quote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga hem straks als een echte held op stofzuigeren
O bahquote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spuit er dan wat insectenspray achteraan, anders kruipt ie er weer uit.
Ja haha, ik ben nergens bang voor alleen voor spinnenquote:
Wel frisjes hoor. Alleen een string.quote:
Ik krijg serieus rillingen van de gedachtequote:
Ja, of de stofzuigerzak erna weggooienquote:
Dat ben je dus wel ergens bang voorquote:Op maandag 5 juli 2010 09:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja haha, ik ben nergens bang voor alleen voor spinnen
Ja, dat merk ikquote:Op maandag 5 juli 2010 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel frisjes hoor. Alleen een string.
Ik kan me nog iemand herinneren die niet de overloop op durfde omdat daar een minispin zatquote:Op maandag 5 juli 2010 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg serieus rillingen van de gedachte.
Hij kwam mijn kant opquote:Op maandag 5 juli 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik![]()
[..]
Ik kan me nog iemand herinneren die niet de overloop op durfde omdat daar een minispin zat
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, of de stofzuigerzak erna weggooien![]()
Maar ja, straks zit ie net voor dat gat als jij m eruit wil halenOf hij zit nog in de slang en springt op je hand als je de zak eruit haalt!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was 5 mm grootquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ben je dus wel ergens bang voor
Zie je dat doen ze ook bij mijquote:
ik vond jou best aardigquote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
En je weet wat ze zeggen over spinnen hé; het zijn gezelschapsdieren... dus ze zitten er nooit alleen
bij mijn moder zat er zo'n spinnetje op een lamp, en de schaduw op de muur was echt enormquote:Op maandag 5 juli 2010 09:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij was 5 mm groot![]()
![]()
![]()
En hij liep op het plafond!
Het was overduidelijk dat ie me wilde aanvallen en opetenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij was 5 mm groot![]()
![]()
![]()
En hij liep op het plafond!
Met hun 8 (!!!) ogenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je dat doen ze ook bij mij![]()
Ze loeren naar me
Dat blijktquote:
Ja (ril)quote:
Maar dat hoor je echt vaak hoor!quote:
D.quote:
Ja, dat was ook de reden waarom ik me bezatte!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als die spin jou toen had gebeten was hij meteen gestorven aan alcoholvergiftiging![]()
Nou ja, je hebt je momentenquote:
Maar jij had je koene ridder Hans om je te beschermenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was overduidelijk dat ie me wilde aanvallen en opeten! Ik zie er ook bijzonder smakelijk uit namelijk
.
Ik weet het maar dat geldt toch alleen voor die walgelijk grote, als die in mijn slaapkamer zit dan zat ik nu niet hier hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat hoor je echt vaak hoor!Dat ze altijd in paren komen!
Gewoon opzuigen met de stofzuiger, dan iets van haarlak spuiten en die dampen opzuigen (raakt ie versuft van) en dan de zak weggooien,
Nou die lag vrij snel te snurkenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt je momenten![]()
[..]
Maar jij had je koene ridder Hans om je te beschermen
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Kally het volgende:
[gilmodus aan]Er zit een spin in mijn slaapkamer[gilmodus uit]
Ieuwwwwwwwwwwquote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Of je pakt gewoon even een tissue/keukenpapiertje en je pakt 'm op en knijpt 'm dood
Ja, dat kan ookquote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Of je pakt gewoon even een tissue/keukenpapiertje en je pakt 'm op en knijpt 'm dood
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wie doet er dan ook een string met dit weer aan.
Gewoon zo'n grote thermo oma-onderbroek. Met flapjes.
Het enige waar ik bang voor ben, geef mij maar een slangquote:
Oh, dus deze is niet zo heel groot?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het maar dat geldt toch alleen voor die walgelijk grote, als die in mijn slaapkamer zit dan zat ik nu niet hier hoor
Ja, naar dat gepomp van julliequote:
Wat weet jij van Hans zn lans?quote:
Naar? Tombo tochquote:Op maandag 5 juli 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus deze is niet zo heel groot?![]()
[..]
Ja, naar dat gepomp van jullie
Nee natuurlijk is het geen grote, dat heb ik niet gezegd toch, maar in mijn hoofd groeit die tot reusachtige proportiesquote:Op maandag 5 juli 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus deze is niet zo heel groot?![]()
[..]
Ja, naar dat gepomp van jullie
Foutje!quote:
Geen paniekquote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Kally het volgende:
[gilmodus aan]Er zit een spin in mijn slaapkamer[gilmodus uit]
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Of zo'n maandverbandje. Met vleugels. Die absorbeert meteen die hele spin (en je halve huis) als je de reclame moet geloven
die vind ik weer engquote:Op maandag 5 juli 2010 09:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Het enige waar ik bang voor ben, geef mij maar een slang
Als je m met de plakkant op de spin duwt kan ie iig niet meer lopenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Of zo'n maandverbandje. Met vleugels. Die absorbeert meteen die hele spin (en je halve huis) als je de reclame moet geloven
Op de grond?! Daar kan die spin makkelijk komen!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef crv het volgende:
[..]
Geen paniek
rustig op de grond gaan liggen en wachten tot er hulp komt
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef crv het volgende:
[..]
Geen paniek
rustig op de grond gaan liggen en wachten tot er hulp komt
Een spin kan overal komenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de grond?! Daar kan die spin makkelijk komen!
Nee maar hij zit tegen het plafondquote:Op maandag 5 juli 2010 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die vind ik weer eng
Waar zijn je kinderen? Of zijn die ook bang voor spinnen?
quote:
quote:
Liefffffffffffffffffquote:
Ik vond het lief dat je daaromquote:
Jaquote:
Dat sowiesoquote:
Wrom?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'maar niet allemaal hè?' maar daar krijg ik vast een ontkennend antwoord op
binnen is het nog verschrikkelijk warm.quote:
Gister maar weer even een boze meel naar mijn verhuurder gestuurd, die ook de werkgever van die kutpolen is.quote:
dag danquote:
Nee, dat niet neequote:
Ja ja, vluchten voor die spin zekerquote:
Maar als ik mannen visualiseer dan alleen de mooie/leuke/lekkerequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ik denk dat niemand lelijke mensen gaat visualiseren voor hun plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |