nu roept iedereen van je moet gewoon sturen "Als Nederland vanavond wint, zullen we dan nog wat afspreken?"
Naja, even kijken wat het wordtKomt wel goed
Oh ze winnen wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dan wint Nederland dalijk niet..
Hehe.quote:
Niet dta ik weetquote:
Deze gaat in mijn sigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Je komt over als een lieve jongen dus ja
Loool.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze gaat in mijn sig
Nee maar ja, we zien wel
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben centrum recht volgens mij. Maar dat komt ook deels door mijn omgeving
Bedankt voor het medeleven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Loool.
Ik ben gewoon zenuwachtig voor jou. Heb ik ook altijd met vriendinnen.
Tsja, ik ben op sociaal gebied nogal links maar economisch wel rechts. (Pro-afschaffing basisbeurs aangezien dat gewoon per se nodig is om onze economie gezonder te maken, Anti-hogere inkomstenbelastingen, etc)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Toch nog wel een beetje lobbie voor jou.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 14:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Je komt over als een lieve jongen dus ja
We zijn er voor je hoorquote:
Ik wil er nog geen eens over pratenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, ik ben op sociaal gebied nogal links maar economisch wel rechts. (Pro-afschaffing basisbeurs aangezien dat gewoon per se nodig is om onze economie gezonder te maken, Anti-hogere inkomstenbelastingen, etc)
Wat danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wil er nog geen eens over praten
Tip: ga naar de dichtsbijzijnde halal snackbar!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nog steeds trek in een patatje joppie..
Omg dit was zoooooo grappiggggggggggg HAHAHA HALAL SNACKBARRRRRquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:08 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Tip: ga naar de dichtsbijzijnde halal snackbar!
Je bent levenloos als je naar een concert gaat terwijl oranje speelt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:12 schreef Desunoto het volgende:
Er staan nu al mensen bij een concertzaal voor een concert om 8 uur, zie ik nu op zo'n tweetfoto![]()
En dat voor een zaal waar 200-300 mensen in kunnen en dan is het veel.
Ben je dan levenloos als je 5 uur gaat staan wachten of ben je dan levenloos.
Tja het is niet anders. Komt ongelukkig uit. Maar toch concert > voetbal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent levenloos als je naar een concert gaat terwijl oranje speelt.
De Melkweg?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:15 schreef Desunoto het volgende:
Die tweetphoto is ook nog van 2 uur geleden dus eigenlijk staan ze er 7 uur lang. Minstens.
Jezus Christus. Ga dan de stad in of zo. Het is Amsterdam.
Festivals vind ik nog wel leuk maar concerten vind ik meestal ook een beetje over de top.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan een concert. Ik zal wel weer de enige zijn
Met zn allen zo dicht op elkaar..stinkende mensen die het nodig vinden om op je schoenen te staan en in je nek hijgen. Well..nee bedanktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Festivals vind ik nog wel leuk maar concerten vind ik meestal ook een beetje over de top.
Alhoewel ik eerder dit jaar wel voor twee tientjes naar goldfish ben geweest maar dat was gewoon dik feest
Ik kreeg op een gegeven moment een dikke paniekaanval tijdens goldfish omdat het daar zo tiefus benauwd wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Met zn allen zo dicht op elkaar..stinkende mensen die het nodig vinden om op je schoenen te staan en in je nek hijgen. Well..nee bedankt
Lekker nummertjequote:
Ik hou niet van die sfeer, echt niks voor mij -.-quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kreeg op een gegeven moment een dikke paniekaanval tijdens goldfish omdat het daar zo tiefus benauwd was
Maar dat met die stinkende mensen valt nog wel mee, ik had alleen op een gegeven moment zo'n meisje voor me dat constant op mijn voeten stond
En die festivals (lowlands en werchter) waren gewoon echt heel tof, je moet die sfeer daar echt eens meemaken
Het is alleen wat minder fijn als mensen met bier gaan werpen
Vrienden zeggen dat ik me gedraag als een oude omaquote:
Soms, niet altijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 15:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vrienden zeggen dat ik me gedraag als een oude oma![]()
Ik zit liever op de bank met een kopje Earl Grey tea in een te groot chillvest een film te kijken in plaats van stappen of iets in die richting.
Bedankt helderziendequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:33 schreef LiFePo4 het volgende:
Vanavond NL - UR. Tussenstand eerste helft: 1-0 Uruguay, in de tweede helft scoort NL de 1-1, dan krijgen de NL'ers nog grote kansen maar missen die allemaal. Tenslotte worden er penalty's genomen en wint NL.
Tot zover het spel vanavond. Dus dan hoef je ook niet perse te kijken, je weet het toch al.
Weet niet of dat waar is. Ik weet alleen dat ik meer blijdschap haal uit een rustig avondje bankhangen. Heerlijkkkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Soms, niet altijd.
Ik denk dat mensen met een saai leven hard moeten feesten om ff los te gaan en dat mensen met een actief, boeiender leven juist rustig hun vrije tijd indelen.
Haphap.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omg dit was zoooooo grappiggggggggggg HAHAHA HALAL SNACKBARRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shut the fuck up?
Ja, gewoon lekker thuis op de bank hangen is vaak ook prima en gezellig maar ik wil ook wel zo nu en dan uit met vrienden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet niet of dat waar is. Ik weet alleen dat ik meer blijdschap haal uit een rustig avondje bankhangen. Heerlijkkk![]()
Uitgaan kan op zn tijd ook wel leuk zijn. Als je met relaxte mensen gaat die niet om 10 uur al beginnen te bitchen dat je moet opschieten. En 't is ook minder leuk als je t moedertje moet spelen.
Ik wil niet de ''zou je dat nou wel doen'' vriendin zijn
Hoe oud ben je? Herken er wel wat in.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet niet of dat waar is. Ik weet alleen dat ik meer blijdschap haal uit een rustig avondje bankhangen. Heerlijkkk![]()
Uitgaan kan op zn tijd ook wel leuk zijn. Als je met relaxte mensen gaat die niet om 10 uur al beginnen te bitchen dat je moet opschieten. En 't is ook minder leuk als je t moedertje moet spelen.
18/19 aan haar username te zien..quote:
Na Muisje91 ga ik daar niet meer op afquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet blij mee danquote:
Het is ook 9 van de 10 keer de reden als ik niet meega. Als je uitgaat moet je gewoon gaan voor de lol niet om te kijken of je vrienden zich wel gedragen. Zelfs op m'n fucking gala kon ik aan mensen uit gaan leggen dat ze niet teveel op iemand moesten lettenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vervelend he?Altijd maar de verantwoordelijke moeten zijn..
Ik vind het niet leuk om oud te zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet blij mee dan?
Maar naarmate je ouder wordt wordt je ook verstandiger he, of heb je dat altijd gehad?
Bij mij is het veranderd in ieder geval, het hoeft allemaal niet zo wild meer.
Fokkers die doen alsof ze rl vrienden hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Herkenbaarherkenbarherkenbaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is ook 9 van de 10 keer de reden als ik niet meega. Als je uitgaat moet je gewoon gaan voor de lol niet om te kijken of je vrienden zich wel gedragen. Zelfs op m'n fucking gala kon ik aan mensen uit gaan leggen dat ze niet teveel op iemand moesten letten.
LOL. Ja wie hou ik voor de gekquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Fokkers die doen alsof ze rl vrienden hebben
SOWIESO FOKKERSquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Fokkers die doen alsof ze rl vrienden hebben
Of elke keer als moslim aanhoren, drink jijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ook erg vervelend dat mensen vet verbaasd zijn als ze erachter komen dat je niet drinkt.
Weer een helderziende tip: Drink appelsap! Dat lijkt net alsof je bier drinkt, dan ben je net zo koel als je vriendenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ook erg vervelend dat mensen vet verbaasd zijn als ze erachter komen dat je niet drinkt.
In de stad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:02 schreef LiFePo4 het volgende:
En waar gaan jullie WK kijken? Ik neem tenminste aan dat je het WK gaat kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |