quote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
En nu heb ik er meer. Maar NG is de leukste.
heheheheehquote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
1 Joris Hoekman met epilepsie voor je opmerking
[ afbeelding ]
Oh laat dan maar zitten.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind jou niet leuk, daarom noemde ik je niet.
Ja.quote:
Alsof je kans had.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik het niet nogmaals om NG dat te laten
Daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
Niemand laat ooit mijn e-penis groeien, straks blijk ik nog impotent te zijn
Tja.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
Niemand laat ooit mijn e-penis groeien, straks blijk ik nog impotent te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Laki.
All good things are wild and free.
Nee hoor, altijd al geweten.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef tliciouz het volgende:
Check die stompe knokkels dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Laki.
![]()
Besef waar je trots op bent, dude.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
heheheheeh
nog anderhalve maand
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef tliciouz het volgende:
Ik zet 'm gelijk in mijn speciaalvoorlaki-mapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Laki.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
heheheheeh
nog anderhalve maand
Braaf.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef tliciouz het volgende:NEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Laki.
trauma
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef tliciouz het volgende:duitse kuthoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Laki.
![]()
![]()
![]()
Niet op zijn aanmelding bij een webcamslettensite in ieder gevalquote:
Oké, verwijder me dan maar.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef reetveter het volgende:
Oh dan hoef ik wd ook niet als vrienden als ze mij niet de tofste vindt. Bij mij geldt de regel dat ik de tofste moet zijn.
Ich weiss.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |