Ja, zat gisteravond dus met haar en een paar anderen in de kroeg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoooi.
Al wat gehoord van you know who?
Waarom vroeg je dat gisteravond niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, zat gisteravond dus met haar en een paar anderen in de kroeg.
Ik vond het wel heel gezellig allemaal dus ik ga haar vanmiddag/vanavond sms'en of ze nog wat wil afspreken deze week.
blijkbaar moet ie meer zuipen dan doet vraagt ie het voordat hij het zelf doorheeft jajajajaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dat gisteravond niet?
Ja, stom. Ik zat er aan het eind van de avond wel aan te denken maar toen ging de muziek uit en haar vriendinnen zaten er ook nog bij dus toen is het er niet meer van gekomenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dat gisteravond niet?
Nee, ik hoefde niet meer te zuipen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
blijkbaar moet ie meer zuipen dan doet vraagt ie het voordat hij het zelf doorheeft jajajaja
Zoiets hoor je ook zonder drank te kunnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
blijkbaar moet ie meer zuipen dan doet vraagt ie het voordat hij het zelf doorheeft jajajaja
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig haha!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, stom. Ik zat er aan het eind van de avond wel aan te denken maar toen ging de muziek uit en haar vriendinnen zaten er ook nog bij dus toen is het er niet meer van gekomen![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan durf je het gewoon niet te vragen en zoek je excuses om dat te rechtvaardigen
Inderdaad. Maarja, ik wilde het heel graag vragen bij het gedag zeggen maar de boel ging dus vroeger dicht dan verwacht en toen durfde ik niet meer jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zoiets hoor je ook zonder drank te kunnen.
Ja dat zal best.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan durf je het gewoon niet te vragen en zoek je excuses om dat te rechtvaardigen
Nouja ik zat eraan te denken om of woensdag of vandaag te sms'en maar aangezien ze over niet al te lange tijd al op weg gaat denk ik dat ik beter gewoon straks voor de wedstrijd kan sms'en.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig haha!
Sms je dr vandaag of heel erg niet doordacht'(kuchekuche) over een paar dagen?
Bekend hoor, momentje zoeken en uiteindelijk dus te laat zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 14:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad. Maarja, ik wilde het heel graag vragen bij het gedag zeggen maar de boel ging dus vroeger dicht dan verwacht en toen durfde ik niet meer ja
Weet ikquote:
Ja, volgende keer gewoon eerder wat zeggen, vriendinnen erbij of niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Bekend hoor, momentje zoeken en uiteindelijk dus te laat zijn.
Volgende keer beter.
Oké.quote:
Sowieso een moment pakken waarop je er zelf achter staat en niet forceren want dan sta je daar ook niet relaxed.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 14:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, volgende keer gewoon eerder wat zeggen, vriendinnen erbij of niet.
Hij staat er niet voor niets, hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |