quote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef PiRANiA het volgende:
Who the F- is Kally?. Een SC'er kennelijk.
Daar werd je gister niet goed van, ze hadden allemaal post-quote:
Hallo Koenquote:
Werkse !!quote:Op maandag 5 juli 2010 07:34 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Koen![]()
Dag iedereen![]()
*gaat naar Basel proberen te werken
er is niets zo leuk als met een stuk i je kraag miepen over een TTquote:Op maandag 5 juli 2010 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Daar werd je gister niet goed van, ze hadden allemaal post-[ afbeelding ]
Zat je ergens een reactie op te tiepen (en ik ben niet zo snel) zijn ze alweer 3 onderwerpen en 30 post verder , ik weer teruglezen waar het nu weer over gaat, wil je posten zit ie al dicht zitten ze alweereen nummertje verder
quote:Op maandag 5 juli 2010 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Daar werd je gister niet goed van, ze hadden allemaal post-[ afbeelding ]
Zat je ergens een reactie op te tiepen (en ik ben niet zo snel) zijn ze alweer 3 onderwerpen en 30 post verder , ik weer teruglezen waar het nu weer over gaat, wil je posten zit ie al dicht zitten ze alweereen nummertje verder
Nee!! Omhoog graag! 30 graden is beter!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:07 schreef Symphonic het volgende:
Het is inderdaad lekker afgekoeld buiten
Nu binnen nog een graag of 8 naar beneden
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee!! Omhoog graag! 30 graden is beter!
Ja is het een keer lekker weer in Nederland, gaat iedereen lopen zeuren!quote:
Stuur ze naar KLB!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is het een keer lekker weer in Nederland, gaat iedereen lopen zeuren!
Nee gewoon lekke 30 graden.... lekker warm
Ja als het binnen koel blijft wel ja. Maar het is zo lullig dat de oudjes/zwakkeren/huisdiertjes met dit weer bij bosjes vallen.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is het een keer lekker weer in Nederland, gaat iedereen lopen zeuren!
Nee gewoon lekke 30 graden.... lekker warm
Hierbinnen is het prima, vloerverwarming werkt twee kanten op, nu stroomt er koud water onderquote:Op maandag 5 juli 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja als het binnen koel blijft wel ja. Maar het is zo lullig dat de oudjes/zwakkeren/huisdiertjes met dit weer bij bosjes vallen.
Nee doe dan maar even lekker weer 2 dagen 20 graden dat het binnen weer een beetje koel is, en dan weer lekker warm weekend
Benny was je eerst vergeten!quote:
Maar je staat er nu inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Kom maar hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik voel de warmte op deze maandagochtend
Dan moeten die mensen er wat aan doenquote:Op maandag 5 juli 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja als het binnen koel blijft wel ja. Maar het is zo lullig dat de oudjes/zwakkeren/huisdiertjes met dit weer bij bosjes vallen.
Nee doe dan maar even lekker weer 2 dagen 20 graden dat het binnen weer een beetje koel is, en dan weer lekker warm weekend
Hopen dat het volgende week minder heet is als je een weekendje weg gaatquote:Op maandag 5 juli 2010 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
30 graden is prima als je niets te doen hebt of inderdaad een airco hebt, maar ik had veel te doen en geen airco.
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 08:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hopen dat het volgende week minder heet is als je een weekendje weg gaat
Ben je trouwens weg met de finale?![]()
![]()
Dat is zondag jaquote:Op maandag 5 juli 2010 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Dat is zondag he? Hopelijk doen ze in Zweden ook aan voetbal, maar die deden niet eens mee dit WK
.
Ik had genoeg te doen en heb geen airco. En nu?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
30 graden is prima als je niets te doen hebt of inderdaad een airco hebt, maar ik had veel te doen en geen airco.
Dat volksfeest zal toch wel pas zijn als ze gehuldigd worden denk ik? Ik weet niet wanneer ze terugkomen?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Booh ik zit nog steeds met de gedachte te spelen maandag vrij te nemen als we morgen winnen. Zou het een beetje een feest worden maandag dan? Of toch iedereen gewoon braaf gaan werken en op een paar heel kleine feestjes na niks?
Zat beetje aan volksfeest ala EK-winst te denken toen in Amsterdam
Ik denk beide dagen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat volksfeest zal toch wel pas zijn als ze gehuldigd worden denk ik? Ik weet niet wanneer ze terugkomen?
Ik ben maandag toch in Amsterdam, dus ik zie het wel
Freak.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had genoeg te doen en heb geen airco. En nu?
Ja dat denk ik ook een beetje. Maarja is er al bekend wanneer de huldiging is dan? ALS ze wereldkampioen worden dan is het natuurlijk de eerste keer en wie weet duurt het wel weer 100 jaar voor het weer een keer voorkomt. Dus het lijkt me wel heel cool daar bij te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat volksfeest zal toch wel pas zijn als ze gehuldigd worden denk ik? Ik weet niet wanneer ze terugkomen?
Ik ben maandag toch in Amsterdam, dus ik zie het wel
Ik kan er niets aan doen, warm weer is heerlijkquote:
Ik ben er niet voor gemaakt denk ikquote:Op maandag 5 juli 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, warm weer is heerlijk
Volgens mij ben ik tijdens warm weer gemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 09:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor gemaakt denk ik.
bazen?quote:
Het ONZ/KLB virus grijpt om zich heen.quote:
Mwah ik vond het wel mee vallen. Ok het was wel warm, maar gewoon genoeg gedronkenquote:Op maandag 5 juli 2010 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |