Haphap.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omg dit was zoooooo grappiggggggggggg HAHAHA HALAL SNACKBARRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shut the fuck up?
Ja, gewoon lekker thuis op de bank hangen is vaak ook prima en gezellig maar ik wil ook wel zo nu en dan uit met vrienden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet niet of dat waar is. Ik weet alleen dat ik meer blijdschap haal uit een rustig avondje bankhangen. Heerlijkkk![]()
Uitgaan kan op zn tijd ook wel leuk zijn. Als je met relaxte mensen gaat die niet om 10 uur al beginnen te bitchen dat je moet opschieten. En 't is ook minder leuk als je t moedertje moet spelen.
Ik wil niet de ''zou je dat nou wel doen'' vriendin zijn
Hoe oud ben je? Herken er wel wat in.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet niet of dat waar is. Ik weet alleen dat ik meer blijdschap haal uit een rustig avondje bankhangen. Heerlijkkk![]()
Uitgaan kan op zn tijd ook wel leuk zijn. Als je met relaxte mensen gaat die niet om 10 uur al beginnen te bitchen dat je moet opschieten. En 't is ook minder leuk als je t moedertje moet spelen.
18/19 aan haar username te zien..quote:
Na Muisje91 ga ik daar niet meer op afquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet blij mee danquote:
Het is ook 9 van de 10 keer de reden als ik niet meega. Als je uitgaat moet je gewoon gaan voor de lol niet om te kijken of je vrienden zich wel gedragen. Zelfs op m'n fucking gala kon ik aan mensen uit gaan leggen dat ze niet teveel op iemand moesten lettenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vervelend he?Altijd maar de verantwoordelijke moeten zijn..
Ik vind het niet leuk om oud te zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet blij mee dan?
Maar naarmate je ouder wordt wordt je ook verstandiger he, of heb je dat altijd gehad?
Bij mij is het veranderd in ieder geval, het hoeft allemaal niet zo wild meer.
Fokkers die doen alsof ze rl vrienden hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Herkenbaarherkenbarherkenbaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is ook 9 van de 10 keer de reden als ik niet meega. Als je uitgaat moet je gewoon gaan voor de lol niet om te kijken of je vrienden zich wel gedragen. Zelfs op m'n fucking gala kon ik aan mensen uit gaan leggen dat ze niet teveel op iemand moesten letten.
LOL. Ja wie hou ik voor de gekquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Fokkers die doen alsof ze rl vrienden hebben
SOWIESO FOKKERSquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Fokkers die doen alsof ze rl vrienden hebben
Of elke keer als moslim aanhoren, drink jijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ook erg vervelend dat mensen vet verbaasd zijn als ze erachter komen dat je niet drinkt.
Weer een helderziende tip: Drink appelsap! Dat lijkt net alsof je bier drinkt, dan ben je net zo koel als je vriendenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ook erg vervelend dat mensen vet verbaasd zijn als ze erachter komen dat je niet drinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |