Rechts is Sylvesterrr toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kijk ik toch enorm helder uit m'n ogen
Sta ik toch zomaar tussen ons Happy-Fok!-koppeltje in
In dat geval heb ik regelmatig meets.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met twee of meer andere Fokkers afspreken om ergens samen heen te gaan.
Ja met Waxxerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In dat geval heb ik regelmatig meets.![]()
Maar dat telt niet, want dat is niet "van Fok".quote:Op zondag 4 juli 2010 21:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In dat geval heb ik regelmatig meets.
Da's lief van Erikquote:
Dat heeft ie anders niet met ons overlegdquote:
Ja, ik ga alleen niet over de anderen (letterlijk), dus het kan zijn dat je hier of weggejaagd wordt, of opgegeten, of beide.quote:
Verbaast je dat?quote:
Dat kan ik wel hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ga alleen niet over de anderen (letterlijk), dus het kan zijn dat je hier of weggejaagd wordt, of opgegeten, of beide.
Vind ik ook.quote:
quote:
Neequote:
Laten we achter de bank kruipen en ons verstoppen...quote:
Hoezo is dat niet "van Fok".quote:Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat telt niet, want dat is niet "van Fok".
ik ben heul niet bangquote:Op zondag 4 juli 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laten we achter de bank kruipen en ons verstoppen...
Ja, dat wordt ons ook zomaar even op een zondagavond verteld.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, wij tellen niet als "echte Fok!ers".
Nou... Nou... dat valt ook nog wel mee hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Waxxer die weer de geslagen hond speelt terwijl hij in vrijwel elk topic minimaal één keer bejubeld wordt!
Omdat jullie meer buiten fok met elkaar omgaan dan op Fok. Snap dat dan.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet "van Fok".
Oh nee, jij was de stoere heteromoquote:
Wie dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... Nou... dat valt ook nog wel mee hoor.Steeds meer mensen zijn mijn truucje zat.
Hun zijn wel tof, aantal keren gezien. Jammer dat we niets meer van hen vernemen.quote:
zometeen.. ik ga me eerst even omkledenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen waka waka of i drove all night?
zolang ik er maar niet 'op' hoefquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen toch?Iedereen zijn ding.
Onder wel?quote:
Maar vrouwen zijn toch veel zachter?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Ach ik heb het met vrouwen gedaan... dat lukte ook gewoon hoor
Alleen het gevoel voor mannen is bij mij veel sterker
Ik heb met vrouwen gewoon geen liefdesklik.... met mannen welquote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn toch veel zachter?Ik kan het me wel voorstellen overigens.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eeuw
en nou ophouden jullie weten heus wel wat ik bedoel![]()
Het (zijn) harde is de lol juistquote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn toch veel zachter?Ik kan het me wel voorstellen overigens.
Ik met allebeiquote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb met vrouwen gewoon geen liefdesklik.... met mannen wel
Mijn vent is verder overal zacht hoor.quote:
Ik hou ook niet van vrouwen die een modelfiguurtje willen. Mijn vriend is gelukkig ook heel zacht.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn vent is verder overal zacht hoor.
En tenzij je een redelijk gezette vrouw hebt, is het toch helemaal niet zacht? Allemaal uitstekende botjes omdat ze zo nodig een modelfiguurtje willen.
Sommige borsten zijn best mooi, als ik ze maar niet hoef aan te rakenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van vrouwen die een modelfiguurtje willen. Mijn vriend is gelukkig ook heel zacht.Maar borsten kunnen ook heel mooi zijn. Ik weet dat ik jullie niet kan overtuigen, maar dat kun je toch niet ontkennen
Dat kan inderdaad.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vrouwenvorm is soms best mooi, op een soort van kunstzinnige manier, maar niet op een opwindende manier.
Je hebt geneukt gedanst?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef Xiance het volgende:
TSAMINA MINA WAKA WAKA EH EH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN GEEN MUURBLOEMPJE MEER![]()
dat staat dus echt als wekker op xiance telefoon ingesteldquote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef Xiance het volgende:
zow.. en om iedereen weer gerust te stellen..
I DROOOOOOVVVEEEE AAALLLL NNNIIIGGGGHHHHTTTTT![]()
![]()
(en ik dans nog even lekker met mezelf)
ik heb er echt helemaal niks meequote:Op zondag 4 juli 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van vrouwen die een modelfiguurtje willen. Mijn vriend is gelukkig ook heel zacht.Maar borsten kunnen ook heel mooi zijn. Ik weet dat ik jullie niet kan overtuigen, maar dat kun je toch niet ontkennen
Ik ga hem ook steeds leuker vindenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik word wel blij van dat nummer van Shakira trouwens.
Te gemakkelijk...quote:
Het gerucht gaat dat HTC & Google een tablet aan het maken zijn. Daar wacht ik dan nog maar even op.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
G_E: http://wiipad.us/product.php?id_product=11
Maar die is waarschijnlijk net zo duur als de ipadquote:Op zondag 4 juli 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat HTC & Google een tablet aan het maken zijn. Daar wacht ik dan nog maar even op.
aMSN ondersteund webcams, en er is een ppa voor amsnquote:Op zondag 4 juli 2010 23:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Hmmz... Er is geen Ubuntu versie van MSN die webcam ondersteunt.
Nee, niet meer. Schijnt. http://forum.ubuntu-nl.or(...)am-op-msn/msg621215/quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
aMSN ondersteund webcams, en er is een ppa voor amsn
Ik denk iets goedkoper (Apple is gewoon een stuk duurder) en waarschijnlijk met meer functionaliteit (USB poort, etc), en meer open.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar die is waarschijnlijk net zo duur als de ipad
owquote:Op zondag 4 juli 2010 23:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Schijnt. http://forum.ubuntu-nl.or(...)am-op-msn/msg621215/
Je bedoelt de conducteurs/chauffeurs/etc. of de passagiers?quote:
gisteren werd na de winst van die manschaft keulen compleet verrückt en was shakira all over the placequote:
Op zich vind ik het ook wel een leuk speeltje, maar ik denk niet dat ik er veel mee zou doen. Ik heb toch wel echt een toetsenbord nodig.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik denk iets goedkoper (Apple is gewoon een stuk duurder) en waarschijnlijk met meer functionaliteit (USB poort, etc), en meer open.
Allebei.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
Je bedoelt de conducteurs/chauffeurs/etc. of de passagiers?
Wtfquote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Allebei.
Ik heb net ook nog een conducteur moeten overtuigen dat het weekend is vandaag, en dat ik dus met een weekendretour mag reizen.![]()
Maar ik bedoelde meer de passagiers.
Ang3l.... ik heb Florence op Werchter gehoord.... het was om te janken zo slechtquote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Toy Story en Shrek.
Ik heb m'n 3D overdosis gehad vanaaf
de conducteur was dement?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Allebei.
Ik heb net ook nog een conducteur moeten overtuigen dat het weekend is vandaag, en dat ik dus met een weekendretour mag reizen.![]()
Maar ik bedoelde meer de passagiers.
Op Pinkpop heb ik eigenlijk veel positieve geluiden gehoord over Florence.. ik was er niet bij want ik stond bij een ander podiumquote:Op zondag 4 juli 2010 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ang3l.... ik heb Florence op Werchter gehoord.... het was om te janken zo slecht
Ik was echt een beetje
Daar was ik ook bij.... en toen vond ik haar fantastisch... maar gisteren hoor je haar alleen maar zingen en het was echt valsquote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op Pinkpop heb ik eigenlijk veel positieve geluiden gehoord over Florence.. ik was er niet bij want ik stond bij een ander podium
sie sind ja allen verruckt geworden!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gisteren werd na de winst van die manschaft keulen compleet verrückt en was shakira all over the place
Da's wel jammer inderdaad...quote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij.... en toen vond ik haar fantastisch... maar gisteren hoor je haar alleen maar zingen en het was echt vals
zeker ja de 2011 editiequote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
sie sind ja allen verruckt geworden!
maar het was wel KEI gezellig!
volgend weekend weer???
moeten we wel eerst in trainingskampquote:Op zondag 4 juli 2010 23:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaaaa maar dan gaan we 4 dagen feesten he
ik zag dat dit met homos isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goed hoor, met jou? wat brengt u hier?
??quote:Op zondag 4 juli 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
OMG
Wie heeft er zin in een mals beschuitje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |