Verkeerde meisjes op welk gebied?quote:
Ik weet echt geen trucjes, maar ik was wel goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Mensen die altijd rennen met hun spelers zijn de makkelijkste tegenstanders.
steekpass op snelle speleersquote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Mijn weakness is wel dat ik bijna altijd steekpasses geef. Nooit normale.
ze zijn nog onzekerder dan een dik wijfquote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha jij en jap kiezen gewoon de verkeerde chicks
Maar die zijn wel het leukstquote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha jij en jap kiezen gewoon de verkeerde chicks
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze zijn nog onzekerder dan een dik wijf
POWNEDquote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
dikke skitta aan hebben manquote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben.
Ik ben niet onzeker ik heb gewoon geen flauw idee over hoe ik het moet aanpakken.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze zijn nog onzekerder dan een dik wijf
Zelfde situatie als vanmiddag.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je d'r inmiddels al wat van gehoord?
jij bent te moeilijkquote:Op maandag 5 juli 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
fifa doen in plaats van mij.
get real.
Op gebied dat ze nooit reagerenquote:
mensen die dat niet doenquote:
Ja, volgens mij is het al weer wat minder erg nu, na dit alles en na alles wat ik van mensen uit mijn omgeving heb gehoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |