Niet voor hun plezier neequote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ik denk dat niemand lelijke mensen gaat visualiseren voor hun plezier
daar heb ik de spiegel voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ik denk dat niemand lelijke mensen gaat visualiseren voor hun plezier
Nee, niet bepaald. Gelukkig heeft het weinig nut om er voor te gaan staan in mijn geval. Mijn haar zit toch altijd al goedquote:
Nee, maar denken aan een vorm van sm waarbij je lelijke mensen visualiseert...quote:
Vervangen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ik heb een voetbalvraag, Suarez heeft rood dus die mag niet meespelen, maar speelt Uruguay dan ook met een speler minder op het veld of mag ie vervangen worden?
Ah, dat scheeltquote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Gelukkig heeft het weinig nut om er voor te gaan staan in mijn geval. Mijn haar zit toch altijd al goed
Nee, ze spelen gewoon met 11quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ik heb een voetbalvraag, Suarez heeft rood dus die mag niet meespelen, maar speelt Uruguay dan ook met een speler minder op het veld of mag ie vervangen worden?
Nouja, het denk aan die lelijke mensen IS dan een vorm van SM hequote:Op maandag 5 juli 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar denken aan een vorm van sm waarbij je lelijke mensen visualiseert...
Ik was ook best flabbergastedquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Schaam je je nu niet een beetje, als zelfs Pheno het wist?quote:
Welnee, ik ben niet zo bang om mijn onkunde tentoon te spreiden.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schaam je je nu niet een beetje, als zelfs Pheno het wist?
En bij Uruguay maar 1?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Anders zou Nederland overigens met 9 man spelen, want daar zijn er ook 2 geschorst
Zou best grappig zijn als het zo zou wekrenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Anders zou Nederland overigens met 9 man spelen, want daar zijn er ook 2 geschorst
Weet het niet precies eigenlijk. Er speelt iig een heel zooitje niet, maar er waren er ook een aantal geblesseerdquote:
Mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet het niet precies eigenlijk. Er speelt iig een heel zooitje niet, maar er waren er ook een aantal geblesseerd
LotRquote:Op maandag 5 juli 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet bij Uruguay altijd denken aan:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Ik dacht dat ie run zeiquote:
Ik dacht flutherquote:
Ik ookquote:
Ik was toch snel genoegquote:
I AM NO MANquote:Op maandag 5 juli 2010 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
They've got a cavetroll!
(, stomme zin).