Meer dan mijquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer dan mij.. En mijne heeft al wat issues geloof ik
Relais die een eigen leven hebben en wat aftikkenquote:
Meer dan mij? Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer dan ikke!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die relais' zijn waarschijnlijk gewoon versleten of verrot.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Relais die een eigen leven hebben en wat aftikken.. Tenminste nadat ik naar België ben geweest niet meer
Had er een andere ingedrukt en toen deed ie t ook. Alleen een andere tikquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Die relais' zijn waarschijnlijk gewoon versleten of verrot.
Vallen wel te vervangen toch?
Tegenwoordig zijn alle relais' vervangen door een boordcomputer, die stervensduur is als die het begevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had er een andere ingedrukt en toen deed ie t ook. Alleen een andere tik. Maar nu is het vreemd genoeg wel over. Ach het deed geen kwaad, klonk alleen irritant.
Ik kom tot uhm.. Elektrische ramen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:13 schreef Hyman het volgende:
Ik hád niet heel veel elektronica in mn auto.
hád.
Idd. Ik ga het komende halfuur eens fijn grammarnaziën!quote:
Qua dat soort dingen kom ik tot een radioquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom tot uhm.. Elektrische ramen?
Geen ABS, ESP of iets.
$uc3ss M3nquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Ik ga het komende halfuur eens fijn grammarnaziën!
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Qua dat soort dingen kom ik tot een radio. En de standaard verlichting, ruitenwissers, etc.
Laatst toen ik die vriendinnen van mn zusje naar de mcdonalds moest brengen zeiden zo zo vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom tot uhm.. Elektrische ramen?
Geen ABS, ESP of iets.
Ach volgende wil ik wel wat meer in hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |