Care, alsof mijn normale vrienden het kunnen zien aan ze.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wil geen FOK!kers op mijn Hyves. Hoewel, T.
Sowieso, normale vriendenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Care, alsof mijn normale vrienden het kunnen zien aan ze.
Soberso, Hyves.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jonge jij durft niet eens een foto te postenquote:
mij accepteerde je nietquote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
True. Dat was in mijn 99 vrienden periode, en toen had ik alleen leuke fokkers zoals NGquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe ik standaard bij homiesBroederliefde is dat meng.
quote:
Oké, ik ben weer een uitzonderingsgevalquote:
Mooie spots nie woar?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef tliciouz het volgende:
Nou jongens mijn nagels zijn speciaal oranje gelakt voor morgen!
jonge hoe weet je datquote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jonge jij durft niet eens een foto te posten
hou je bakkes
RV.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Welke fokker heeft mijn tieten gespot op mijn foto. En het moet wel een fokker zijn want hij is vrienden met WD, wel leuke pinda overigens
daar wil ik niet eens komenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jonge hoe weet je dat
je mag niet in kpd
Sat, dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Welke fokker heeft mijn tieten gespot op mijn foto. En het moet wel een fokker zijn want hij is vrienden met WD, wel leuke pinda overigens
die spot zichzelf? well thats pretty sad.quote:
haha komenquote:
C_N.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jazeukerzag ze net pas. Wie is die andere?
C_Nquote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik moest gokken hé.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die spot zichzelf? well thats pretty sad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |