quote:Laki
quote:
Oh dat. Ik heb ook weleens zin om aan je tits te zitten betekend niet dat ik geen eckte kontman ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
lol wtaquote:
Ik heb net een KLAP gehad man.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik voel dat de vibe goed is er wordt gehosselt vanavond
kan dit niet via pm?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh dat. Ik heb ook weleens zin om aan je tits te zitten betekend niet dat ik geen eckte kontman ben.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef tliciouz het volgende:
Om het goed te maken voor morgen.Als je had gezegd dat dat de handen van skylark waren, had ik het ook geloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kontmanquote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh dat. Ik heb ook weleens zin om aan je tits te zitten betekend niet dat ik geen eckte kontman ben.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef tliciouz het volgende:
Om het goed te maken voor morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtaquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat dat de handen van skylark waren, had ik het ook geloofd
Als NG het zegt is het echt waar.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat dat de handen van skylark waren, had ik het ook geloofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |