Iunno.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu voor elkander?
Zo'n gast waar ik mee samen moet werken op school snapt het allemaal gewoon niet zo.quote:
Nee mijn hyves invite is nog niet geaccepteerdquote:
linkje?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee mijn hyves invite is nog niet geaccepteerd![]()
Maar volgens mij gebruikt ze het niet zo vaak.
Dan maar morgen plan B in werking zetten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:
lol ik heb met een fifa toernooi met homies 25 euro gewonnenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef reetveter het volgende:
OH SNAP. De sutter bij fifa is echt geeeeeeeeeeeeeeniaal
Snapquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef reetveter het volgende:
OH SNAP. De sutter bij fifa is echt geeeeeeeeeeeeeeniaal
Ja ik net ook vriendquote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
lol ik heb met een fifa toernooi met homies 25 euro gewonnenEn ik en mijn homie hadden als team Belgie
En topscoorder was DE SUTTER
Die verdediging is zo solid met Buyten Vermaelen centraalquote:Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik net ook vriend8x gescoord in 3 wedstrijden tegen Engeland
Ja maar hoog niveau hierquote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die verdediging is zo solid met Buyten Vermaelen centraalEn dan Fellaini ervoor die ALLES opruimt.
Word je al net zo'n droeftoeter als jappie, met z'n hele gezeik over z'n chick en kom je hier ook tips enzo vragen?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit toen. Maar we hadden als regel 4 sterren max. En ik zo mijn homie overhalen want ze hebben zoveel talentquote:Op maandag 5 juli 2010 19:47 schreef Lakitu het volgende:
WatIk heb letterlijk nog nooit belgie als team gedaan
hoog niveau en dan 8-8?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar hoog niveau hierUitslagen van 8-8 zijn geen uitzondering
Ik kreeg ook tijdens het juichen een fucking bloedneus. En de hele straat heeft wel mee kunnen luisteren bij ELKE kans
![]()
Ja jongequote:
Nee.quote:
Hoog niveauquote:Op maandag 5 juli 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja jongeMaar echt die doelpunten zijn te koning
. Dan voel je je net een neger hoevaak je OOOOH roept
.
Jonge meer lezen, dat heb ik al gedaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Word je al net zo'n droeftoeter als jappie, met z'n hele gezeik over z'n chick en kom je hier ook tips enzo vragen?![]()
3 is genoeg vriend, ik laat het bij jantjequote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoog niveauDefending is an art. Je scoort niet meer dan 3x tegen mij.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoog niveauDefending is an art. Je scoort niet meer dan 3x tegen mij.
Vroeger was ik altijd Evertonquote:
Haha jij en jap kiezen gewoon de verkeerde chicksquote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het wel nog steeds jammer van die anderDat vond ik echt een leuk meisje, maarja die reageerde helemaal niet op die sms dus tenzij der iets is gebeurt met haar telefoon heb ik echt zo van, die wilt niks dus stop maar met proberen
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger was ik altijd Everton
Snelle verdediging met Yobo en in de aanval Yakubu en JohnsonFifa win je alleen op snelheid vandaar
Kom 1x online tegen mij als je xbox regelt en ik WHOOP je ASS.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef reetveter het volgende:
[..]Sowieso wel, vooral op de ps3. Toen net speelde ik op de xbox en dat is per definitie een uitwedstrijd.
Vandaag speelde ik de sutter aan en tikte gewoon 3 man weg vriendjequote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Mijn weakness is wel dat ik bijna altijd steekpasses geef. Nooit normale.
Als in?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha jij en jap kiezen gewoon de verkeerde chicks
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Mijn weakness is wel dat ik bijna altijd steekpasses geef. Nooit normale.
Als in wat?quote:
Na fifa 1996 of 1997(je kon nog binnen voetballen enzo) heb ik het nooit meer gespeeldquote:Op maandag 5 juli 2010 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]! Mijn face gaat steeds meer naar ->
Fifa noobs hier.
Ik ben ook alleen echt goed op de pc.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]! Mijn face gaat steeds meer naar ->
Fifa noobs hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |