wat heb jij op te biechten want ik lag braag om 23.30 uur in mijn eigen bed en stond er om 6.00 uur hedenochtend weer fris en fruitig ernaastquote:Op maandag 5 juli 2010 09:19 schreef Xiance het volgende:
ik ga mezelf uit bed slepen.. en werken
t was weer veel te laat vanacht
ohhhhh duitse mannen zijn zo sexy en romantisch
Lijdt die baby vast ook aan de vallende ziektequote:Op maandag 5 juli 2010 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond sommige reacties wel briljant: "het is vast een huilbaby"
Xiance heeft gewoon keihard liggen batsen met een geile Duitser en jij hebt niks gemerktquote:Op maandag 5 juli 2010 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat heb jij op te biechten want ik lag braag om 23.30 uur in mijn eigen bed en stond er om 6.00 uur hedenochtend weer fris en fruitig ernaast
Had je Maikel nog gevonden?
Nou ik heb Xiance gisteravond om 21.00 uur in goede staat achter gelaten op het station van Arnhemquote:Op maandag 5 juli 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Xiance heeft gewoon keihard liggen batsen met een geile Duitser en jij hebt niks gemerkt
Dat zullen we wel weer zien over een jaar of 20/25.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lijdt die baby vast ook aan de vallende ziekte
Hear, hear.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:39 schreef Steve het volgende:
Er zijn zoveel aspecten die meespelen of je binnen een relatie er een derde bij kunt nemen. Hoe avontuurlijk ben je beide, hoe jaloers, hoe vast is de relatie, wie is de derde.
Maar in algemene zin lijkt het me niet dat het hebben van een trio meteen wil zeggen dat er iets mis is in je relatie.
Dat is ook zoquote:Op maandag 5 juli 2010 11:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind het in het algemeen raar om je opvattingen over je eigen relatie te projecteren op de kwaliteit van de relaties van anderen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind het in het algemeen raar om je opvattingen over je eigen relatie te projecteren op de kwaliteit van de relaties van anderen.
waar hang jij de laatste tijd toch uit?quote:
Je hebt me door. Het neemt zulke ernstige vormen aan dat ik begin te lijden aan een ik-heb-geen-rust syndroom. Burn outs. Na het werk gelijk leuke dingen doen, meteen naar huis, slapen en weer doorgaan. Sociale verplichtingen, vriendje, leuke dingen doen, oh wat heb ik het zwaarquote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar hang jij de laatste tijd toch uit?
we zien je hier veel te weinig
neemt dat sociale leven van je dermate grote vormen aan ?
Whehe, leuk toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt me door. Het neemt zulke ernstige vormen aan dat ik begin te lijden aan een ik-heb-geen-rust syndroom. Burn outs. Na het werk gelijk leuke dingen doen, meteen naar huis, slapen en weer doorgaan. Sociale verplichtingen, vriendje, leuke dingen doen, oh wat heb ik het zwaar
Zeker wel leukquote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, leuk toch?
Ik zit op mijn nieuwe kamer waar ik net internet werkend gekregen heb.
Weet je wat... kom ik van 't weekend langs, doen we ff een trio... laat jij na afloop hier weten of het de relatie slecht of goed heeft gedaanquote:
O, heb je weer een vriendje?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt me door. Het neemt zulke ernstige vormen aan dat ik begin te lijden aan een ik-heb-geen-rust syndroom. Burn outs. Na het werk gelijk leuke dingen doen, meteen naar huis, slapen en weer doorgaan. Sociale verplichtingen, vriendje, leuke dingen doen, oh wat heb ik het zwaar
Nog een beetje onwennig enzoquote:Op maandag 5 juli 2010 14:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeker wel leuk![]()
Oeh je nieuwe kamer! in Utrecht toch! hoe is het!!
Hebben ze nét in Eindhoven van die leuke fietsenstallingen... ga je verhuizen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een beetje onwennig enzo. Maar dat zal wel zo over zijn.
Ja jezus, dat hou ik niet vol meer hoor!quote:
Gewoon een keer lekker te voet de buurt verkennen. Dat helpt, vond ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een beetje onwennig enzo. Maar dat zal wel zo over zijn.
Waar danquote:Op maandag 5 juli 2010 14:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hebben ze nét in Eindhoven van die leuke fietsenstallingen... ga je verhuizen.
Oh ja, dat tragediequote:Utrecht, daar had ik al een kamer en alles en toen was ik híer ingeloot.![]()
![]()
Het scheelt in ieder geval dat ik wel mijn eigen vertrouwde bed en matras hebquote:Op maandag 5 juli 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon een keer lekker te voet de buurt verkennen. Dat helpt, vond ik.
Het gevoel dat ik in een hotel sliep heeft wel nog een tijd geduurd, totdat ik troep ging maken
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus, dat hou ik niet vol meer hoor!
Nou in de stad dat je dan met je fietsje zo'n futuristische StarWars-buis ingaat en dat je dan een bonnetje krijgt en dan je fiets neerzet en dat je dan eruit kunt lopen om vervolgens te kiezen of je ofwel rrrrrechts naar de Bijenkorf gaat, danwel lllllinks, de algemene winkelstraat in. En dan wordt ondertussen alles bewaakt en het kost je niets. En als je even de tijd neemt, kom je ook nog wat over de geschiedenis van e.e.a. te weten.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar dan?
[..]
Oh ja, dat tragedie. Het had zo anders kunnen lopen!
Oohhh dus als je niet kunt slapen vanavond, even een flinke snuif in je kussen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het scheelt in ieder geval dat ik wel mijn eigen vertrouwde bed en matras heb.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik zie je al zo staan, met je koffertje voor een nachtje.
![]()
MisterOoohhh en MisterAaahhh.
Oh díe fietsenstalling.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou in de stad dat je dan met je fietsje zo'n futuristische StarWars-buis ingaat en dat je dan een bonnetje krijgt en dan je fiets neerzet en dat je dan eruit kunt lopen om vervolgens te kiezen of je ofwel rrrrrechts naar de Bijenkorf gaat, danwel lllllinks, de algemene winkelstraat in. En dan wordt ondertussen alles bewaakt en het kost je niets. En als je even de tijd neemt, kom je ook nog wat over de geschiedenis van e.e.a. te weten.
Verhuis!quote:En het wás zeker een tragedie, want ik heb tot op heden () het gevoel dat ik hier tijdelijk woon.
heb je jezelf daar al een schouderklopje voor gegeven, want dat heb je wel verdientquote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, leuk toch?
Ik zit op mijn nieuwe kamer waar ik net internet werkend gekregen heb.
Ja ik studeer er al drie jaarquote:Op maandag 5 juli 2010 14:50 schreef MisterO het volgende:
Tha_Erik, ik ben het ff kwijt, hoezo verhuis je naar Utrecht? Studie?
I knowquote:
a smal step for mankind a giant leap for Erik, huldequote:
Lijkt me een prima planquote:Op maandag 5 juli 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat... kom ik van 't weekend langs, doen we ff een trio... laat jij na afloop hier weten of het de relatie slecht of goed heeft gedaan
Ik heb ook tijdens mijn studie in Groningen gewoon in Assen gewoond, dus ik ken hetquote:
Als ik later getrouwd ben en 3 kinderen hebquote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer naar Assen verkassen?
Hoiquote:
Heb je het nou al uitgemaakt of wat?quote:
Jij zou het eerst uitmaken hequote:
Zo. ik heb het uitgemaakt, nu jij nogquote:
Ik ook... neuken?quote:
Ik kom eraanquote:
Zie hem nu pas.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kijk ik toch enorm helder uit m'n ogen
Sta ik toch zomaar tussen ons Happy-Fok!-koppeltje in
| Forum Opties | |
|---|---|