Beschuidje!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
OMG
Wie heeft er zin in een mals beschuitje?
Getver. Wat een domme manier om dood te gaan, struikelen als je bij vrienden op bezoek bent.quote:Man overlijdt na val door ruit
IJMUIDEN - Een 20-jarige Haarlemmer is zondagmorgen vroeg om het leven gekomen, nadat hij door een ruit viel van een binnendeur. Dat gebeurde in een woning van vrienden in IJmuiden.
Het slachtoffer struikelde. Volgens de politie is er geen sprake van een misdrijf.
Door zijn val liep de Haarlemmer zulke grote snijwonden op in zijn hals, dat die hem fataal werden. Hulpverleners konden niets meer voor hem doen.
Ja dat zag ik ook al inderdaadquote:Op zondag 4 juli 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beschuidje!![]()
en mals? Soggy biscuit of zo?
Ook erg voor die vrienden trouwens...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Getver. Wat een domme manier om dood te gaan, struikelen als je bij vrienden op bezoek bent.
"Ik zei toch, die glazen deur is een slecht idee, straks valt er nog iemand doorheen. Maar neeeej hoor, JIJ moest zo nodig die glazen deur, omdat je dat had gezien bij Theo en Annette, en die hadden het weer van Eigen Huis & Tuin. En zie je wat er nu van komt? Zie je wat er nu van komt? Kees is dood, en het is allemaal JOUW schuld."quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook erg voor die vrienden trouwens...Die vriend opzich, maar dat dat ook nog eens bij je thuis gebeurt..
Die met die krullenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beschuidje!![]()
en mals? Soggy biscuit of zo?
Ze zijn nergens op zoek... Maar willen wel een lekker mals beschuitje eten?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik denk dat er genoeg ouwe mannetjes zijn die die twee jochies wel willen leren spellen. En dan bij iedere spelfout een zweepje te voorschijnt haalt. Ofzoiets.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
"Ik zei toch, die glazen deur is een slecht idee, straks valt er nog iemand doorheen. Maar neeeej hoor, JIJ moest zo nodig die glazen deur, omdat je dat had gezien bij Theo en Annette, en die hadden het weer van Eigen Huis & Tuin. En zie je wat er nu van komt? Zie je wat er nu van komt? Kees is dood, en het is allemaal JOUW schuld."
Ik wil die rechter!quote:
En nu gaan er kamervragen worden gesteld of glazen deuren niet verboden moeten worden...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Getver. Wat een domme manier om dood te gaan, struikelen als je bij vrienden op bezoek bent.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
"Ik zei toch, die glazen deur is een slecht idee, straks valt er nog iemand doorheen. Maar neeeej hoor, JIJ moest zo nodig die glazen deur, omdat je dat had gezien bij Theo en Annette, en die hadden het weer van Eigen Huis & Tuin. En zie je wat er nu van komt? Zie je wat er nu van komt? Kees is dood, en het is allemaal JOUW schuld."
Gewoon, een neukje voor erbij.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze zijn nergens op zoek... Maar willen wel een lekker mals beschuitje eten?
Ach gut... nee toch...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
even voor de duidelijkheid, die heide fikt nog steeds he, nu al meer dan 50 uur
Maar dan ben je 18 en heb je een derde erbij nodigquote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Gewoon, een neukje voor erbij.
maar je bent toch een grote pootquote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb na 30 kilometer wandelen en 2 dagen en 1 nacht staan geen poten meer over
Waarschijnlijk door dezelfde kamerleden die vinden dat Den Haag zich overal te veel mee bemoeit.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
En nu gaan er kamervragen worden gesteld of glazen deuren niet verboden moeten worden...
Alles kan he...quote:
Misschien ben jij wel die ene vrouw die ze kan genezen!quote:
Dat zou leuk zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel die ene vrouw die ze kan genezen!
Beter dan een voorhuidjequote:
nodig hebben iets is anders dan erbij willen hebbenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan ben je 18 en heb je een derde erbij nodig
Toen ik 18 was...
Oke daar heb je een punt inderdaad...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nodig hebben iets is anders dan erbij willen hebben
Toch vind ik het een beetje als een jongen van 18 die een Ferrari wil hebben. Of al drie kinderen heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nodig hebben iets is anders dan erbij willen hebben
als zij er blij van wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Toch vind ik het een beetje als een jongen van 18 die een Ferrari wil hebben. Of al drie kinderen heeft.
en het blijkt ontstaan te zijn door een kampvuur, wie haalt er nou met dit weer in zijn botte hersens....quote:
Hoezo eigenlijk?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso een trio binnen een relatie... ik ben zelf wel eens de 3e persoon geweest maar als je er zelf binnen een relatie behoefte aan hebt mist er toch iets denk ik
Ja, een derde persoon voor een avondje lolquote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso een trio binnen een relatie... ik ben zelf wel eens de 3e persoon geweest maar als je er zelf binnen een relatie behoefte aan hebt mist er toch iets denk ik
Nja dat ben ik dan weer niet met je eens... Als beiden daar een voordeel in zien, waarom niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
twice the amount is twice the fun tochquote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Als je beiden de behoefte hebt aan iemand anders erbij wil dat in mijn ogen zeggen dat je elkaar niet spannend genoeg meer vindt...quote:
Ja, een derde persoon.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja, een derde persoon.
edit: oh de grap was al gemaakt.
Spannend genoeg voor wat precies?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je beiden de behoefte hebt aan iemand anders erbij wil dat in mijn ogen zeggen dat je elkaar niet spannend genoeg meer vindt...
Ik vind dat wel echt 2 totaal verschillende dingen...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:
Net alsof je beweert dat je wederhelft niet kan koken omdat je een keer romantisch uit eten gaat
Qua seks... maar ik zeg net al... seks en liefde zijn twee op zichzelf staande dingen... dus bij nader inzien kan ik het me wel voorstellen...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Spannend genoeg voor wat precies?
Oh ja? Hoe dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind dat wel echt 2 totaal verschillende dingen...
Als je het leuk vind om het een keer met een derde erbij te doen, dan zegt dat toch niets over je onderlinge relatie. Wat dat betreft is de vergelijking van Wonderer wel treffend.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua seks... maar ik zeg net al... seks en liefde zijn twee op zichzelf staande dingen... dus bij nader inzien kan ik het me wel voorstellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |