Dan zie je seks en liefde als twee op zichzelf staande dingen... dat kan... alleen zit ik zelf zo niet in elkaar... althans niet meer...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als je het leuk vind om het een keer met een derde erbij te doen, dan zegt dat toch niets over je onderlinge relatie. Wat dat betreft is de vergelijking van Wonderer wel treffend.
Nja waarschijnlijk omdat het minder "persoonlijk" is...quote:
Jij zou met zomaar iemand een intiem romantisch diner doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja waarschijnlijk omdat het minder "persoonlijk" is...
Sneller dan dat ik met iemand (extra) het bed in zou duikenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij zou met zomaar iemand een intiem romantisch diner doen?
Fair enough.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sneller dan dat ik met iemand (extra) het bed in zou duiken
Omdat je op een lege maag niet goed neuktquote:Op maandag 5 juli 2010 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sneller dan dat ik met iemand (extra) het bed in zou duiken
heet je in het echt ook erik?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je op een lege maag niet goed neukt?
Met een volle maag lijkt me ook geen pretjequote:Op maandag 5 juli 2010 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je op een lege maag niet goed neukt?
Er is een tussenweg..quote:Op maandag 5 juli 2010 01:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met een volle maag lijkt me ook geen pretje
Ja? Na een uur? Of twee uur, of zevenenveertig minuten?quote:
gewoon een broodje ofzo eten en dan bezig gaanquote:Op maandag 5 juli 2010 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja? Na een uur? Of twee uur, of zevenenveertig minuten?
Waarom wil je het weten?quote:
Voorspel met een frikandel!quote:Op maandag 5 juli 2010 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon een broodje ofzo eten en dan bezig gaan
Oh. Nou ik ookquote:
de frikandel komt na het broodje dan hequote:Op maandag 5 juli 2010 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voorspel met een frikandel!
En dat rijmt ook nog
Ik vraag me nu spontaan af of sommige namen oververtegenwoordigd zijn in de scene.quote:
En de saus komt na de frikandel?quote:Op maandag 5 juli 2010 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de frikandel komt na het broodje dan he
alle stefans(+variaties) en eriks zijn homoquote:Op maandag 5 juli 2010 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me nu spontaan af of sommige namen oververtegenwoordigd zijn in de scene.
Ik ben in real life nog nooit een homoseksuele Erik tegen het lijf gelopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me nu spontaan af of sommige namen oververtegenwoordigd zijn in de scene.
Al geloof ik ook niet dat dat nou zo'n standaard is in de "wereld"quote:
Nee, geloof het ook nietquote:Op maandag 5 juli 2010 01:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Al geloof ik ook niet dat dat nou zo'n standaard is in de "wereld"
Wat is er anders aan dan bv spa in je mond nemen om te pijpen?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso een trio binnen een relatie... ik ben zelf wel eens de 3e persoon geweest maar als je er zelf binnen een relatie behoefte aan hebt mist er toch iets denk ik
De vergelijkingquote:Op maandag 5 juli 2010 07:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan bv spa in je mond nemen om te pijpen?
Is dit een uitnodiging Vlarpiewarpie?quote:Op maandag 5 juli 2010 07:18 schreef Vlarp het volgende:
En, als je niet iemand neemt waar je stiekem verliefd op bent kan het denk ik nog goed zijn voor de relatie ook.
Was jij nu afgelopen zaterdag naar Amsterdam Arena geweest ?quote:Op maandag 5 juli 2010 07:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo meteen maar even ontbijten met een beschuitje.
Klopt als een bus.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was jij nu afgelopen zaterdag naar Amsterdam Arena geweest ?
Hier ben ik het na een nachtje slapen wel mee eensquote:Op maandag 5 juli 2010 08:39 schreef Steve het volgende:
Er zijn zoveel aspecten die meespelen of je binnen een relatie er een derde bij kunt nemen. Hoe avontuurlijk ben je beide, hoe jaloers, hoe vast is de relatie, wie is de derde.
Maar in algemene zin lijkt het me niet dat het hebben van een trio meteen wil zeggen dat er iets mis is in je relatie.
Zeker een trio'tje gehad vannacht! Dat je opeens op andere gedachten zitquote:Op maandag 5 juli 2010 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier ben ik het na een nachtje slapen wel mee eens
ze moeten eerst maar eens bewijzen dat ie ook echt homo isquote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Homo's zijn niet per definitie onvruchtbaar he.
Ik heb ontzettend geil gedroomd... over een kwartetquote:Op maandag 5 juli 2010 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker een trio'tje gehad vannacht! Dat je opeens op andere gedachten zit.
Wij hadden vroeger deze:quote:Op maandag 5 juli 2010 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend geil gedroomd... over een kwartet
Mag ik van jou in de categorie "Geile Speeltjes" de voorbinddildo?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger deze:
[ afbeelding ]
Ik vond sommige reacties wel briljant: "het is vast een huilbaby"quote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef Xiance het volgende:
Cristiano Ronaldo onthult vaderschap
de homo van t voetbal word vader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |