Heleen nog single?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Laatst toen ik die vriendinnen van mn zusje naar de mcdonalds moest brengen zeiden zo zo van
Woah vet, wat is dat heimen?
dat is een computer
Ohmygod heimen, dat gaat te furr_
"Onzin"
Airco!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach volgende wil ik wel wat meer in hebben
TenX!quote:
Elektrische ramen en aircoquote:
'Je kan DVD's kijken, niks mis mee toch?'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Laatst toen ik die vriendinnen van mn zusje naar de mcdonalds moest brengen zeiden zo zo van
Woah vet, wat is dat heimen?
dat is een computer
Ohmygod heimen, dat gaat te furr_
"Onzin"
Feliquote:
Ze is best cutequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
vandaag liep ze heel de dag hier weer in dr bh
Dus jij hebt de hele dag met een harde rondgelopen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Pics.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus jij hebt de hele dag met een harde rondgelopen?
Elektrische ramen heb ik al, dus alleen de airco.quote:
M´n halve studiepunt vandaag gehaald terwijl ik al anderhalve week vakantie hebquote:
Haha.quote:
Achteraf had ik net zo goed met de Astra kunnen blijven rijden.. Maar toch wel stukje vrijheid extra zoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Elektrische ramen heb ik al, dus alleen de airco.
Al had ik liever nu ook nog even íets langer door gespaard en eentje met airco genomen, maar dat is achteraf hè.
Ja, maar als ik zei dat ze in bikini liep dan loog ikquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha.
Maar wat is er zo speciaal aan? Je ziet niet meer of minder dan dat ze met een bikini loopt.
Onze Golf heeft m'n pa op zich altijd mee overdags doordeweeks, dus dat werkt niet echt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achteraf had ik net zo goed met de Astra kunnen blijven rijden.. Maar toch wel stukje vrijheid extra zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |