delen door 7. is 40 euro de man voor 3 dagen/2 nachten. Valt toch meequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me een beetje behoorlijk veel
15¤ p.p.p.d?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zat zelf te denken aan massa-voer en dat we voor 100 ekkies wel klaar zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
delen door 7. is 40 euro de man voor 3 dagen/2 nachten. Valt toch mee
ik reken 2 kratten bier per persoon over die 3 dagen en dan nog een beetje voedselquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor 20¤ heb je 2 pannen macaroni voor 7 man voor 2 dagenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat zelf te denken aan massa-voer en dat we voor 100 ekkies wel klaar zijn
Ja, ik drink geen bierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik reken 2 kratten bier per persoon over die 3 dagen en dan nog een beetje voedsel
Klote is dat ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Fuck man ik moet nog een punt terug krijgen en ik heb mijn P alleen dat wijf is op vakantie
Ja en ze zijn zo fucking sloom met punten invoeren bij ons jongen. Echt, zo'n punt dat ik al in februari heb gekregen hebben ze nu pas gemuteerd naar het systeem.quote:
mwoah als je nog 2 dagen erbij uitgaat is het inderdaad iets teveel van het goede maar als je gewoon thuisblijft valt dat wel meequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik drink geen bieren 48 flesjes bier pp in 3 dagen? kenker toch op man
Onze vriendengroep drinkt sowieso weinig bier, dus jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:52 schreef RoBro het volgende:
[..]
mwoah als je nog 2 dagen erbij uitgaat is het inderdaad iets teveel van het goede maar als je gewoon thuisblijft valt dat wel mee
Polen zeker.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:52 schreef -SG- het volgende:
Bij de Aldi hebben ze geen vakkenvullers, maar pallets sorteerders. Dat is cool
de laatste keer dat ik daar kwam voerden ze barcodes ook nog handmatig inquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:52 schreef -SG- het volgende:
Bij de Aldi hebben ze geen vakkenvullers, maar pallets sorteerders. Dat is cool
Dat doen ze bij de AH ook hoor. Soms.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar kwam voerden ze barcodes ook nog handmatig in![]()
![]()
jazeker als ik altijd krat 13 bestel voeren ze dat handmatig in kloptquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de AH ook hoor. Soms.
Ja, da's een goeiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:54 schreef Zeroku het volgende:
NG, waarom ga je niet gewoon boodschappen doen en deelt de kosten? Dan weet je toch meteen wat je kwijt bent.
Ik schrok me laatst dood. Moest een punt in blok 4 terugkrijgen van Persooneelsmanagement.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja en ze zijn zo fucking sloom met punten invoeren bij ons jongen. Echt, zo'n punt dat ik al in februari heb gekregen hebben ze nu pas gemuteerd naar het systeem.
Ja, bij ons precies hetzelfde. Maar mogen jullie onvoldoendes halen, wtf?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik schrok me laatst dood. Moest een punt in blok 4 terugkrijgen van Persooneelsmanagement.
Alles komt bij ons gewoon in het systeem van wat het laatst is toegevoegd.
Ik moest een voldoende voor personeelsmanagement halen, en ik had er een goed gevoel over. Dus ik kijken. Staat daar tot mijn verbazing een 4.6. Ik begreep er helemaal niks van. Bleek het om een punt uit blok 1 ! te gaan. Heeft die bekand een heel schooljaar over gedaan om dat in te voeren.
Gewoon bij de Aldi c.q. Lidl inlaaien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, da's een goeie![]()
Maar natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk
Wat is jullie norm? 50?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:57 schreef -SG- het volgende:
Ja, maar bij ons is de norm redelijk hoog wil je over gaan. En dus niet van school afgekicked worden. Dus uiteindelijk maakt het geen fuck uit.
Lidlquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon bij de Aldi c.q. Lidl inlaaien.
Dat bierquote:
Leugensquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Haha René heeft bij de Lidl gewerkt. Of was het nou de Aldi? Een van die 2 iig.
Wij 45 van de 60. Maar wij mogen dan ook geen onvoldoendes halen plus je moet per sé SLB en stage halen anders wordt je ook van school gekicked.quote:
Ja bij ons moet je ook de projecten halen. Maarja, das logisch.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij 45 van de 60. Maar wij mogen dan ook geen onvoldoendes halen plus je moet per sé SLB en stage halen anders wordt je ook van school gekicked.
Ja ik heb heul veul geluk met mijn mentor. Hij is ook mijn praktijkbegeleider van stage, dus geeft mijn uiteindelijke punt. Maar veel bij ons moeten echt alles inleveren voor SLB, dus ieder klein kut reflectie opdrachtje enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja bij ons moet je ook de projecten halen. Maarja, das logisch.
omdat je schijt stinkt nadat je decafe ophebtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:09 schreef Hyman het volgende:
Waarom stinkt pis eigenlijk nadat je koffie hebt gedronken
waiwai broodje bakpaoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:27 schreef RoBro het volgende:
ik heb de hele dag zon honger dat ik denk dat er een feeder met paragnostische krachten mij beinvloed no no no
It wasn't mequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja. Hij is al stapelverliefd op n ander meisje dan ga je toch niet anderen versieren.
Nope.quote:
hemquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:05 schreef Hyman het volgende:
hé hé mn iPhone is eindelijk gejailbreakt. Nu ga ik slapen
Dat gaat traag als poep op de 3gquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Multitasking door jailbreak ook op de 3g, én custom wallpapers
jij luistert 3fm..quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jij luistert 3fm..
Giel zit al de hele tijd met die U are Gay grap..
Dan luister jij het dus ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jij luistert 3fm..
Giel zit al de hele tijd met die U are Gay grap..
Ja, ik heb er nu al jaren niet meer naar geluisterd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:02 schreef RoBro het volgende:
radio luister je alleen bij gebrek aan beter imo
Wat luister je dan op je werk?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nu al jaren niet meer naar geluisterd.
Werken doe ik thuisquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:05 schreef Hyman het volgende:
hé hé mn telefoon is eindelijk gejailbreakt. Nu ga ik slapen
Miley Cyrus + Mika soundboard?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een iPhone applicatie
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: