Dat is waar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar als ik zei dat ze in bikini liep dan loog ik
Ja, wel een beetjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar.
En toch heeft een bh iets extra's boven een bikini zegmaar.
Astra staat meer stil dan de AX geloof ikquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Onze Golf heeft m'n pa op zich altijd mee overdags doordeweeks, dus dat werkt niet echt.
Ik zou dr doen iigquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
"Heu draai je eens om!
*flits!
zo die komt op fok.
Hoe dat danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
M´n halve studiepunt vandaag gehaald terwijl ik al anderhalve week vakantie heb
Hier andersom.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Astra staat meer stil dan de AX geloof ik
quote:
Ik vind de Astra vele malen beter rijden dan de AXquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:23 schreef Hyman het volgende:
En ik mag onze astra niet altijd mee, daarbij vind ik die kut rijden
Vanochend op en neer naar Den Bosch om het in te leveren zodat ik half studiepunt krijg die ik nodig heb voor mijn Pquote:
Misschien dat ik op zoek ga naar een eerste generatie Astra station ofzoquote:
Onze Golf rijdt ook beter dan mijn 206, maar er zit ook 7 jaar verschil tussen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind de Astra vele malen beter rijden dan de AX
Ik ben niet zo gek van de oude Opels, ook niet op de kwaliteit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien dat ik op zoek ga naar een eerste generatie Astra station ofzo.. Met een 1.6-16v, 100 pktjes
En veel betaalbaarder dan een 850
In verhouding valt het ook wel mee jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Onze Golf rijdt ook beter dan mijn 206, maar er zit ook 7 jaar verschil tussen.
Vind ze niet lelijk, vind ze niet mooi. Roesten doet een AX ook wel. Verder valt de kwaliteit wel mee hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek van de oude Opels, ook niet op de kwaliteit.
Ach joh, mijn punten moeten nog allemaal ingevoerd worden en ik moet er een nog zelfs terug krijgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
M´n halve studiepunt vandaag gehaald terwijl ik al anderhalve week vakantie heb
Nicequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vanochend op en neer naar Den Bosch om het in te leveren zodat ik half studiepunt krijg die ik nodig heb voor mijn P
HONDERD MILJOEN MILJARDquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
hoeveel euro ben je ongeveer kwijt voor boodschappen voor een weekend weg met 7 man?
als er niet gesnoven wordt rond de 300quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
hoeveel euro ben je ongeveer kwijt voor boodschappen voor een weekend weg met 7 man?
JONGE WEET JE HOE ZWAARquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Whut, compenseren ze bij jullie Stevie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |