Je bent levenloos als je naar een concert gaat terwijl oranje speelt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:12 schreef Desunoto het volgende:
Er staan nu al mensen bij een concertzaal voor een concert om 8 uur, zie ik nu op zo'n tweetfoto![]()
En dat voor een zaal waar 200-300 mensen in kunnen en dan is het veel.
Ben je dan levenloos als je 5 uur gaat staan wachten of ben je dan levenloos.
Tja het is niet anders. Komt ongelukkig uit. Maar toch concert > voetbal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent levenloos als je naar een concert gaat terwijl oranje speelt.
De Melkweg?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:15 schreef Desunoto het volgende:
Die tweetphoto is ook nog van 2 uur geleden dus eigenlijk staan ze er 7 uur lang. Minstens.
Jezus Christus. Ga dan de stad in of zo. Het is Amsterdam.
Festivals vind ik nog wel leuk maar concerten vind ik meestal ook een beetje over de top.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan een concert. Ik zal wel weer de enige zijn
Met zn allen zo dicht op elkaar..stinkende mensen die het nodig vinden om op je schoenen te staan en in je nek hijgen. Well..nee bedanktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Festivals vind ik nog wel leuk maar concerten vind ik meestal ook een beetje over de top.
Alhoewel ik eerder dit jaar wel voor twee tientjes naar goldfish ben geweest maar dat was gewoon dik feest
Ik kreeg op een gegeven moment een dikke paniekaanval tijdens goldfish omdat het daar zo tiefus benauwd wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Met zn allen zo dicht op elkaar..stinkende mensen die het nodig vinden om op je schoenen te staan en in je nek hijgen. Well..nee bedankt
Lekker nummertjequote:
Ik hou niet van die sfeer, echt niks voor mij -.-quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kreeg op een gegeven moment een dikke paniekaanval tijdens goldfish omdat het daar zo tiefus benauwd was
Maar dat met die stinkende mensen valt nog wel mee, ik had alleen op een gegeven moment zo'n meisje voor me dat constant op mijn voeten stond
En die festivals (lowlands en werchter) waren gewoon echt heel tof, je moet die sfeer daar echt eens meemaken
Het is alleen wat minder fijn als mensen met bier gaan werpen
Vrienden zeggen dat ik me gedraag als een oude omaquote:
Soms, niet altijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 15:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vrienden zeggen dat ik me gedraag als een oude oma![]()
Ik zit liever op de bank met een kopje Earl Grey tea in een te groot chillvest een film te kijken in plaats van stappen of iets in die richting.
Bedankt helderziendequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:33 schreef LiFePo4 het volgende:
Vanavond NL - UR. Tussenstand eerste helft: 1-0 Uruguay, in de tweede helft scoort NL de 1-1, dan krijgen de NL'ers nog grote kansen maar missen die allemaal. Tenslotte worden er penalty's genomen en wint NL.
Tot zover het spel vanavond. Dus dan hoef je ook niet perse te kijken, je weet het toch al.
Weet niet of dat waar is. Ik weet alleen dat ik meer blijdschap haal uit een rustig avondje bankhangen. Heerlijkkkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Soms, niet altijd.
Ik denk dat mensen met een saai leven hard moeten feesten om ff los te gaan en dat mensen met een actief, boeiender leven juist rustig hun vrije tijd indelen.
Haphap.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omg dit was zoooooo grappiggggggggggg HAHAHA HALAL SNACKBARRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shut the fuck up?
Ja, gewoon lekker thuis op de bank hangen is vaak ook prima en gezellig maar ik wil ook wel zo nu en dan uit met vrienden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet niet of dat waar is. Ik weet alleen dat ik meer blijdschap haal uit een rustig avondje bankhangen. Heerlijkkk![]()
Uitgaan kan op zn tijd ook wel leuk zijn. Als je met relaxte mensen gaat die niet om 10 uur al beginnen te bitchen dat je moet opschieten. En 't is ook minder leuk als je t moedertje moet spelen.
Ik wil niet de ''zou je dat nou wel doen'' vriendin zijn
Hoe oud ben je? Herken er wel wat in.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet niet of dat waar is. Ik weet alleen dat ik meer blijdschap haal uit een rustig avondje bankhangen. Heerlijkkk![]()
Uitgaan kan op zn tijd ook wel leuk zijn. Als je met relaxte mensen gaat die niet om 10 uur al beginnen te bitchen dat je moet opschieten. En 't is ook minder leuk als je t moedertje moet spelen.
18/19 aan haar username te zien..quote:
Na Muisje91 ga ik daar niet meer op afquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet blij mee danquote:
Het is ook 9 van de 10 keer de reden als ik niet meega. Als je uitgaat moet je gewoon gaan voor de lol niet om te kijken of je vrienden zich wel gedragen. Zelfs op m'n fucking gala kon ik aan mensen uit gaan leggen dat ze niet teveel op iemand moesten lettenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vervelend he?Altijd maar de verantwoordelijke moeten zijn..
Ik vind het niet leuk om oud te zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet blij mee dan?
Maar naarmate je ouder wordt wordt je ook verstandiger he, of heb je dat altijd gehad?
Bij mij is het veranderd in ieder geval, het hoeft allemaal niet zo wild meer.
Fokkers die doen alsof ze rl vrienden hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Herkenbaarherkenbarherkenbaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is ook 9 van de 10 keer de reden als ik niet meega. Als je uitgaat moet je gewoon gaan voor de lol niet om te kijken of je vrienden zich wel gedragen. Zelfs op m'n fucking gala kon ik aan mensen uit gaan leggen dat ze niet teveel op iemand moesten letten.
LOL. Ja wie hou ik voor de gekquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Fokkers die doen alsof ze rl vrienden hebben
SOWIESO FOKKERSquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Fokkers die doen alsof ze rl vrienden hebben
Of elke keer als moslim aanhoren, drink jijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ook erg vervelend dat mensen vet verbaasd zijn als ze erachter komen dat je niet drinkt.
Weer een helderziende tip: Drink appelsap! Dat lijkt net alsof je bier drinkt, dan ben je net zo koel als je vriendenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ook erg vervelend dat mensen vet verbaasd zijn als ze erachter komen dat je niet drinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |