Rechts is Sylvesterrr toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kijk ik toch enorm helder uit m'n ogen
Sta ik toch zomaar tussen ons Happy-Fok!-koppeltje in
In dat geval heb ik regelmatig meets.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met twee of meer andere Fokkers afspreken om ergens samen heen te gaan.
Ja met Waxxerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In dat geval heb ik regelmatig meets.![]()
Maar dat telt niet, want dat is niet "van Fok".quote:Op zondag 4 juli 2010 21:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In dat geval heb ik regelmatig meets.
Da's lief van Erikquote:
Dat heeft ie anders niet met ons overlegdquote:
Ja, ik ga alleen niet over de anderen (letterlijk), dus het kan zijn dat je hier of weggejaagd wordt, of opgegeten, of beide.quote:
Verbaast je dat?quote:
Dat kan ik wel hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ga alleen niet over de anderen (letterlijk), dus het kan zijn dat je hier of weggejaagd wordt, of opgegeten, of beide.
Vind ik ook.quote:
quote:
Neequote:
Laten we achter de bank kruipen en ons verstoppen...quote:
Hoezo is dat niet "van Fok".quote:Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat telt niet, want dat is niet "van Fok".
ik ben heul niet bangquote:Op zondag 4 juli 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laten we achter de bank kruipen en ons verstoppen...
Ja, dat wordt ons ook zomaar even op een zondagavond verteld.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, wij tellen niet als "echte Fok!ers".
Nou... Nou... dat valt ook nog wel mee hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Waxxer die weer de geslagen hond speelt terwijl hij in vrijwel elk topic minimaal één keer bejubeld wordt!
Omdat jullie meer buiten fok met elkaar omgaan dan op Fok. Snap dat dan.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet "van Fok".
Oh nee, jij was de stoere heteromoquote:
Wie dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... Nou... dat valt ook nog wel mee hoor.Steeds meer mensen zijn mijn truucje zat.
Hun zijn wel tof, aantal keren gezien. Jammer dat we niets meer van hen vernemen.quote:
zometeen.. ik ga me eerst even omkledenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen waka waka of i drove all night?
zolang ik er maar niet 'op' hoefquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen toch?Iedereen zijn ding.
Onder wel?quote:
Maar vrouwen zijn toch veel zachter?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Ach ik heb het met vrouwen gedaan... dat lukte ook gewoon hoor
Alleen het gevoel voor mannen is bij mij veel sterker
Ik heb met vrouwen gewoon geen liefdesklik.... met mannen welquote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn toch veel zachter?Ik kan het me wel voorstellen overigens.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eeuw
en nou ophouden jullie weten heus wel wat ik bedoel![]()
Het (zijn) harde is de lol juistquote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn toch veel zachter?Ik kan het me wel voorstellen overigens.
Ik met allebeiquote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb met vrouwen gewoon geen liefdesklik.... met mannen wel
Mijn vent is verder overal zacht hoor.quote:
Ik hou ook niet van vrouwen die een modelfiguurtje willen. Mijn vriend is gelukkig ook heel zacht.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn vent is verder overal zacht hoor.
En tenzij je een redelijk gezette vrouw hebt, is het toch helemaal niet zacht? Allemaal uitstekende botjes omdat ze zo nodig een modelfiguurtje willen.
Sommige borsten zijn best mooi, als ik ze maar niet hoef aan te rakenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van vrouwen die een modelfiguurtje willen. Mijn vriend is gelukkig ook heel zacht.Maar borsten kunnen ook heel mooi zijn. Ik weet dat ik jullie niet kan overtuigen, maar dat kun je toch niet ontkennen
Dat kan inderdaad.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vrouwenvorm is soms best mooi, op een soort van kunstzinnige manier, maar niet op een opwindende manier.
Je hebt geneukt gedanst?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef Xiance het volgende:
TSAMINA MINA WAKA WAKA EH EH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN GEEN MUURBLOEMPJE MEER![]()
dat staat dus echt als wekker op xiance telefoon ingesteldquote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef Xiance het volgende:
zow.. en om iedereen weer gerust te stellen..
I DROOOOOOVVVEEEE AAALLLL NNNIIIGGGGHHHHTTTTT![]()
![]()
(en ik dans nog even lekker met mezelf)
ik heb er echt helemaal niks meequote:Op zondag 4 juli 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van vrouwen die een modelfiguurtje willen. Mijn vriend is gelukkig ook heel zacht.Maar borsten kunnen ook heel mooi zijn. Ik weet dat ik jullie niet kan overtuigen, maar dat kun je toch niet ontkennen
Ik ga hem ook steeds leuker vindenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik word wel blij van dat nummer van Shakira trouwens.
Te gemakkelijk...quote:
Het gerucht gaat dat HTC & Google een tablet aan het maken zijn. Daar wacht ik dan nog maar even op.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
G_E: http://wiipad.us/product.php?id_product=11
Maar die is waarschijnlijk net zo duur als de ipadquote:Op zondag 4 juli 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat HTC & Google een tablet aan het maken zijn. Daar wacht ik dan nog maar even op.
aMSN ondersteund webcams, en er is een ppa voor amsnquote:Op zondag 4 juli 2010 23:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Hmmz... Er is geen Ubuntu versie van MSN die webcam ondersteunt.
Nee, niet meer. Schijnt. http://forum.ubuntu-nl.or(...)am-op-msn/msg621215/quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
aMSN ondersteund webcams, en er is een ppa voor amsn
Ik denk iets goedkoper (Apple is gewoon een stuk duurder) en waarschijnlijk met meer functionaliteit (USB poort, etc), en meer open.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar die is waarschijnlijk net zo duur als de ipad
owquote:Op zondag 4 juli 2010 23:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Schijnt. http://forum.ubuntu-nl.or(...)am-op-msn/msg621215/
Je bedoelt de conducteurs/chauffeurs/etc. of de passagiers?quote:
gisteren werd na de winst van die manschaft keulen compleet verrückt en was shakira all over the placequote:
Op zich vind ik het ook wel een leuk speeltje, maar ik denk niet dat ik er veel mee zou doen. Ik heb toch wel echt een toetsenbord nodig.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik denk iets goedkoper (Apple is gewoon een stuk duurder) en waarschijnlijk met meer functionaliteit (USB poort, etc), en meer open.
Allebei.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
Je bedoelt de conducteurs/chauffeurs/etc. of de passagiers?
Wtfquote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Allebei.
Ik heb net ook nog een conducteur moeten overtuigen dat het weekend is vandaag, en dat ik dus met een weekendretour mag reizen.![]()
Maar ik bedoelde meer de passagiers.
Ang3l.... ik heb Florence op Werchter gehoord.... het was om te janken zo slechtquote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Toy Story en Shrek.
Ik heb m'n 3D overdosis gehad vanaaf
de conducteur was dement?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Allebei.
Ik heb net ook nog een conducteur moeten overtuigen dat het weekend is vandaag, en dat ik dus met een weekendretour mag reizen.![]()
Maar ik bedoelde meer de passagiers.
Op Pinkpop heb ik eigenlijk veel positieve geluiden gehoord over Florence.. ik was er niet bij want ik stond bij een ander podiumquote:Op zondag 4 juli 2010 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ang3l.... ik heb Florence op Werchter gehoord.... het was om te janken zo slecht
Ik was echt een beetje
Daar was ik ook bij.... en toen vond ik haar fantastisch... maar gisteren hoor je haar alleen maar zingen en het was echt valsquote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op Pinkpop heb ik eigenlijk veel positieve geluiden gehoord over Florence.. ik was er niet bij want ik stond bij een ander podium
sie sind ja allen verruckt geworden!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gisteren werd na de winst van die manschaft keulen compleet verrückt en was shakira all over the place
Da's wel jammer inderdaad...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij.... en toen vond ik haar fantastisch... maar gisteren hoor je haar alleen maar zingen en het was echt vals
zeker ja de 2011 editiequote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
sie sind ja allen verruckt geworden!
maar het was wel KEI gezellig!
volgend weekend weer???
moeten we wel eerst in trainingskampquote:Op zondag 4 juli 2010 23:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaaaa maar dan gaan we 4 dagen feesten he
ik zag dat dit met homos isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goed hoor, met jou? wat brengt u hier?
??quote:Op zondag 4 juli 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
OMG
Wie heeft er zin in een mals beschuitje?
Beschuidje!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
OMG
Wie heeft er zin in een mals beschuitje?
Getver. Wat een domme manier om dood te gaan, struikelen als je bij vrienden op bezoek bent.quote:Man overlijdt na val door ruit
IJMUIDEN - Een 20-jarige Haarlemmer is zondagmorgen vroeg om het leven gekomen, nadat hij door een ruit viel van een binnendeur. Dat gebeurde in een woning van vrienden in IJmuiden.
Het slachtoffer struikelde. Volgens de politie is er geen sprake van een misdrijf.
Door zijn val liep de Haarlemmer zulke grote snijwonden op in zijn hals, dat die hem fataal werden. Hulpverleners konden niets meer voor hem doen.
Ja dat zag ik ook al inderdaadquote:Op zondag 4 juli 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beschuidje!![]()
en mals? Soggy biscuit of zo?
Ook erg voor die vrienden trouwens...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Getver. Wat een domme manier om dood te gaan, struikelen als je bij vrienden op bezoek bent.
"Ik zei toch, die glazen deur is een slecht idee, straks valt er nog iemand doorheen. Maar neeeej hoor, JIJ moest zo nodig die glazen deur, omdat je dat had gezien bij Theo en Annette, en die hadden het weer van Eigen Huis & Tuin. En zie je wat er nu van komt? Zie je wat er nu van komt? Kees is dood, en het is allemaal JOUW schuld."quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook erg voor die vrienden trouwens...Die vriend opzich, maar dat dat ook nog eens bij je thuis gebeurt..
Die met die krullenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beschuidje!![]()
en mals? Soggy biscuit of zo?
Ze zijn nergens op zoek... Maar willen wel een lekker mals beschuitje eten?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik denk dat er genoeg ouwe mannetjes zijn die die twee jochies wel willen leren spellen. En dan bij iedere spelfout een zweepje te voorschijnt haalt. Ofzoiets.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
"Ik zei toch, die glazen deur is een slecht idee, straks valt er nog iemand doorheen. Maar neeeej hoor, JIJ moest zo nodig die glazen deur, omdat je dat had gezien bij Theo en Annette, en die hadden het weer van Eigen Huis & Tuin. En zie je wat er nu van komt? Zie je wat er nu van komt? Kees is dood, en het is allemaal JOUW schuld."
Ik wil die rechter!quote:
En nu gaan er kamervragen worden gesteld of glazen deuren niet verboden moeten worden...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Getver. Wat een domme manier om dood te gaan, struikelen als je bij vrienden op bezoek bent.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
"Ik zei toch, die glazen deur is een slecht idee, straks valt er nog iemand doorheen. Maar neeeej hoor, JIJ moest zo nodig die glazen deur, omdat je dat had gezien bij Theo en Annette, en die hadden het weer van Eigen Huis & Tuin. En zie je wat er nu van komt? Zie je wat er nu van komt? Kees is dood, en het is allemaal JOUW schuld."
Gewoon, een neukje voor erbij.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze zijn nergens op zoek... Maar willen wel een lekker mals beschuitje eten?
Ach gut... nee toch...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
even voor de duidelijkheid, die heide fikt nog steeds he, nu al meer dan 50 uur
Maar dan ben je 18 en heb je een derde erbij nodigquote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Gewoon, een neukje voor erbij.
maar je bent toch een grote pootquote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb na 30 kilometer wandelen en 2 dagen en 1 nacht staan geen poten meer over
Waarschijnlijk door dezelfde kamerleden die vinden dat Den Haag zich overal te veel mee bemoeit.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
En nu gaan er kamervragen worden gesteld of glazen deuren niet verboden moeten worden...
Alles kan he...quote:
Misschien ben jij wel die ene vrouw die ze kan genezen!quote:
Dat zou leuk zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel die ene vrouw die ze kan genezen!
Beter dan een voorhuidjequote:
nodig hebben iets is anders dan erbij willen hebbenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan ben je 18 en heb je een derde erbij nodig
Toen ik 18 was...
Oke daar heb je een punt inderdaad...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nodig hebben iets is anders dan erbij willen hebben
Toch vind ik het een beetje als een jongen van 18 die een Ferrari wil hebben. Of al drie kinderen heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nodig hebben iets is anders dan erbij willen hebben
als zij er blij van wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Toch vind ik het een beetje als een jongen van 18 die een Ferrari wil hebben. Of al drie kinderen heeft.
en het blijkt ontstaan te zijn door een kampvuur, wie haalt er nou met dit weer in zijn botte hersens....quote:
Hoezo eigenlijk?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso een trio binnen een relatie... ik ben zelf wel eens de 3e persoon geweest maar als je er zelf binnen een relatie behoefte aan hebt mist er toch iets denk ik
Ja, een derde persoon voor een avondje lolquote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso een trio binnen een relatie... ik ben zelf wel eens de 3e persoon geweest maar als je er zelf binnen een relatie behoefte aan hebt mist er toch iets denk ik
Nja dat ben ik dan weer niet met je eens... Als beiden daar een voordeel in zien, waarom niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
twice the amount is twice the fun tochquote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Als je beiden de behoefte hebt aan iemand anders erbij wil dat in mijn ogen zeggen dat je elkaar niet spannend genoeg meer vindt...quote:
Ja, een derde persoon.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja, een derde persoon.
edit: oh de grap was al gemaakt.
Spannend genoeg voor wat precies?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je beiden de behoefte hebt aan iemand anders erbij wil dat in mijn ogen zeggen dat je elkaar niet spannend genoeg meer vindt...
Ik vind dat wel echt 2 totaal verschillende dingen...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:
Net alsof je beweert dat je wederhelft niet kan koken omdat je een keer romantisch uit eten gaat
Qua seks... maar ik zeg net al... seks en liefde zijn twee op zichzelf staande dingen... dus bij nader inzien kan ik het me wel voorstellen...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Spannend genoeg voor wat precies?
Oh ja? Hoe dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind dat wel echt 2 totaal verschillende dingen...
Als je het leuk vind om het een keer met een derde erbij te doen, dan zegt dat toch niets over je onderlinge relatie. Wat dat betreft is de vergelijking van Wonderer wel treffend.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua seks... maar ik zeg net al... seks en liefde zijn twee op zichzelf staande dingen... dus bij nader inzien kan ik het me wel voorstellen...
Dan zie je seks en liefde als twee op zichzelf staande dingen... dat kan... alleen zit ik zelf zo niet in elkaar... althans niet meer...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als je het leuk vind om het een keer met een derde erbij te doen, dan zegt dat toch niets over je onderlinge relatie. Wat dat betreft is de vergelijking van Wonderer wel treffend.
Nja waarschijnlijk omdat het minder "persoonlijk" is...quote:
Jij zou met zomaar iemand een intiem romantisch diner doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja waarschijnlijk omdat het minder "persoonlijk" is...
Sneller dan dat ik met iemand (extra) het bed in zou duikenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij zou met zomaar iemand een intiem romantisch diner doen?
Fair enough.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sneller dan dat ik met iemand (extra) het bed in zou duiken
Omdat je op een lege maag niet goed neuktquote:Op maandag 5 juli 2010 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sneller dan dat ik met iemand (extra) het bed in zou duiken
heet je in het echt ook erik?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je op een lege maag niet goed neukt?
Met een volle maag lijkt me ook geen pretjequote:Op maandag 5 juli 2010 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je op een lege maag niet goed neukt?
Er is een tussenweg..quote:Op maandag 5 juli 2010 01:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met een volle maag lijkt me ook geen pretje
Ja? Na een uur? Of twee uur, of zevenenveertig minuten?quote:
gewoon een broodje ofzo eten en dan bezig gaanquote:Op maandag 5 juli 2010 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja? Na een uur? Of twee uur, of zevenenveertig minuten?
Waarom wil je het weten?quote:
Voorspel met een frikandel!quote:Op maandag 5 juli 2010 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon een broodje ofzo eten en dan bezig gaan
Oh. Nou ik ookquote:
de frikandel komt na het broodje dan hequote:Op maandag 5 juli 2010 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voorspel met een frikandel!
En dat rijmt ook nog
Ik vraag me nu spontaan af of sommige namen oververtegenwoordigd zijn in de scene.quote:
En de saus komt na de frikandel?quote:Op maandag 5 juli 2010 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de frikandel komt na het broodje dan he
alle stefans(+variaties) en eriks zijn homoquote:Op maandag 5 juli 2010 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me nu spontaan af of sommige namen oververtegenwoordigd zijn in de scene.
Ik ben in real life nog nooit een homoseksuele Erik tegen het lijf gelopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me nu spontaan af of sommige namen oververtegenwoordigd zijn in de scene.
Al geloof ik ook niet dat dat nou zo'n standaard is in de "wereld"quote:
Nee, geloof het ook nietquote:Op maandag 5 juli 2010 01:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Al geloof ik ook niet dat dat nou zo'n standaard is in de "wereld"
Wat is er anders aan dan bv spa in je mond nemen om te pijpen?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
De vergelijkingquote:Op maandag 5 juli 2010 07:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan bv spa in je mond nemen om te pijpen?
Is dit een uitnodiging Vlarpiewarpie?quote:Op maandag 5 juli 2010 07:18 schreef Vlarp het volgende:
En, als je niet iemand neemt waar je stiekem verliefd op bent kan het denk ik nog goed zijn voor de relatie ook.
Was jij nu afgelopen zaterdag naar Amsterdam Arena geweest ?quote:Op maandag 5 juli 2010 07:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo meteen maar even ontbijten met een beschuitje.
Klopt als een bus.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was jij nu afgelopen zaterdag naar Amsterdam Arena geweest ?
Hier ben ik het na een nachtje slapen wel mee eensquote:Op maandag 5 juli 2010 08:39 schreef Steve het volgende:
Er zijn zoveel aspecten die meespelen of je binnen een relatie er een derde bij kunt nemen. Hoe avontuurlijk ben je beide, hoe jaloers, hoe vast is de relatie, wie is de derde.
Maar in algemene zin lijkt het me niet dat het hebben van een trio meteen wil zeggen dat er iets mis is in je relatie.
Zeker een trio'tje gehad vannacht! Dat je opeens op andere gedachten zitquote:Op maandag 5 juli 2010 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier ben ik het na een nachtje slapen wel mee eens
ze moeten eerst maar eens bewijzen dat ie ook echt homo isquote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Homo's zijn niet per definitie onvruchtbaar he.
Ik heb ontzettend geil gedroomd... over een kwartetquote:Op maandag 5 juli 2010 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker een trio'tje gehad vannacht! Dat je opeens op andere gedachten zit.
Wij hadden vroeger deze:quote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend geil gedroomd... over een kwartet
Mag ik van jou in de categorie "Geile Speeltjes" de voorbinddildo?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger deze:
[ afbeelding ]
Ik vond sommige reacties wel briljant: "het is vast een huilbaby"quote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef Xiance het volgende:
Cristiano Ronaldo onthult vaderschap
de homo van t voetbal word vader?
wat heb jij op te biechten want ik lag braag om 23.30 uur in mijn eigen bed en stond er om 6.00 uur hedenochtend weer fris en fruitig ernaastquote:Op maandag 5 juli 2010 09:19 schreef Xiance het volgende:
ik ga mezelf uit bed slepen.. en werken
t was weer veel te laat vanacht
ohhhhh duitse mannen zijn zo sexy en romantisch
Lijdt die baby vast ook aan de vallende ziektequote:Op maandag 5 juli 2010 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond sommige reacties wel briljant: "het is vast een huilbaby"
Xiance heeft gewoon keihard liggen batsen met een geile Duitser en jij hebt niks gemerktquote:Op maandag 5 juli 2010 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat heb jij op te biechten want ik lag braag om 23.30 uur in mijn eigen bed en stond er om 6.00 uur hedenochtend weer fris en fruitig ernaast
Had je Maikel nog gevonden?
Nou ik heb Xiance gisteravond om 21.00 uur in goede staat achter gelaten op het station van Arnhemquote:Op maandag 5 juli 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Xiance heeft gewoon keihard liggen batsen met een geile Duitser en jij hebt niks gemerkt
Dat zullen we wel weer zien over een jaar of 20/25.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lijdt die baby vast ook aan de vallende ziekte
Hear, hear.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:39 schreef Steve het volgende:
Er zijn zoveel aspecten die meespelen of je binnen een relatie er een derde bij kunt nemen. Hoe avontuurlijk ben je beide, hoe jaloers, hoe vast is de relatie, wie is de derde.
Maar in algemene zin lijkt het me niet dat het hebben van een trio meteen wil zeggen dat er iets mis is in je relatie.
Dat is ook zoquote:Op maandag 5 juli 2010 11:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind het in het algemeen raar om je opvattingen over je eigen relatie te projecteren op de kwaliteit van de relaties van anderen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind het in het algemeen raar om je opvattingen over je eigen relatie te projecteren op de kwaliteit van de relaties van anderen.
waar hang jij de laatste tijd toch uit?quote:
Je hebt me door. Het neemt zulke ernstige vormen aan dat ik begin te lijden aan een ik-heb-geen-rust syndroom. Burn outs. Na het werk gelijk leuke dingen doen, meteen naar huis, slapen en weer doorgaan. Sociale verplichtingen, vriendje, leuke dingen doen, oh wat heb ik het zwaarquote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar hang jij de laatste tijd toch uit?
we zien je hier veel te weinig
neemt dat sociale leven van je dermate grote vormen aan ?
Whehe, leuk toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt me door. Het neemt zulke ernstige vormen aan dat ik begin te lijden aan een ik-heb-geen-rust syndroom. Burn outs. Na het werk gelijk leuke dingen doen, meteen naar huis, slapen en weer doorgaan. Sociale verplichtingen, vriendje, leuke dingen doen, oh wat heb ik het zwaar
Zeker wel leukquote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, leuk toch?
Ik zit op mijn nieuwe kamer waar ik net internet werkend gekregen heb.
Weet je wat... kom ik van 't weekend langs, doen we ff een trio... laat jij na afloop hier weten of het de relatie slecht of goed heeft gedaanquote:
O, heb je weer een vriendje?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt me door. Het neemt zulke ernstige vormen aan dat ik begin te lijden aan een ik-heb-geen-rust syndroom. Burn outs. Na het werk gelijk leuke dingen doen, meteen naar huis, slapen en weer doorgaan. Sociale verplichtingen, vriendje, leuke dingen doen, oh wat heb ik het zwaar
Nog een beetje onwennig enzoquote:Op maandag 5 juli 2010 14:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeker wel leuk![]()
Oeh je nieuwe kamer! in Utrecht toch! hoe is het!!
Hebben ze nét in Eindhoven van die leuke fietsenstallingen... ga je verhuizen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een beetje onwennig enzo. Maar dat zal wel zo over zijn.
Ja jezus, dat hou ik niet vol meer hoor!quote:
Gewoon een keer lekker te voet de buurt verkennen. Dat helpt, vond ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een beetje onwennig enzo. Maar dat zal wel zo over zijn.
Waar danquote:Op maandag 5 juli 2010 14:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hebben ze nét in Eindhoven van die leuke fietsenstallingen... ga je verhuizen.
Oh ja, dat tragediequote:Utrecht, daar had ik al een kamer en alles en toen was ik híer ingeloot.![]()
![]()
Het scheelt in ieder geval dat ik wel mijn eigen vertrouwde bed en matras hebquote:Op maandag 5 juli 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon een keer lekker te voet de buurt verkennen. Dat helpt, vond ik.
Het gevoel dat ik in een hotel sliep heeft wel nog een tijd geduurd, totdat ik troep ging maken
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus, dat hou ik niet vol meer hoor!
Nou in de stad dat je dan met je fietsje zo'n futuristische StarWars-buis ingaat en dat je dan een bonnetje krijgt en dan je fiets neerzet en dat je dan eruit kunt lopen om vervolgens te kiezen of je ofwel rrrrrechts naar de Bijenkorf gaat, danwel lllllinks, de algemene winkelstraat in. En dan wordt ondertussen alles bewaakt en het kost je niets. En als je even de tijd neemt, kom je ook nog wat over de geschiedenis van e.e.a. te weten.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar dan?
[..]
Oh ja, dat tragedie. Het had zo anders kunnen lopen!
Oohhh dus als je niet kunt slapen vanavond, even een flinke snuif in je kussen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het scheelt in ieder geval dat ik wel mijn eigen vertrouwde bed en matras heb.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik zie je al zo staan, met je koffertje voor een nachtje.
![]()
MisterOoohhh en MisterAaahhh.
Oh díe fietsenstalling.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou in de stad dat je dan met je fietsje zo'n futuristische StarWars-buis ingaat en dat je dan een bonnetje krijgt en dan je fiets neerzet en dat je dan eruit kunt lopen om vervolgens te kiezen of je ofwel rrrrrechts naar de Bijenkorf gaat, danwel lllllinks, de algemene winkelstraat in. En dan wordt ondertussen alles bewaakt en het kost je niets. En als je even de tijd neemt, kom je ook nog wat over de geschiedenis van e.e.a. te weten.
Verhuis!quote:En het wás zeker een tragedie, want ik heb tot op heden () het gevoel dat ik hier tijdelijk woon.
heb je jezelf daar al een schouderklopje voor gegeven, want dat heb je wel verdientquote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, leuk toch?
Ik zit op mijn nieuwe kamer waar ik net internet werkend gekregen heb.
Ja ik studeer er al drie jaarquote:Op maandag 5 juli 2010 14:50 schreef MisterO het volgende:
Tha_Erik, ik ben het ff kwijt, hoezo verhuis je naar Utrecht? Studie?
I knowquote:
a smal step for mankind a giant leap for Erik, huldequote:
Lijkt me een prima planquote:Op maandag 5 juli 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat... kom ik van 't weekend langs, doen we ff een trio... laat jij na afloop hier weten of het de relatie slecht of goed heeft gedaan
Ik heb ook tijdens mijn studie in Groningen gewoon in Assen gewoond, dus ik ken hetquote:
Als ik later getrouwd ben en 3 kinderen hebquote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer naar Assen verkassen?
Hoiquote:
Heb je het nou al uitgemaakt of wat?quote:
Jij zou het eerst uitmaken hequote:
Zo. ik heb het uitgemaakt, nu jij nogquote:
Ik ook... neuken?quote:
Ik kom eraanquote:
Zie hem nu pas.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kijk ik toch enorm helder uit m'n ogen
Sta ik toch zomaar tussen ons Happy-Fok!-koppeltje in
Als je in Eindhoven had gezeten: Met mijquote:
Oh ja, want wij gingen zo vaak de kroeg in jaquote:Op maandag 5 juli 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je in Eindhoven had gezeten: Met mij
In Utrecht daar bemoei ik me niet meer mee
Oh dat is wel iemand die ik weer eens kan contacterenquote:
Nee. Maar stel indien dat, dan wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, want wij gingen zo vaak de kroeg in ja.
zowieso, (gay)kroegen bezoeken in Utrecht is natuurlijk wel DE manier om nieuwe mensen te leren kennen en een nieuw netwerk op te zettenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat is wel iemand die ik weer eens kan contacteren.
Ja, misschien wil een stelletje Erik er wel bij voor een trio.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zowieso, (gay)kroegen bezoeken in Utrecht is natuurlijk wel DE manier om nieuwe mensen te leren kennen en een nieuw netwerk op te zetten
Dan zou ik wel mijn beeld van Tha_Erik moeten bijstellen. Ik bedoel: nog geen nácht geslapen in zijn allereerste eigenste studentenkamertje en dan de eerste avond meteen hop, zuipen en scoren en dan maar thuis zien te komen en dan een gevoel hebben van, wow, wat had ik het leuk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, misschien wil een stelletje Erik er wel bij voor een trio.
Niet echt des mijs nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zou ik wel mijn beeld van Tha_Erik moeten bijstellen. Ik bedoel: nog geen nácht geslapen in zijn allereerste eigenste studentenkamertje en dan de eerste avond meteen hop, zuipen en scoren en dan maar thuis zien te komen en dan een gevoel hebben van, wow, wat had ik het leuk.
Nee, dat is toch niet des Eriks.
Tóch?
Bestaan die wel?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:56 schreef Steve het volgende:
Wat zijn de leuke homokroegen in Utrecht?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bestaan die wel?![]()
zijn we niet lief samen?![]()
[ afbeelding ]
Hij is heel erg leuk. heel heel heel erg leukquote:
Zuinig op zijn dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is heel erg leuk. heel heel heel erg leuk
Niet? Owquote:
Wist niet dat mijn vertrek uit Eindhoven je zo dwars zat.quote:
Ja heul ergquote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wist niet dat mijn vertrek uit Eindhoven je zo dwars zat.
Wat is jouw vete met hem toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je daar niet een grote kans om Nathan tegen te komen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heul erg
Je bent de zoveelste al die me verlaat
Kent Erik Nathan dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je daar niet een grote kans om Nathan tegen te komen?
Neen. Alleen van reputatie. En van vroeger uit het topic (waar ik 'm best nog tof vond).quote:
Moet je even foto's van mijn boekpresentatie kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Alleen van reputatie. En van vroeger uit het topic (waar ik 'm best nog tof vond).
Eindhoven is toch een bepaalde, ja, way of life. Die keer je niet zomaar de rug toe. Dat doet pijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Het schuldgevoel wordt steeds groter.
Blijkbaar jaquote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eindhoven is toch een bepaalde, ja, way of life. Die keer je niet zomaar de rug toe. Dat doet pijn.
Hallo! Genieten kut!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Het schuldgevoel wordt steeds groter.
Aversie dan?quote:
Welke is Nathan danquote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je even foto's van mijn boekpresentatie kijken
Goeie vraag, kan hem zo snel ook niet vindenquote:
dat schiet lekker opquote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie vraag, kan hem zo snel ook niet vinden
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie vraag, kan hem zo snel ook niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |