oranjekoortsquote:
Ja duh, maar als het eenmaal zover is en je gaat dan pas denken aan een dagje vrij dan ben je meestal al te laat.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Huldiging? Eerst maar eens in de finale komen lijkt me.
Ja, allemaal goed en aardig maar je moet ook niet op de zaken vooruit lopenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja duh, maar als het eenmaal zover is en je gaat dan pas denken aan een dagje vrij dan ben je meestal al te laat.
We zijn niet allemaal luie student
Neequote:
Wij mogen zover op de zaken vooruit lopen als we willen. Als die lui die morgen moeten foeballen dat maar niet doenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, allemaal goed en aardig maar je moet ook niet op de zaken vooruit lopen. Dat doen we altijd namelijk en dan vergeten we dat we er nog niet zijn.
HEAR HEAR!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja duh, maar als het eenmaal zover is en je gaat dan pas denken aan een dagje vrij dan ben je meestal al te laat.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij mogen zover op de zaken vooruit lopen als we willen. Als die lui die morgen moeten foeballen dat maar niet doen
Ok, ok, ik houd mijn mond wel weer hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit op me werk en ik heb aanquote:Op maandag 5 juli 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee![]()
Eens kijken of ik een vest ofzo kan vindenen maar even aan de
OH SNAPquote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Ok, ok, ik houd mijn mond wel weer hoor.
Geen BHquote:Op maandag 5 juli 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op me werk en ik heb aanhempje, Shirt met lange mouwen, en daarover een blazer
En geen broek of iets dergelijks!quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Kally het volgende:
[gilmodus aan]Er zit een spin in mijn slaapkamer[gilmodus uit]
Pas op dat hij geen eitjes in je wang legt. Dan word je over een paar weken wakker van alle kleine baby-spinnetjes die over je gezicht lopenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Kally het volgende:
[gilmodus aan]Er zit een spin in mijn slaapkamer[gilmodus uit]
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pas op dat hij geen eitjes in je wang legt. Dan word je over een paar weken wakker van alle kleine baby-spinnetjes die over je gezicht lopen
Ja preciesquote:
Spuit er dan wat insectenspray achteraan, anders kruipt ie er weer uitquote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga hem straks als een echte held op stofzuigeren
Ikquote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wie doet er dan ook een string met dit weer aan.
Gewoon zo'n grote thermo oma-onderbroek. Met flapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |