LOLquote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, daar hebben we de allochtonen voor bij ons
noem je dat versierenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
LOL![]()
Kan ik niet ontkennen, niet allemaal natuurlijk maar als t gebeurt is t wel 9 van de 10 keer een medelander hehe.
Maar ik schrooooook..want t was n Chinees. En ik dacht eerst dat die beleefd was want hij zei gewoon ''hallo'' dus ik zei uh hoi. en toen en toen..zei die ''alles cool''
En toen heb ik me daar toch een potje staan janken van t lachen.
Wtf t was n Chinees man..en ook de manier waarop![]()
Dus wat ik wilde zeggen jongens, als je het dan probeert zeg dan niet ''alles cool''
Dus jij zo: ja alles spang ninja!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
LOL![]()
Kan ik niet ontkennen, niet allemaal natuurlijk maar als t gebeurt is t wel 9 van de 10 keer een medelander hehe.
Maar ik schrooooook..want t was n Chinees. En ik dacht eerst dat die beleefd was want hij zei gewoon ''hallo'' dus ik zei uh hoi. en toen en toen..zei die ''alles cool''
En toen heb ik me daar toch een potje staan janken van t lachen.
Wtf t was n Chinees man..en ook de manier waarop![]()
Dus wat ik wilde zeggen jongens, als je het dan probeert zeg dan niet ''alles cool''
Nou, ik denk dat dat zn bedoeling was ja.quote:
weet je zeker dat het japsnars niet wasquote:Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat zn bedoeling was ja.![]()
Of vraag jij ook altijd aan vreemden of alles cool gaat
Ik neem aan van wel ja. Hij is al stapelverliefd op n ander meisje dan ga je toch niet anderen versieren.quote:
Hai Doquote:
Speltip 7!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja. Hij is al stapelverliefd op n ander meisje dan ga je toch niet anderen versieren.
maar het schijnt dat die jongeman communicatieproblemen heeft jeweetz misschien is het wel een chinawappa jeweetnooitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja. Hij is al stapelverliefd op n ander meisje dan ga je toch niet anderen versieren.
Padoem tssjjjjj!quote:
Nog geen elektra problemen met de 206?quote:
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog geen elektra problemen met de 206?
Blij maak je me er niet meequote:
Fransoos?quote:
quote:
Ik heb vrij weinig elektronica.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Blij maak je me er niet mee..
[..]
Fransoos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |