quote:Op maandag 5 juli 2010 19:12 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die fipohunten, ik word er zo onpasselijk van.
=S
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:13 schreef Mozy het volgende:
Jij wint, maar ik voel me niet verslagen, omdat ik weet dat een mede KONTMAN heeft gewonnen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:13 schreef ViaRegnum het volgende:
tvp
WAT IK BEN GISTER NOG LANGS DAT WIEF GEREDEN.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Tegen lelijke mensen steek je zelf altijd knapper af.
Good for you.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT IK BEN GISTER NOG LANGS DAT WIEF GEREDEN.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT IK BEN GISTER NOG LANGS DAT WIEF GEREDEN.
RAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
ZEG WAT?
http://www.dumpert.nl/med(...)/pedofilofielen.html
It's time to play the gamequote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef wise het volgende:
[..]
RAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
PEDOFIELEN
MANNEN DIE GEILEN OP PEDOFIELEN
WTF![]()
![]()
![]()
Hoe kut kun je iets brengen zeg.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
ZEG WAT?
http://www.dumpert.nl/med(...)/pedofilofielen.html
en dan zo rustig vertellen alsof je een nieuwe broek gekocht hebtquote:
Ja natuurlijk wel, een pedofilofiel. Het idee is an sich best grappig, maar de uitvoering krijgt even een fatality te verduren van jewelste.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef Potloodvis het volgende:
Jullie snappen niet dat dat een hoax is?
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel, een pedofilofiel. Het idee is an sich best grappig, maar de uitvoering krijgt even een fatality te verduren van jewelste.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel, een pedofilofiel. Het idee is an sich best grappig, maar de uitvoering krijgt even een fatality te verduren van jewelste.
Beter vanavond gezellig fokkenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:27 schreef WillFerrell het volgende:
Boh ik wil wel even chillen op een terras, maar niemand wil.
Pa-Modou-Kah?quote:
Jong ik heb al een halve week niets op FOK! uitgevoerd.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beter vanavond gezellig fokken
Kun je dat mooi vanavond doenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jong ik heb al een halve week niets op FOK! uitgevoerd.
Wat, regen? En GoldenEye komt er voor de zoveelste keer op.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je dat mooi vanavond doenVolgens mij gata het toch zo regenen en er komt toch weer niks op te tv
The Gamequote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef wise het volgende:
[..]
RAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
PEDOFIELEN
MANNEN DIE GEILEN OP PEDOFIELEN
WTF![]()
![]()
![]()
Ik zie je plaatje niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, regen? En GoldenEye komt er voor de zoveelste keer op.
[ afbeelding ]
Heeft hij.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Klik je op mijn quote. En koop je een Mac de volgende keer.
Hier is het behoorlijk donker dus ik verwacht regen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, regen? En GoldenEye komt er voor de zoveelste keer op.
[ afbeelding ]
Ik krijg een errorpage bij screensnaprquote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Klik je op mijn quote. En koop je een Mac de volgende keer.
uur later:quote:"M zegt:
ja teun kan jij verder gaan met die werkwijzer?
T zegt:
ja laat maar zien wat je hebt
M stuurt bestand
M zegt:
ik ga eten maken heb 1 boterham op vandaag"
GAST SERIEUS.quote:"T zegt:
ja zeg gewoon dat ik het af moet maken"
watquote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
uur later:
na een beetje gelul over aanpassingen:
[..]
GAST SERIEUS.
Iunno.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu voor elkander?
Zo'n gast waar ik mee samen moet werken op school snapt het allemaal gewoon niet zo.quote:
Nee mijn hyves invite is nog niet geaccepteerdquote:
linkje?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee mijn hyves invite is nog niet geaccepteerd![]()
Maar volgens mij gebruikt ze het niet zo vaak.
Dan maar morgen plan B in werking zetten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:
lol ik heb met een fifa toernooi met homies 25 euro gewonnenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef reetveter het volgende:
OH SNAP. De sutter bij fifa is echt geeeeeeeeeeeeeeniaal
Snapquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef reetveter het volgende:
OH SNAP. De sutter bij fifa is echt geeeeeeeeeeeeeeniaal
Ja ik net ook vriendquote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
lol ik heb met een fifa toernooi met homies 25 euro gewonnenEn ik en mijn homie hadden als team Belgie
En topscoorder was DE SUTTER
Die verdediging is zo solid met Buyten Vermaelen centraalquote:Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik net ook vriend8x gescoord in 3 wedstrijden tegen Engeland
Ja maar hoog niveau hierquote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die verdediging is zo solid met Buyten Vermaelen centraalEn dan Fellaini ervoor die ALLES opruimt.
Word je al net zo'n droeftoeter als jappie, met z'n hele gezeik over z'n chick en kom je hier ook tips enzo vragen?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit toen. Maar we hadden als regel 4 sterren max. En ik zo mijn homie overhalen want ze hebben zoveel talentquote:Op maandag 5 juli 2010 19:47 schreef Lakitu het volgende:
WatIk heb letterlijk nog nooit belgie als team gedaan
hoog niveau en dan 8-8?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar hoog niveau hierUitslagen van 8-8 zijn geen uitzondering
Ik kreeg ook tijdens het juichen een fucking bloedneus. En de hele straat heeft wel mee kunnen luisteren bij ELKE kans
![]()
Ja jongequote:
Nee.quote:
Hoog niveauquote:Op maandag 5 juli 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja jongeMaar echt die doelpunten zijn te koning
. Dan voel je je net een neger hoevaak je OOOOH roept
.
Jonge meer lezen, dat heb ik al gedaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Word je al net zo'n droeftoeter als jappie, met z'n hele gezeik over z'n chick en kom je hier ook tips enzo vragen?![]()
3 is genoeg vriend, ik laat het bij jantjequote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoog niveauDefending is an art. Je scoort niet meer dan 3x tegen mij.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoog niveauDefending is an art. Je scoort niet meer dan 3x tegen mij.
Vroeger was ik altijd Evertonquote:
Haha jij en jap kiezen gewoon de verkeerde chicksquote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het wel nog steeds jammer van die anderDat vond ik echt een leuk meisje, maarja die reageerde helemaal niet op die sms dus tenzij der iets is gebeurt met haar telefoon heb ik echt zo van, die wilt niks dus stop maar met proberen
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger was ik altijd Everton
Snelle verdediging met Yobo en in de aanval Yakubu en JohnsonFifa win je alleen op snelheid vandaar
Kom 1x online tegen mij als je xbox regelt en ik WHOOP je ASS.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef reetveter het volgende:
[..]Sowieso wel, vooral op de ps3. Toen net speelde ik op de xbox en dat is per definitie een uitwedstrijd.
Vandaag speelde ik de sutter aan en tikte gewoon 3 man weg vriendjequote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Mijn weakness is wel dat ik bijna altijd steekpasses geef. Nooit normale.
Als in?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha jij en jap kiezen gewoon de verkeerde chicks
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Als in wat?quote:
Na fifa 1996 of 1997(je kon nog binnen voetballen enzo) heb ik het nooit meer gespeeldquote:Op maandag 5 juli 2010 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]! Mijn face gaat steeds meer naar ->
Fifa noobs hier.
Ik ben ook alleen echt goed op de pc.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]! Mijn face gaat steeds meer naar ->
Fifa noobs hier.
Verkeerde meisjes op welk gebied?quote:
Ik weet echt geen trucjes, maar ik was wel goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Mensen die altijd rennen met hun spelers zijn de makkelijkste tegenstanders.
steekpass op snelle speleersquote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
ze zijn nog onzekerder dan een dik wijfquote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar die zijn wel het leukstquote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze zijn nog onzekerder dan een dik wijf
POWNEDquote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
dikke skitta aan hebben manquote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben.
Ik ben niet onzeker ik heb gewoon geen flauw idee over hoe ik het moet aanpakken.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze zijn nog onzekerder dan een dik wijf
Zelfde situatie als vanmiddag.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je d'r inmiddels al wat van gehoord?
jij bent te moeilijkquote:Op maandag 5 juli 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
fifa doen in plaats van mij.
get real.
Op gebied dat ze nooit reagerenquote:
mensen die dat niet doenquote:
Ja, volgens mij is het al weer wat minder erg nu, na dit alles en na alles wat ik van mensen uit mijn omgeving heb gehoordquote:
Care, alsof mijn normale vrienden het kunnen zien aan ze.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wil geen FOK!kers op mijn Hyves. Hoewel, T.
Sowieso, normale vriendenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Care, alsof mijn normale vrienden het kunnen zien aan ze.
Soberso, Hyves.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jonge jij durft niet eens een foto te postenquote:
mij accepteerde je nietquote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
True. Dat was in mijn 99 vrienden periode, en toen had ik alleen leuke fokkers zoals NGquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe ik standaard bij homiesBroederliefde is dat meng.
quote:
Oké, ik ben weer een uitzonderingsgevalquote:
Mooie spots nie woar?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef tliciouz het volgende:
Nou jongens mijn nagels zijn speciaal oranje gelakt voor morgen!
jonge hoe weet je datquote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jonge jij durft niet eens een foto te posten
hou je bakkes
RV.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Welke fokker heeft mijn tieten gespot op mijn foto. En het moet wel een fokker zijn want hij is vrienden met WD, wel leuke pinda overigens
daar wil ik niet eens komenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jonge hoe weet je dat
je mag niet in kpd
Sat, dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Welke fokker heeft mijn tieten gespot op mijn foto. En het moet wel een fokker zijn want hij is vrienden met WD, wel leuke pinda overigens
die spot zichzelf? well thats pretty sad.quote:
haha komenquote:
C_N.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jazeukerzag ze net pas. Wie is die andere?
C_Nquote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik moest gokken hé.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die spot zichzelf? well thats pretty sad.
Ik wist niet dat er zoveel knappe fokkers waren, het bestaat nog!quote:
HAHAHA, HOREN JULLIE DAT, SUKKELSSSSSSquote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
True. Dat was in mijn 99 vrienden periode, en toen had ik alleen leuke fokkers zoals NG.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel knappe fokkers waren, het bestaat nog!
Ik spot mezelf niet, vriendje.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die spot zichzelf? well thats pretty sad.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
True. Dat was in mijn 99 vrienden periode, en toen had ik alleen leuke fokkers zoals NG.
Zal ik zo doenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef WillFerrell het volgende:
Kan iemand een screenshot posten van T's tieten? =$
WIEquote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik hoor het geluid van groeiende internetpenissenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel knappe fokkers waren, het bestaat nog!
Ik ook jongequote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHA, HOREN JULLIE DAT, SUKKELSSSSSS
Mijne ookquote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef tliciouz het volgende:
Nou jongens mijn nagels zijn speciaal oranje gelakt voor morgen!
Minder dan dat accepteer ik gewoon nietquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHA, HOREN JULLIE DAT, SUKKELSSSSSS
Ik ben je vriendje niet.quote:
En nu heb ik er meer. Maar NG is de leukste.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
1 Joris Hoekman met epilepsie voor je opmerking
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik hoor het geluid van groeiende internetpenissen
Ik vind jou niet leuk, daarom noemde ik je niet.quote:
Oh, gaan we haten ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben je vriendje niet.
[..]
En nu heb ik er meer. Maar NG is de leukste.
Ja daarom probeer ik het niet nogmaals om NG dat te latenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben je vriendje niet.
[..]
Wie wat waar?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Minder dan dat accepteer ik gewoon nietEn die is toch niet gigantisch lekker, een 8 ofzo.
Of denk jij anders?
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
heheheheehquote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
1 Joris Hoekman met epilepsie voor je opmerking
[ afbeelding ]
Oh laat dan maar zitten.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind jou niet leuk, daarom noemde ik je niet.
Ja.quote:
Alsof je kans had.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik het niet nogmaals om NG dat te laten
Daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
Niemand laat ooit mijn e-penis groeien, straks blijk ik nog impotent te zijn
Tja.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
Niemand laat ooit mijn e-penis groeien, straks blijk ik nog impotent te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Laki.
All good things are wild and free.
Nee hoor, altijd al geweten.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef tliciouz het volgende:
Check die stompe knokkels dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Laki.
![]()
Besef waar je trots op bent, dude.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
heheheheeh
nog anderhalve maand
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef tliciouz het volgende:
Ik zet 'm gelijk in mijn speciaalvoorlaki-mapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Laki.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
heheheheeh
nog anderhalve maand
Braaf.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef tliciouz het volgende:NEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Laki.
trauma
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef tliciouz het volgende:duitse kuthoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Laki.
![]()
![]()
![]()
Niet op zijn aanmelding bij een webcamslettensite in ieder gevalquote:
Oké, verwijder me dan maar.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef reetveter het volgende:
Oh dan hoef ik wd ook niet als vrienden als ze mij niet de tofste vindt. Bij mij geldt de regel dat ik de tofste moet zijn.
Ich weiss.quote:
DING DING DINGquote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet op zijn aanmelding bij een webcamslettensite in ieder geval
Ben je weer vrolijk?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet op zijn aanmelding bij een webcamslettensite in ieder geval
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef tliciouz het volgende:GADVERDAMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Laki.
![]()
![]()
![]()
GA WEG MENS
quote:
Oh toch niet. Wat een grap. Haha. Haha. Ha.quote:
Maar jij bent een echte kontmanquote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toen hij dat deed moest ik stiekem lachen
Or did Iquote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh toch niet. Wat een grap. Haha. Haha. Ha.
quote:
quote:
quote:
Ik heb nog steeds 135 vriendjes.quote:
Doe het dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
He wtf is dat kapot ofzoHij is serieus nog niet verwijderd.
quote:
quote:
quote:Laki
quote:
Oh dat. Ik heb ook weleens zin om aan je tits te zitten betekend niet dat ik geen eckte kontman ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
lol wtaquote:
Ik heb net een KLAP gehad man.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik voel dat de vibe goed is er wordt gehosselt vanavond
kan dit niet via pm?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh dat. Ik heb ook weleens zin om aan je tits te zitten betekend niet dat ik geen eckte kontman ben.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef tliciouz het volgende:
Om het goed te maken voor morgen.Als je had gezegd dat dat de handen van skylark waren, had ik het ook geloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kontmanquote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh dat. Ik heb ook weleens zin om aan je tits te zitten betekend niet dat ik geen eckte kontman ben.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef tliciouz het volgende:
Om het goed te maken voor morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtaquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat dat de handen van skylark waren, had ik het ook geloofd
Als NG het zegt is het echt waar.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat dat de handen van skylark waren, had ik het ook geloofd
Chai?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben toegevoegd door het paardenmeisje!
Cassis.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef tliciouz het volgende:
Chilla, nu kan ik ook op je hyve kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef tliciouz het volgende:
hahahahha, die laki tochquote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als NG het zegt is het echt waar.Hem geloof ik altijd.
He is the motherfucking chaos-man.
Wat is op dan.quote:
Ik nietquote:
Ik zeg heul niet dat jij dat in een krabbel naar chai gestuurd hebt hoor.quote:
de wond is nog te vers.quote:
Ik ben soms gewoon een hopeloze romanticus.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg heul niet dat jij dat in een krabbel naar chai gestuurd hebt hoor.
Lekker gesalsadanst vandaag?quote:
ja opkankerenquote:
pak je rustquote:
Dat was echt chill.quote:
wat? Ik heb niemand getikt?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja opkankeren
3 tikken verwijderd
zal rv wel zijn
Ksst! Ga je rukken!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HEY LAMON IK WIL GRAAG AAN JE TIETEN ZITTEN MAN BOOOOH MAAK ME GEEKKKK!
Hij ziet er daar echt als 16 uitquote:
Maar anderen vinden het zo fijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik stop met praten als jij ook geen foto's meer post van jezelf op fok.
Avondeten enzo.
VERTEL ONSquote:
Pendulumquote:Op maandag 5 juli 2010 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat ga ik hier hard los over 1,5 maand
Hij wil zijn balzak wel posten als daar animo voor is.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar anderen vinden het zo fijn.
Heb je dan niets over voor je medemens?
Niks tegen de laidback luke jongequote:
durrquote:Op maandag 5 juli 2010 20:24 schreef Lakitu het volgende:
hr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |