quote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef PiRANiA het volgende:
Who the F- is Kally?. Een SC'er kennelijk.
Daar werd je gister niet goed van, ze hadden allemaal post-quote:
Hallo Koenquote:
Werkse !!quote:Op maandag 5 juli 2010 07:34 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Koen![]()
Dag iedereen![]()
*gaat naar Basel proberen te werken
er is niets zo leuk als met een stuk i je kraag miepen over een TTquote:Op maandag 5 juli 2010 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Daar werd je gister niet goed van, ze hadden allemaal post-[ afbeelding ]
Zat je ergens een reactie op te tiepen (en ik ben niet zo snel) zijn ze alweer 3 onderwerpen en 30 post verder , ik weer teruglezen waar het nu weer over gaat, wil je posten zit ie al dicht zitten ze alweereen nummertje verder
quote:Op maandag 5 juli 2010 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Daar werd je gister niet goed van, ze hadden allemaal post-[ afbeelding ]
Zat je ergens een reactie op te tiepen (en ik ben niet zo snel) zijn ze alweer 3 onderwerpen en 30 post verder , ik weer teruglezen waar het nu weer over gaat, wil je posten zit ie al dicht zitten ze alweereen nummertje verder
Nee!! Omhoog graag! 30 graden is beter!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:07 schreef Symphonic het volgende:
Het is inderdaad lekker afgekoeld buiten
Nu binnen nog een graag of 8 naar beneden
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee!! Omhoog graag! 30 graden is beter!
Ja is het een keer lekker weer in Nederland, gaat iedereen lopen zeuren!quote:
Stuur ze naar KLB!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is het een keer lekker weer in Nederland, gaat iedereen lopen zeuren!
Nee gewoon lekke 30 graden.... lekker warm
Ja als het binnen koel blijft wel ja. Maar het is zo lullig dat de oudjes/zwakkeren/huisdiertjes met dit weer bij bosjes vallen.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is het een keer lekker weer in Nederland, gaat iedereen lopen zeuren!
Nee gewoon lekke 30 graden.... lekker warm
Hierbinnen is het prima, vloerverwarming werkt twee kanten op, nu stroomt er koud water onderquote:Op maandag 5 juli 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja als het binnen koel blijft wel ja. Maar het is zo lullig dat de oudjes/zwakkeren/huisdiertjes met dit weer bij bosjes vallen.
Nee doe dan maar even lekker weer 2 dagen 20 graden dat het binnen weer een beetje koel is, en dan weer lekker warm weekend
Benny was je eerst vergeten!quote:
Maar je staat er nu inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Kom maar hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik voel de warmte op deze maandagochtend
Dan moeten die mensen er wat aan doenquote:Op maandag 5 juli 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja als het binnen koel blijft wel ja. Maar het is zo lullig dat de oudjes/zwakkeren/huisdiertjes met dit weer bij bosjes vallen.
Nee doe dan maar even lekker weer 2 dagen 20 graden dat het binnen weer een beetje koel is, en dan weer lekker warm weekend
Hopen dat het volgende week minder heet is als je een weekendje weg gaatquote:Op maandag 5 juli 2010 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
30 graden is prima als je niets te doen hebt of inderdaad een airco hebt, maar ik had veel te doen en geen airco.
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 08:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hopen dat het volgende week minder heet is als je een weekendje weg gaat
Ben je trouwens weg met de finale?![]()
![]()
Dat is zondag jaquote:Op maandag 5 juli 2010 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Dat is zondag he? Hopelijk doen ze in Zweden ook aan voetbal, maar die deden niet eens mee dit WK
.
Ik had genoeg te doen en heb geen airco. En nu?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
30 graden is prima als je niets te doen hebt of inderdaad een airco hebt, maar ik had veel te doen en geen airco.
Dat volksfeest zal toch wel pas zijn als ze gehuldigd worden denk ik? Ik weet niet wanneer ze terugkomen?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Booh ik zit nog steeds met de gedachte te spelen maandag vrij te nemen als we morgen winnen. Zou het een beetje een feest worden maandag dan? Of toch iedereen gewoon braaf gaan werken en op een paar heel kleine feestjes na niks?
Zat beetje aan volksfeest ala EK-winst te denken toen in Amsterdam
Ik denk beide dagen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat volksfeest zal toch wel pas zijn als ze gehuldigd worden denk ik? Ik weet niet wanneer ze terugkomen?
Ik ben maandag toch in Amsterdam, dus ik zie het wel
Freak.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had genoeg te doen en heb geen airco. En nu?
Ja dat denk ik ook een beetje. Maarja is er al bekend wanneer de huldiging is dan? ALS ze wereldkampioen worden dan is het natuurlijk de eerste keer en wie weet duurt het wel weer 100 jaar voor het weer een keer voorkomt. Dus het lijkt me wel heel cool daar bij te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat volksfeest zal toch wel pas zijn als ze gehuldigd worden denk ik? Ik weet niet wanneer ze terugkomen?
Ik ben maandag toch in Amsterdam, dus ik zie het wel
Ik kan er niets aan doen, warm weer is heerlijkquote:
Ik ben er niet voor gemaakt denk ikquote:Op maandag 5 juli 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, warm weer is heerlijk
Volgens mij ben ik tijdens warm weer gemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 09:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor gemaakt denk ik.
bazen?quote:
Het ONZ/KLB virus grijpt om zich heen.quote:
Mwah ik vond het wel mee vallen. Ok het was wel warm, maar gewoon genoeg gedronkenquote:Op maandag 5 juli 2010 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee geen idee, beetje eng om al een huldiging te plannen als we de halve finale nog moeten spelenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook een beetje. Maarja is er al bekend wanneer de huldiging is dan? ALS ze wereldkampioen worden dan is het natuurlijk de eerste keer en wie weet duurt het wel weer 100 jaar voor het weer een keer voorkomt. Dus het lijkt me wel heel cool daar bij te zijn.
Maar dat denken vast meer collega's
Het verschilt natuurlijk per persoon. Ik heb vrijdag en zaterdag moeten verhuizen naar mijn studentenkamer, en geloof me, ik dronk bij het leven maar ik had het echt zo ontzettend heet dat ik er genoeg van hadquote:Op maandag 5 juli 2010 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mwah ik vond het wel mee vallen. Ok het was wel warm, maar gewoon genoeg gedronken
Ik ben zaterdag en zondag heel de dag bezig geweest met klussen en de huiskamer leeghalen. Gewoon regelmatig pauze nemen en veel drinken![]()
En mijn airco stond niet aan, die had ik op mijn slaapkamer gezet
het was 29 graden binnen in huis, maar gewoon doorklussenLekker zweten
Ik heb geen airco, maar ik ga ook bv sporten, geen airco nodig, dat is zelfs hevig irritant. Prima te doen, als je maar genoeg drinkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mwah ik vond het wel mee vallen. Ok het was wel warm, maar gewoon genoeg gedronken
Ik ben zaterdag en zondag heel de dag bezig geweest met klussen en de huiskamer leeghalen. Gewoon regelmatig pauze nemen en veel drinken![]()
En mijn airco stond niet aan, die had ik op mijn slaapkamer gezet
het was 29 graden binnen in huis, maar gewoon doorklussenLekker zweten
Ik ben ook benieuwd wanneer de huldiging is danquote:Op maandag 5 juli 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook een beetje. Maarja is er al bekend wanneer de huldiging is dan? ALS ze wereldkampioen worden dan is het natuurlijk de eerste keer en wie weet duurt het wel weer 100 jaar voor het weer een keer voorkomt. Dus het lijkt me wel heel cool daar bij te zijn.
Maar dat denken vast meer collega's
Zal maandag wel niet zijn, dan zijn ze denk ik nog niet eens terug?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wanneer de huldiging is dan
Maandag zou goed uitkomenCollega die normaal niet werkt, komt maandag werken. Dus ik kan vrij krijgen
Tevens woensdag.... komt ze ook werken, en kan ik dus ook vrij.
Zal dat het zijn bij mijquote:Op maandag 5 juli 2010 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik tijdens warm weer gemaakt
Oeh, woensdag ben ik vrij en donderdag toch ook in Amsterdamquote:Op maandag 5 juli 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
Maandag huldiging is niet reeel, als ze zondagavond finale winnen. Zal denk ik pas woensdag/donderdag zijn.
Of als ze het slim aanpakken in het volgende weekend. Maar misschien JUIST dat ze het doordeweeks doen omdat anders Amsterdam helemaal overstroomt met miljoenen mensen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het verschilt natuurlijk per persoon. Ik heb vrijdag en zaterdag moeten verhuizen naar mijn studentenkamer, en geloof me, ik dronk bij het leven maar ik had het echt zo ontzettend heet dat ik er genoeg van had.
En je zou toch verwachten dat ik als kwart-indo wel een beetje tropenbloed had.
Als ze na de wedstrijd direct op het vliegtuig stappen... is het prima te doenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zal maandag wel niet zijn, dan zijn ze denk ik nog niet eens terug?
Ja, een exotisch kleurtje kon er ook niet van afquote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat komt omdat je maar een kwartje indo ben
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze na de wedstrijd direct op het vliegtuig stappen... is het prima te doen
Ik heb alleen 's nachts airco nodig... anders kan ik niet slapen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen airco, maar ik ga ook bv sporten, geen airco nodig, dat is zelfs hevig irritant. Prima te doen, als je maar genoeg drinkt.
Ik heb echt totaal geen tropenbloed of wat dan ook maar heb het juist altijd heel snel koud, zelfs met deze hittequote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat komt omdat je maar een kwartje indo ben
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar lijkt me dat ze daar gewoon een nachtje blijven hoor. Het is 11 uur vliegen, de wedstrijd duurt tot 22:15... Dan gaan ze echt niet meteen veld af -> vliegtuig in -> Dam op. Die zullen eerst daar zelf rustig feestje bouwen en dan maandag of dinsdag eens naar NL komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen 's nachts airco nodig... anders kan ik niet slapen.
En zie ik heel de zomer eruit als een Spook
Ik zeg ook alleen maar wat ik gehoord hebquote:Op maandag 5 juli 2010 09:19 schreef j95 het volgende:
[..]
Denk je dat ze daar niet eerst even een feetsje gaan bouwen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen maar wat ik gehoord heb
En trouwens, maandagochtend vliegen is 's avonds huldiging
EY!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Huldiging? Eerst maar eens in de finale komen lijkt me.
oranjekoortsquote:
Ja duh, maar als het eenmaal zover is en je gaat dan pas denken aan een dagje vrij dan ben je meestal al te laat.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Huldiging? Eerst maar eens in de finale komen lijkt me.
Ja, allemaal goed en aardig maar je moet ook niet op de zaken vooruit lopenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja duh, maar als het eenmaal zover is en je gaat dan pas denken aan een dagje vrij dan ben je meestal al te laat.
We zijn niet allemaal luie student
Neequote:
Wij mogen zover op de zaken vooruit lopen als we willen. Als die lui die morgen moeten foeballen dat maar niet doenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, allemaal goed en aardig maar je moet ook niet op de zaken vooruit lopen. Dat doen we altijd namelijk en dan vergeten we dat we er nog niet zijn.
HEAR HEAR!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja duh, maar als het eenmaal zover is en je gaat dan pas denken aan een dagje vrij dan ben je meestal al te laat.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij mogen zover op de zaken vooruit lopen als we willen. Als die lui die morgen moeten foeballen dat maar niet doen
Ok, ok, ik houd mijn mond wel weer hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit op me werk en ik heb aanquote:Op maandag 5 juli 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee![]()
Eens kijken of ik een vest ofzo kan vindenen maar even aan de
OH SNAPquote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Ok, ok, ik houd mijn mond wel weer hoor.
Geen BHquote:Op maandag 5 juli 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op me werk en ik heb aanhempje, Shirt met lange mouwen, en daarover een blazer
En geen broek of iets dergelijks!quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Kally het volgende:
[gilmodus aan]Er zit een spin in mijn slaapkamer[gilmodus uit]
Pas op dat hij geen eitjes in je wang legt. Dan word je over een paar weken wakker van alle kleine baby-spinnetjes die over je gezicht lopenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pas op dat hij geen eitjes in je wang legt. Dan word je over een paar weken wakker van alle kleine baby-spinnetjes die over je gezicht lopen
Ja preciesquote:
Spuit er dan wat insectenspray achteraan, anders kruipt ie er weer uitquote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga hem straks als een echte held op stofzuigeren
Ikquote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wie doet er dan ook een string met dit weer aan.
Gewoon zo'n grote thermo oma-onderbroek. Met flapjes.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga hem straks als een echte held op stofzuigeren
O bahquote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spuit er dan wat insectenspray achteraan, anders kruipt ie er weer uit.
Ja haha, ik ben nergens bang voor alleen voor spinnenquote:
Wel frisjes hoor. Alleen een string.quote:
Ik krijg serieus rillingen van de gedachtequote:
Ja, of de stofzuigerzak erna weggooienquote:
Dat ben je dus wel ergens bang voorquote:Op maandag 5 juli 2010 09:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja haha, ik ben nergens bang voor alleen voor spinnen
Ja, dat merk ikquote:Op maandag 5 juli 2010 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel frisjes hoor. Alleen een string.
Ik kan me nog iemand herinneren die niet de overloop op durfde omdat daar een minispin zatquote:Op maandag 5 juli 2010 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg serieus rillingen van de gedachte.
Hij kwam mijn kant opquote:Op maandag 5 juli 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik![]()
[..]
Ik kan me nog iemand herinneren die niet de overloop op durfde omdat daar een minispin zat
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, of de stofzuigerzak erna weggooien![]()
Maar ja, straks zit ie net voor dat gat als jij m eruit wil halenOf hij zit nog in de slang en springt op je hand als je de zak eruit haalt!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was 5 mm grootquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ben je dus wel ergens bang voor
Zie je dat doen ze ook bij mijquote:
ik vond jou best aardigquote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
En je weet wat ze zeggen over spinnen hé; het zijn gezelschapsdieren... dus ze zitten er nooit alleen
bij mijn moder zat er zo'n spinnetje op een lamp, en de schaduw op de muur was echt enormquote:Op maandag 5 juli 2010 09:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij was 5 mm groot![]()
![]()
![]()
En hij liep op het plafond!
Het was overduidelijk dat ie me wilde aanvallen en opetenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij was 5 mm groot![]()
![]()
![]()
En hij liep op het plafond!
Met hun 8 (!!!) ogenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je dat doen ze ook bij mij![]()
Ze loeren naar me
Dat blijktquote:
Ja (ril)quote:
Maar dat hoor je echt vaak hoor!quote:
D.quote:
Ja, dat was ook de reden waarom ik me bezatte!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als die spin jou toen had gebeten was hij meteen gestorven aan alcoholvergiftiging![]()
Nou ja, je hebt je momentenquote:
Maar jij had je koene ridder Hans om je te beschermenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was overduidelijk dat ie me wilde aanvallen en opeten! Ik zie er ook bijzonder smakelijk uit namelijk
.
Ik weet het maar dat geldt toch alleen voor die walgelijk grote, als die in mijn slaapkamer zit dan zat ik nu niet hier hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat hoor je echt vaak hoor!Dat ze altijd in paren komen!
Gewoon opzuigen met de stofzuiger, dan iets van haarlak spuiten en die dampen opzuigen (raakt ie versuft van) en dan de zak weggooien,
Nou die lag vrij snel te snurkenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt je momenten![]()
[..]
Maar jij had je koene ridder Hans om je te beschermen
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Kally het volgende:
Ieuwwwwwwwwwwquote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Of je pakt gewoon even een tissue/keukenpapiertje en je pakt 'm op en knijpt 'm dood
Ja, dat kan ookquote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Of je pakt gewoon even een tissue/keukenpapiertje en je pakt 'm op en knijpt 'm dood
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wie doet er dan ook een string met dit weer aan.
Gewoon zo'n grote thermo oma-onderbroek. Met flapjes.
Het enige waar ik bang voor ben, geef mij maar een slangquote:
Oh, dus deze is niet zo heel groot?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het maar dat geldt toch alleen voor die walgelijk grote, als die in mijn slaapkamer zit dan zat ik nu niet hier hoor
Ja, naar dat gepomp van julliequote:
Wat weet jij van Hans zn lans?quote:
Naar? Tombo tochquote:Op maandag 5 juli 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus deze is niet zo heel groot?![]()
[..]
Ja, naar dat gepomp van jullie
Nee natuurlijk is het geen grote, dat heb ik niet gezegd toch, maar in mijn hoofd groeit die tot reusachtige proportiesquote:Op maandag 5 juli 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus deze is niet zo heel groot?![]()
[..]
Ja, naar dat gepomp van jullie
Foutje!quote:
Geen paniekquote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Of zo'n maandverbandje. Met vleugels. Die absorbeert meteen die hele spin (en je halve huis) als je de reclame moet geloven
die vind ik weer engquote:Op maandag 5 juli 2010 09:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Het enige waar ik bang voor ben, geef mij maar een slang
Als je m met de plakkant op de spin duwt kan ie iig niet meer lopenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Of zo'n maandverbandje. Met vleugels. Die absorbeert meteen die hele spin (en je halve huis) als je de reclame moet geloven
Op de grond?! Daar kan die spin makkelijk komen!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef crv het volgende:
[..]
Geen paniek
rustig op de grond gaan liggen en wachten tot er hulp komt
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef crv het volgende:
[..]
Geen paniek
rustig op de grond gaan liggen en wachten tot er hulp komt
Een spin kan overal komenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de grond?! Daar kan die spin makkelijk komen!
Nee maar hij zit tegen het plafondquote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die vind ik weer eng
Waar zijn je kinderen? Of zijn die ook bang voor spinnen?
quote:
quote:
Liefffffffffffffffffquote:
Ik vond het lief dat je daaromquote:
Jaquote:
Dat sowiesoquote:
Wrom?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'maar niet allemaal hè?' maar daar krijg ik vast een ontkennend antwoord op
Gister maar weer even een boze meel naar mijn verhuurder gestuurd, die ook de werkgever van die kutpolen is.quote:
dag danquote:
Nee, dat niet neequote:
Ja ja, vluchten voor die spin zekerquote:
Maar als ik mannen visualiseer dan alleen de mooie/leuke/lekkerequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ik denk dat niemand lelijke mensen gaat visualiseren voor hun plezier
Niet voor hun plezier neequote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
daar heb ik de spiegel voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, niet bepaald. Gelukkig heeft het weinig nut om er voor te gaan staan in mijn geval. Mijn haar zit toch altijd al goedquote:
Nee, maar denken aan een vorm van sm waarbij je lelijke mensen visualiseert...quote:
Vervangen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ik heb een voetbalvraag, Suarez heeft rood dus die mag niet meespelen, maar speelt Uruguay dan ook met een speler minder op het veld of mag ie vervangen worden?
Ah, dat scheeltquote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Gelukkig heeft het weinig nut om er voor te gaan staan in mijn geval. Mijn haar zit toch altijd al goed
Nee, ze spelen gewoon met 11quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ik heb een voetbalvraag, Suarez heeft rood dus die mag niet meespelen, maar speelt Uruguay dan ook met een speler minder op het veld of mag ie vervangen worden?
Nouja, het denk aan die lelijke mensen IS dan een vorm van SM hequote:Op maandag 5 juli 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar denken aan een vorm van sm waarbij je lelijke mensen visualiseert...
Ik was ook best flabbergastedquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Schaam je je nu niet een beetje, als zelfs Pheno het wist?quote:
Welnee, ik ben niet zo bang om mijn onkunde tentoon te spreiden.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schaam je je nu niet een beetje, als zelfs Pheno het wist?
En bij Uruguay maar 1?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Anders zou Nederland overigens met 9 man spelen, want daar zijn er ook 2 geschorst
Zou best grappig zijn als het zo zou wekrenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Anders zou Nederland overigens met 9 man spelen, want daar zijn er ook 2 geschorst
Weet het niet precies eigenlijk. Er speelt iig een heel zooitje niet, maar er waren er ook een aantal geblesseerdquote:
Mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet het niet precies eigenlijk. Er speelt iig een heel zooitje niet, maar er waren er ook een aantal geblesseerd
LotRquote:Op maandag 5 juli 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet bij Uruguay altijd denken aan:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Ik dacht dat ie run zeiquote:
Ik dacht flutherquote:
Ik ookquote:
Ik was toch snel genoegquote:
I AM NO MANquote:Op maandag 5 juli 2010 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
They've got a cavetroll!
(, stomme zin).
Zij is wel kick-assquote:
Daar verschillen de meningen overquote:Op maandag 5 juli 2010 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou je ook goed wakker worden op maandag
* is heel erg agressief vandaag en staat al een tijdje op scherpquote:
ben boosquote:
waarom * boos isquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
* is heel erg agressief vandaag en staat al een tijdje op scherp
zoiets jaquote:
Ben niet boos op jullie, integendeel. hier kan ik mijn frustratie beetje kwijtquote:
Ja, dat laatste vind ik dus juist engquote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ben niet boos op jullie, integendeel. hier kan ik mijn frustratie beetje kwijt
don't worry, ga niet om me heen schietenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat laatste vind ik dus juist eng
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Dubbelpost!
Verklaring Nederlandse vlag m.b.t. WK 2010
Oranje wimpel! Kampioenen!! Nummer 1! Nederland!
Wit! Nummer 2 word Duitsland!
Rood! Nummer 3 word Spanje!
Blauw! Nummer 4 word Uruguay!
Dubbelpost!
Rood! Nummer 2 word Spanje!
Wit! Nummer 3 word Duitsland!
Stop dan eens met die boze pi's!quote:
Nee klopt niet!!!quote:
Dubbelpost!
Rood! Nummer 2 word Spanje!
Wit! Nummer 3 word Duitsland!
Ja en ik hoop ook dat het zo loopt als jij het zegt, maar ik heb weinig vertrouwen er in als je de Duitsers zo bezig ziet. Dan vrees ik voor Spanje en eigenlijk ook nog wel voor NLquote:Op maandag 5 juli 2010 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee klopt niet!!!
Het is Oranje winpel - rood - wit - blauw!
[ afbeelding ]
Mijn gevoel zegt weer dat Spanje doorgaat.... hetzelfde gevoel wat ik had bij Nederland - Braziliequote:Op maandag 5 juli 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en ik hoop ook dat het zo loopt als jij het zegt, maar ik heb weinig vertrouwen er in als je de Duitsers zo bezig ziet. Dan vrees ik voor Spanje en eigenlijk ook nog wel voor NL
Altijd leuk, mods die het eens zijnquote:
ben nog steeds boos en dat zal nog wel even blijven sorryquote:
een beetje dualisme houdt de boel scherpquote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Altijd leuk, mods die het eens zijn
Dan doe je maar boos tegen die mensen waar je boos op bentquote:Op maandag 5 juli 2010 11:19 schreef crv het volgende:
[..]
ben nog steeds boos en dat zal nog wel even blijven sorry
Dat is waar. Ze vechten ook al niet om dezelfde liefdespartnersquote:Op maandag 5 juli 2010 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een beetje dualisme houdt de boel scherp
En de Scheids mee is?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt weer dat Spanje doorgaat.... hetzelfde gevoel wat ik had bij Nederland - Brazilie
Argentinie speelde gewoon slechtNog slechter dan Spanje
Spanje moet dit kunnen winnen
Als ze de juiste spelers op stellen!
quote:
Ik ook!quote:Maar het is idd wel zo dat Argentinie ook gewoon vrij slecht speelde. Maar toch imponeren de Duitsers wel.
Maar ik duim voor Spanje
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom even binnenvallen met mijn wereldkampioentheorie... en heb niks meegekregen van een ruzie
maar doe eens lieftegen elkaar
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan doe je maar boos tegen die mensen waar je boos op bent![]()
Of je trapt een bushokje in elkaar ofzo![]()
Hier heerst liefde
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier heerst liefde
Nou, ik vind boze pi's de hele tijd gewoon niet gezelligquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeg hou jij je bek eens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
okok sorry hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier heerst liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, crv is boos... maar geen ruzie hoor
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Altijd leuk, mods die het eens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |