Niet voor hun plezier neequote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ik denk dat niemand lelijke mensen gaat visualiseren voor hun plezier
daar heb ik de spiegel voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ik denk dat niemand lelijke mensen gaat visualiseren voor hun plezier
Nee, niet bepaald. Gelukkig heeft het weinig nut om er voor te gaan staan in mijn geval. Mijn haar zit toch altijd al goedquote:
Nee, maar denken aan een vorm van sm waarbij je lelijke mensen visualiseert...quote:
Vervangen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ik heb een voetbalvraag, Suarez heeft rood dus die mag niet meespelen, maar speelt Uruguay dan ook met een speler minder op het veld of mag ie vervangen worden?
Ah, dat scheeltquote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Gelukkig heeft het weinig nut om er voor te gaan staan in mijn geval. Mijn haar zit toch altijd al goed
Nee, ze spelen gewoon met 11quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ik heb een voetbalvraag, Suarez heeft rood dus die mag niet meespelen, maar speelt Uruguay dan ook met een speler minder op het veld of mag ie vervangen worden?
Nouja, het denk aan die lelijke mensen IS dan een vorm van SM hequote:Op maandag 5 juli 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar denken aan een vorm van sm waarbij je lelijke mensen visualiseert...
Ik was ook best flabbergastedquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Schaam je je nu niet een beetje, als zelfs Pheno het wist?quote:
Welnee, ik ben niet zo bang om mijn onkunde tentoon te spreiden.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schaam je je nu niet een beetje, als zelfs Pheno het wist?
En bij Uruguay maar 1?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Anders zou Nederland overigens met 9 man spelen, want daar zijn er ook 2 geschorst
Zou best grappig zijn als het zo zou wekrenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Anders zou Nederland overigens met 9 man spelen, want daar zijn er ook 2 geschorst
Weet het niet precies eigenlijk. Er speelt iig een heel zooitje niet, maar er waren er ook een aantal geblesseerdquote:
Mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet het niet precies eigenlijk. Er speelt iig een heel zooitje niet, maar er waren er ook een aantal geblesseerd
LotRquote:Op maandag 5 juli 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet bij Uruguay altijd denken aan:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Ik dacht dat ie run zeiquote:
Ik dacht flutherquote:
Ik ookquote:
Ik was toch snel genoegquote:
I AM NO MANquote:Op maandag 5 juli 2010 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
They've got a cavetroll!
(, stomme zin).
Zij is wel kick-assquote:
Daar verschillen de meningen overquote:Op maandag 5 juli 2010 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou je ook goed wakker worden op maandag
* is heel erg agressief vandaag en staat al een tijdje op scherpquote:
ben boosquote:
waarom * boos isquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
* is heel erg agressief vandaag en staat al een tijdje op scherp
zoiets jaquote:
Ben niet boos op jullie, integendeel. hier kan ik mijn frustratie beetje kwijtquote:
Ja, dat laatste vind ik dus juist engquote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ben niet boos op jullie, integendeel. hier kan ik mijn frustratie beetje kwijt
don't worry, ga niet om me heen schietenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat laatste vind ik dus juist eng
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Dubbelpost!
Verklaring Nederlandse vlag m.b.t. WK 2010
Oranje wimpel! Kampioenen!! Nummer 1! Nederland!
Wit! Nummer 2 word Duitsland!
Rood! Nummer 3 word Spanje!
Blauw! Nummer 4 word Uruguay!
Dubbelpost!
Rood! Nummer 2 word Spanje!
Wit! Nummer 3 word Duitsland!
Stop dan eens met die boze pi's!quote:
Nee klopt niet!!!quote:
Dubbelpost!
Rood! Nummer 2 word Spanje!
Wit! Nummer 3 word Duitsland!
Ja en ik hoop ook dat het zo loopt als jij het zegt, maar ik heb weinig vertrouwen er in als je de Duitsers zo bezig ziet. Dan vrees ik voor Spanje en eigenlijk ook nog wel voor NLquote:Op maandag 5 juli 2010 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee klopt niet!!!
Het is Oranje winpel - rood - wit - blauw!
[ afbeelding ]
Mijn gevoel zegt weer dat Spanje doorgaat.... hetzelfde gevoel wat ik had bij Nederland - Braziliequote:Op maandag 5 juli 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en ik hoop ook dat het zo loopt als jij het zegt, maar ik heb weinig vertrouwen er in als je de Duitsers zo bezig ziet. Dan vrees ik voor Spanje en eigenlijk ook nog wel voor NL
Altijd leuk, mods die het eens zijnquote:
ben nog steeds boos en dat zal nog wel even blijven sorryquote:
een beetje dualisme houdt de boel scherpquote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Altijd leuk, mods die het eens zijn
Dan doe je maar boos tegen die mensen waar je boos op bentquote:Op maandag 5 juli 2010 11:19 schreef crv het volgende:
[..]
ben nog steeds boos en dat zal nog wel even blijven sorry
Dat is waar. Ze vechten ook al niet om dezelfde liefdespartnersquote:Op maandag 5 juli 2010 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een beetje dualisme houdt de boel scherp
En de Scheids mee is?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt weer dat Spanje doorgaat.... hetzelfde gevoel wat ik had bij Nederland - Brazilie
Argentinie speelde gewoon slechtNog slechter dan Spanje
Spanje moet dit kunnen winnen
Als ze de juiste spelers op stellen!
quote:
Ik ook!quote:Maar het is idd wel zo dat Argentinie ook gewoon vrij slecht speelde. Maar toch imponeren de Duitsers wel.
Maar ik duim voor Spanje
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom even binnenvallen met mijn wereldkampioentheorie... en heb niks meegekregen van een ruzie
maar doe eens lieftegen elkaar
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan doe je maar boos tegen die mensen waar je boos op bent![]()
Of je trapt een bushokje in elkaar ofzo![]()
Hier heerst liefde
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier heerst liefde
Nou, ik vind boze pi's de hele tijd gewoon niet gezelligquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeg hou jij je bek eens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
okok sorry hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier heerst liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, crv is boos... maar geen ruzie hoor
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Altijd leuk, mods die het eens zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |