Nee, helemaal niks. Een schande dat ze op zo'n groot vliegveld geen enkel restaurantje hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:48 schreef casper019 het volgende:
is er in omgeving schiphol nog wat te vreten te halen?
Als je erom vraagt krijg je gewoon een biertje hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk niet op vluchten die 's ochtends vertrekken
Inderdaad, zelfs al op de vlucht van 6u kan je bier krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als je erom vraagt krijg je gewoon een biertje hoor.
Plattegrond Plazaquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:48 schreef casper019 het volgende:
damn dat word laat eten op de terugweg dan
kom ik om 19.30 aan
voordat ik eruit ben 20.30
is er in omgeving schiphol nog wat te vreten te halen?
Moet je vanuit het vliegtuig ook nog je hotel zoeken etc. ? Of is het uit het vliegtuig zo de taxi in richting hotel ? In het laatste geval zou ik om 19.20 aankomen, zodat je kan douchen en meteen slapen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Jetlag experts?
2 opties om te vliegen (beide 11.5 uur):
11:50 vertrek - aankomst 15:10 (UK-USA)
15:45 vertrek - aankomst 19.20
Ik dacht zelf dat aankomst van 7.20 beter was aangezien het dan al redelijk richting de nacht loopt, je direct bed in kan duiken en dan 'fris' weer op de volgende ochtend. Of zou een vroege vlucht beter zijn omdat je dan zelf nog fris uit bed bent?
Heb 4x eerder langer dan 12 uur gevlogen en kwam telkens doodziek aan (4 dagen gevoeld meestal) dus wil het nu wat beter voorbereiden.
In dat geval zou ik lekker om 19.20 aankomen. Voordat je bij de taxi bent is het al gauw een uurtje verder. Plus een taxiritje. Ben je dus 22.00 of 22.30 in hotel. Lekker douchen, biertje pakken en slapies gaan doen. Zou bij mij het beste werken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef zeebeschuit het volgende:
Nee, gewoon meteen taxi in idd en naar hotel (in LA). En vanuit huis naar vliegveld hier wordt ik ook opgepikt door taxi. Vlieg dit keer ook first class aangezien dat qua rust ook weer een beetje helpt.
Zit alleen al tijd te piekeren wat nu de beste tijd is maar kom toch telkens uit op de latere vlucht. Ook vanwege wat jij zegt dus. Je hebt meteen je rust na een opfrisbeurt en ik heb geen haast om te gaan sightseeing want blijf er 1maand+ dus wat dat betreft hoef ik ook niet snel-snel te doen de eerste dag.
Denk dat ik de knoop maar eens ga doorhakken
Het betekent volgens mij niets dat de online check-in geweigerd wordt. Ik heb dit vaak gehad, maar naar ik me herinner alleen met Amerikaanse maatschappijen. Ik kon dan op de reisdag probleemloos inchecken bij de balie en het vliegtuig was niet gevuld. Geen zorgen dus. Heb je wel je ESTA ingevuld ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:45 schreef jens007 het volgende:
Vlieg morgen vanaf Zaventem met Delta Airlines naar Atlanta, en dan door naar San Francisco. Ik wil online inchecken, maar hij geeft aan dat het niet mogelijk is. Nu heb ik gelezen dat dat wel vaker voorkomt -, hoeft niet veel te betekenen (kan wel: overboekt?). Nu wil ik dus gewoon bij de balie van Delta inchecken. Dan heb ik toch gewoon alleen de 'Your Receipt and Itinerary'-mail mét barcode nodig lijkt me?
1) Ja. Je moet officieel wel zorgen dat je wireless uit staatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef casper019 het volgende:
mag je tijdens de vlucht je laptop aanzetten en erop film gaan kijken?
en als je na het inchecken op schiphol zelf een blikje cola ofzo koopt en je laat het gesloten mag het danm ee het vlieftuig in?? (en controleren ze daar nog op??)
Nog een toevoeging op Drive-r's post. Op sommige vliegvelden wordt je tweemaal gecontroleerd, namelijk bij binnenkomst vliegveld/paspoortcontrole en vervolgens nog een keer aan de gate. Heb dit nu al meerdere keren meegemaakt (Guatemala, Panama en Indonesië). De logica van deze dubbele beveiliging ontgaat me compleet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef casper019 het volgende:
mag je tijdens de vlucht je laptop aanzetten en erop film gaan kijken?
en als je na het inchecken op schiphol zelf een blikje cola ofzo koopt en je laat het gesloten mag het danm ee het vlieftuig in?? (en controleren ze daar nog op??)
Klopt, maar dan boeit het niet qua drankjes. Die stop je namelijk bij de eerste controle gewoon in je bagage en als ze ernaar vragen, zeg je gewoon dat je die bagage inchecked en dat is het. De logica is niet zo vreemd, dat zijn allemaal locaties waar ze mensen met wapens liever uberhaupt niet op het vliegveld hebben. Ik zie het eigenlijk meestal bij de wat meer exotische locaties.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Nog een toevoeging op Drive-r's post. Op sommige vliegvelden wordt je tweemaal gecontroleerd, namelijk bij binnenkomst vliegveld/paspoortcontrole en vervolgens nog een keer aan de gate. Heb dit nu al meerdere keren meegemaakt (Guatemala, Panama en Indonesië). De logica van deze dubbele beveiliging ontgaat me compleet.
Bij al de drie genoemde landen moest je bij beide controleposten je drankjes inleveren. Dus ook de drankjes die je tussentijds, op de veilige luchthaven, had gekocht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:50 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Klopt, maar dan boeit het niet qua drankjes. Die stop je namelijk bij de eerste controle gewoon in je bagage en als ze ernaar vragen, zeg je gewoon dat je die bagage inchecked en dat is het. De logica is niet zo vreemd, dat zijn allemaal locaties waar ze mensen met wapens liever uberhaupt niet op het vliegveld hebben. Ik zie het eigenlijk meestal bij de wat meer exotische locaties.
Bij beide posten zou vreemd zijn. Waar laat je dan de vloeistoffen die in de bagage zitten die je in checkt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij al de drie genoemde landen moest je bij beide controleposten je drankjes inleveren. Dus ook de drankjes die je tussentijds, op de veilige luchthaven, had gekocht.
Bij de eerste controlepost checkten ze alleen de vloeistoffen van de handbagages. Dit was overigens alleen in Indonesië. In Guatemala en Panama zat de eerste controlepost bij de douane, en de tweede bij de gate, Dus dan heb je je spullen al ingechecked.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Bij beide posten zou vreemd zijn. Waar laat je dan de vloeistoffen die in de bagage zitten die je in checkt?
Kon je ook vaststellen of de 2de kontrole bij alle gates gedaan werd ? Ik kan mij voorstellen dat bijv. de VS de lokale kontroles niet voldoende vertrouwt en hun maatschappijen opdraagt om een 2de check uit te voeren bij de gate.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij de eerste controlepost checkten ze alleen de vloeistoffen van de handbagages. Dit was overigens alleen in Indonesië. In Guatemala en Panama zat de eerste controlepost bij de douane, en de tweede bij de gate, Dus dan heb je je spullen al ingechecked.
Nee, dat heb ik niet kunnen vaststellen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef jaco het volgende:
[..]
Kon je ook vaststellen of de 2de kontrole bij alle gates gedaan werd ? Ik kan mij voorstellen dat bijv. de VS de lokale kontroles niet voldoende vertrouwt en hun maatschappijen opdraagt om een 2de check uit te voeren bij de gate.
Die Zuid Amerikaanse security guards zijn geinstrueerd, en dat hebben ze blijkbaar letterlijk uit hun hoofd geleerd, om alles wat niet geheel volgens de regels is, af te keuren. Zo eens een grote en een kleine BIC aansteker in mijn handbagage. De kleine mocht mee, de grote ( = normaal NL formaat) niet. Alsof die kleine niet groot genoeg zou zijn om datgene te doen waarom ze die grote afkeurden. Die gasten zijn dus in het geheel niet flexibel en verschrikkelijk macho.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet kunnen vaststellen.
Wat ik juist frappant vond, was dat de controles van de Zuid-Amerikaanse douane veel strenger zijn dan de Amerikaanse controles. Zo moesten we een klein mini-flesje met hand-sanitizer erin van de douane weggooien omdat het niet in een zakje zat, terwijl dat flesje wel op dezelfde manier tweemaal door de Amerikaanse douane is gekomen...
Bij alle nationale vluchten die ik in Indonesie gedaan heb werd er helemaal niet op vleoistoffen gecontroleerd. Tas moest wel 2 keer door de scanner, maar beide keren mocht het flesje water gewoon meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef ozzietukker het volgende:Op Jakarta, Bali in Indonesië en in Chiang Mai en Chiang Rai in Thailand en ongetwijfeld bij meer vliegvelden wordt bij binnenkomst bij de check-in hal de bagage gecontroleerd, maar hier hoef je nog geen vloeistoffen in te leveren, dit is een soort grove check, er wordt gezocht naar wapens, explosieven en mogelijk drugs.
Op Chiang Mai en Chiang Rai kan je na de check-in door de beveiliging en kan je daarna iets kopen wat aan boord kan, in Bali en Jakarta bij internationale vluchten niet omdat daar een gate check plaatsvindt. Ideaal voor de budgetairliners omdat je wel drinken moet kopen. (4 uur vliegen zonder water is wat lang, niet onmogelijk, maar je krijgt toch wel dorst).
De controle in Indonesië bij de gate, wat ook plaatsvindt in Maleisië en vroeger ook op Bangkok heeft te maken dat je gewoonweg niet kunt garanderen dat er geen explosieven de vertrekhal inkomen in dergelijke landen, controle bij de gate is dan de enige mogelijkheid.
Dat dit in Bangkok nu wel kan is echt onbegrijpelijk, prima vanuit het passagiersoogpunt, zeker gezien de vloeistofmanie, nui heb je de mogelijkheid om wat drinken aan boord te nemen, maar onbegrijpelijk uit veiligheidsoogpunt van andere gevaarlijke zaken. (Niet voor niets dat voor vluchten naar OZ, Engeland en de VS nog steeds gate controles moeten plaatsvinden). Helaas moet voor het laatste ook de vloeistoffen worden uitgevoerd om de schijn op te houden, maar uit veiligheidsoogpunt voor andere zaken volstrekt begrijpelijk.
Nationale (Domestic) flighs is het inderdaad geen probleem om je flesje water mee te nemen, naar internationale bestemmingen lukt het over het algemeen niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij alle nationale vluchten die ik in Indonesie gedaan heb werd er helemaal niet op vleoistoffen gecontroleerd. Tas moest wel 2 keer door de scanner, maar beide keren mocht het flesje water gewoon mee
Je kunt toch heel makkelijk een leeg flesje ergens in je tas stoppen en pas na het inchecken achter de douane vullen met water?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:05 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Nationale (Domestic) flighs is het inderdaad geen probleem om je flesje water mee te nemen, naar internationale bestemmingen lukt het over het algemeen niet.
(Althans, niet als je dit in je tas laat zitten, dat er veel manieren zijn om vloeistoffen alsnog door de beveiliging te krijgen zonder dat dit door de scanner gaat is mogelijk, maar de random reiziger zal niet zoveel moeite doen).
Dat kan, maar:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt toch heel makkelijk een leeg flesje ergens in je tas stoppen en pas na het inchecken achter de douane vullen met water?
Wat Bik zegt. En als je al moet bezuinignen op een flesje water in Indonesie.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat kan, maar:
1. Het water in Indonesië is niet echt gezond om te drinken
2. Bij de gate wordt je nogmaals gecontroleerd, en dan kun je je flesje alsnog inleveren
Toch vreemd, zelfs bij de domestic flights werd er gecontroleerd bij de gate op de meeste vliegvelden waar ik ben geweest (Makassar, Manado (Denpasar dan weer niet)). Maar niet op vloeistoffen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat Bik zegt. En als je al moet bezuinignen op een flesje water in Indonesie.....
Ik ben toch een redelijk aantal keren via Jakarta gevlogen en dat je je vloeistof niet langs de controle krijgt klopt, ik ben alleen nooit nog een keer bij de gate gecontroleerd.
Nee, die is er ook niet echt...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wondere wereld van de "veiligheids" controles
Ik heb nog weinig logica hierin kunnnen ontdekken.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wondere wereld van de "veiligheids" controles
Ik heb nog weinig logica hierin kunnnen ontdekken.
Je krijgt in principe een stoel toegewezen, maar je kan bij de incheckbalie om 'window' of 'aisle' vragen, al naar gelang je voorkeur. Of dat ook gehonoreerd wordt, is niet zeker. Die kans is hoger naarmate je eerder incheckt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:23 schreef enpe het volgende:
Over een paar dagen vlieg ik met Airberlin naar de VS, omdat het een VS vlucht is is het niet mogelijk om vantevoren een stoel te kiezen via de web check-in. Krijg ik nu een stoel toegewezen of kun je op het vliegveld bij het inchecken alsnog een plaats kiezen?
Dat weet je nooit of het voldoende is. Het punt is alleen als jij de aansluiting niet haalt, je kunt fluiten naar je geld, omdat je de twee vluchten niet als één geheel hebt geboekt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:03 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Ik heb ook een vraag over overstappen met vliegtuig.
Als ik een ticket zoek dat van Venetie gaat en terug uit gehucht in Griekenland is de prijs absurd duur en absurd veel overstap (ook naar Venetie). Dit komt omdat de tickets zowel heen en terug van een maatschappij zijn.
Idee is om met Olympic air een domestic flight te nemen naar Athene dat 2 uur voor aansluitende vluchtvertrek daar land. Zit er nog een adder onder het gras bij overstap op andere vliegtuigmaatschappij vlucht?
Is twee uur overstaptijd voldoende?
Je koffer oppakken en her-inchecken hoeft alleen bij een 'domestic' overstap, dus als je volgende vlucht binnen de VS of Canada blijft. Op sommige luchthavens hoef je als internationale transit zelfs immigratie niet door, als je in hetzelfde terminalgebouw weer vertrekt. Ik ben vergeten hoe dit op Los Angeles (LAX) geregeld is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:30 schreef fysio-tje het volgende:
Hoi,
Ik wil volgend jaar naar Tahiti en ben dus gaan kijken naar de vliegmogelijkheden. Nu heb ik een vlucht gevonden met Air France via Los Angeles. Ik heb dan een overstaptijd van circa 2,5 uur. Zal dit vermoedelijk genoeg tijd zijn? Aangezien ik heb begrepen dat je de hele immigratieprocedure in de VS moet doorlopen en je tas van de band moet halen en weer terug moet inchecken, of is dat niet zo?
Als je bang bent voor te weinig tijd moet je t.z.t. zorgen dat je zo dicht mogelijk bij de uitgang in het vliegtuig zit. Dan ben je bij de immigration voordat er rijen staan en dan gaat her verrassend snel. Ik heb meegemaakt dat ik er binnen 15 minuten doorheen was maar mensen achter uit het vliegtuig 2 uur later nog maar net hun aansluiting haalden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:30 schreef fysio-tje het volgende:
Hoi,
Ik wil volgend jaar naar Tahiti en ben dus gaan kijken naar de vliegmogelijkheden. Nu heb ik een vlucht gevonden met Air France via Los Angeles. Ik heb dan een overstaptijd van circa 2,5 uur. Zal dit vermoedelijk genoeg tijd zijn? Aangezien ik heb begrepen dat je de hele immigratieprocedure in de VS moet doorlopen en je tas van de band moet halen en weer terug moet inchecken, of is dat niet zo?
Alvast bedankt voor de hulp!
Maar als het niet als één ticket wordt aangeboden zul je toch ook je baggage van de belt moeten halen en weer inchecken. Als het losse tickets zijn gaat zo'n groundhandler echt niet werk uitvoeren voor een andere maatschappij, sterker nog, ze kunnen het niet eens aangezien ze niet weten waar je heengaat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:18 schreef jaco het volgende:
[..]
Je koffer oppakken en her-inchecken hoeft alleen bij een 'domestic' overstap, dus als je volgende vlucht binnen de VS of Canada blijft. Op sommige luchthavens hoef je als internationale transit zelfs immigratie niet door, als je in hetzelfde terminalgebouw weer vertrekt. Ik ben vergeten hoe dit op Los Angeles (LAX) geregeld is.
Maar ik denk dat 2,5 uur zelfs met een immigratiekontrole en opnieuw inchecken van de koffers voldoende zal blijken te zijn. Ik heb 4 jaar in de VS gewoond en ben een keer of 20 door US immigration gegaan: in het meest extreme geval was de wachttijd 1,5 uur.
Als de reis als 1 ticket aangeboden wordt door het systeem van Air France dan is hier trouwens rekening mee gehouden op basis van de gemiddelde overstaptijd en een veiiligheidsmarge. In het onwaarschijnlijke geval dat je de aansluitende vlucht toch mist, zal Air France je gratis een aansluitende vlucht aanbieden met eventueel maaltijd- en overnachtings coupons.
Dit klopt niet, want dat zou betekenen dat een vliegtuig 2 uur zou duren om af te handelen. De immigratie werkt traag en onvriendelijk, maar zo erg is het nou ook weer niet. Als alle Amerikanen zijn afgehandeld dan worden die passages extra ingezet voor de andere passagiers.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:07 schreef Telates het volgende:
[..]
Als je bang bent voor te weinig tijd moet je t.z.t. zorgen dat je zo dicht mogelijk bij de uitgang in het vliegtuig zit. Dan ben je bij de immigration voordat er rijen staan en dan gaat her verrassend snel. Ik heb meegemaakt dat ik er binnen 15 minuten doorheen was maar mensen achter uit het vliegtuig 2 uur later nog maar net hun aansluiting haalden.
en pas op dat je niet over je max heengaat, 2 flessen is toch al gauw 2.5 kiloquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef casper019 het volgende:
ik wil graag uit rome hier wat dingen meenemen
- 2 flessen wijn....
is het denken jullie mogelijk het in mn koffer mee te nemen als ik er genoeg kleding omheen doe ter bescherming? (of is de kans op breken alsnog groot)
en ik wou bij mn handbagage een doos met gebakjes meenmen,mag je dat het vlieguitg in meenmen?
Ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:49 schreef casper019 het volgende:
ok thanks, en ik wou in de ochtend voor mn vertrek bij de lokale bakker mini gebakjes voorm n ma halen (1.5 euro per stuk wat een afzetters maja)
ze zijn wel super lekker
mag je dat als handbagage in het vliegtuig hebben?
Nou... als er een "pastasubstantie" in zit zou het me niks verbazen als de afgepakt worden vanwege die domme vloeistoffenregel.quote:
Vorig jaar uit Barcelona 4 of 5 flessen in mijn bagage meegenomen, geen enkel probleem. Inderdaad met wat kleding er omheen gewikkeld.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef casper019 het volgende:
ik wil graag uit rome hier wat dingen meenemen
- 2 flessen wijn....
is het denken jullie mogelijk het in mn koffer mee te nemen als ik er genoeg kleding omheen doe ter bescherming? (of is de kans op breken alsnog groot)
en ik wou bij mn handbagage een doos met gebakjes meenmen,mag je dat het vlieguitg in meenmen?
Vanmorgen ingecheckt voor morgen, zowel voor BA429 naar Londen als BA278 naar LA, was om 10:00 uur voor beide al mogelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:49 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ligt eraan of de online checkin van je aansluitende vlucht al geopend is of niet
Pindakaas van Calve koop ik gewoon op Schiphol natuurlijk. Tevens worden de meeste etenswaren niet tot vloeistof regerekend, gek genoeg. Laatste 2kg boerenkool, 3 rookworsten en 2l erwtensoep (allen zelf gemaakt door familie) mee naar huis genomen voor dinertje met Nederlandse vrienden in Londen. Geen probleem in de handbagage, idioot natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:01 schreef zeebeschuit het volgende:
Pindakaas e.d. valt tegenwoordig al onder 'vloeistoffen'Dus al die arme Nederlanders moeten het zonder doen abroad
Kan dus wel. Als je b.v. op EWR de weg weet en het is een lange loop naar de immigration dan heeft een beetje doorstekkeren weldegelijk zin. Want als er dan net 2 viegtuigen vol uit India en Pakistan vanuit de andere wing aan komen lopen, staan er zo maar 500 man voor je in de rij. Dus kan het weldegelijk 2 uur schelen want het gaat daat altijd zo bagger langszaam met die ewig cola of starfucks zuipende big fat mommas en hispanios immigration officers.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:52 schreef jaco het volgende:
[..]
Dit klopt niet, want dat zou betekenen dat een vliegtuig 2 uur zou duren om af te handelen. De immigratie werkt traag en onvriendelijk, maar zo erg is het nou ook weer niet. Als alle Amerikanen zijn afgehandeld dan worden die passages extra ingezet voor de andere passagiers.
Het werkelijke risico is dat er al passagiers van meerdere vliegtuigen in de rij staan wanneer je arriveert. Met name als dit een toestel uit een land als Ethiopie is. Maar dan nog: 2,5 uur moet genoeg zijn, tenzij je er zelf voor een extra kontrole wordt uitgepikt.
Het is je bekend dat Seattle zo'n 4000 km van New York vandaan ligt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:47 schreef Essebes het volgende:
Kunnen jullie helpen: als wij op een reis van AMS via New York naar San Jose willen reizen, willen we eigenlijk op de heenreis een stopover-layover maken om 6-7 daagjes familie in Seattle te bezoeken. Weten jullie of er een maximum aantal dagen is voor een layover-stopover?
haha, natuurlijk! We willen een pakketreis vanuit nederland boeken, die we op de heenreis voor familiebezoek willen onderbreken (met een eigen vlucht heen en weer naar Seattle)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is je bekend dat Seattle zo'n 4000 km van New York vandaan ligt?
Waar vlieg je heen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:16 schreef casper019 het volgende:
ik vlieg morgen naar huis me tKLM tussen 17.30 en 19.30
kan ik dan iets van een avondmaaltijd verwachten?
op de heenreis vloeg ik sochtends toen kregen gewoon ontbijt...
Nee, is ervaring. Wat je krijgt is afhankelijk van de vluchttijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef casper019 het volgende:
kan je dat op internetn nakijken per vlucht dan??
gadverdamme een vies broodje voor avondetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef Fogel het volgende:
Dan krijg je een "driehoeksandwich" of twee sneetjes brood met beleg, soms broodjes (ik gebruik zelden verkleinwoorden, maar reken dus niet op veel eten). En daarna koffie met een koekje.
Maar dat is dan ook een vlucht van ca 4 uur, en dan krijg je ook bij KLM meer eten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:36 schreef casper019 het volgende:
[..]
gadverdamme een vies broodje voor avondeten
\
toen ik met turkish airlines van amsterdam-istanbul vloog kon ik gewoon kiezen uit 2 3 gangen menus
KLM is zoiezo een kut maatschappij vlieg ik nooit meer mee, geen tv aan boord geen radio
en geeneens een blikje drinken maar een mini plastic bekertje half gevuld
maar KLM geeft dus nooit iets van warm avondeten? hebben ze een magnetron aan boort..? dan ga ik van te voren wel een paar stukken pizza halen en piep die even warm in het vliegtuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |