Allemaal zonder bril?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kijk ik toch enorm helder uit m'n ogen
Sta ik toch zomaar tussen ons Happy-Fok!-koppeltje in
Ik wil zeggen dat ik Kellendonk-fan ben, maar ik heb nog maar anderhalf boek van 'm gelezenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi geschreven!
Ik ben net begonnen in:
[ afbeelding ]
Ik had mijn -8 lenzen inquote:
Doet me er we aan denken, zelfde zijige stem. Maar vond aan de Pet Shop Boys nooit zoveel aan. te zoetig slap. Vind dit iets sneller en dus leuker.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
doet dit jullie ook aan de petshop boys denken?
ben ook druk aan het inventariseren, ben echjter pas bij de E nuquote:Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet me er we aan denken, zelfde zijige stem. Maar vond aan de Pet Shop Boys nooit zoveel aan. te zoetig slap. Vind dit iets sneller en dus leuker.
Tot nu toe best ok bandjes voor lowlands ertussen:
Maar wat tegenwoordig de norm is, weet ik eigenlijk niet.quote:
Dus ik moet een dagje Z. doen?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar wat tegenwoordig de norm is, weet ik eigenlijk niet.
Hier is trouwens wel een hele leuke hippe brillenwinkel, waar je echt behandeld wordt zoals een echte Great.Exp[ectations het verwacht (je krijgt koffie en er zijn jonge verkopers die u zeggen). Je zou het niet zeggen van een provinciestad als dit, maar toen ik daar binnenstapte had ik zoiets van, hier vind ik mijn bril.
Ik stond achter de lensquote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dan kom je mijn garden en alles bekijken en doe je een combi met de opticien!quote:Op zondag 4 juli 2010 17:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dus ik moet een dagje Z. doen?Mijn G_L vindt dat ik mijn bril in A'dam moet komen, omdat daar een opticien Bas is.
Maar HET probleem is dat ik een relatief smal hoofd heb, dus veel monturen zijn veel te breed.
Maar het is wel een crime idd om een geschikt montuur te vinden. En je hebt ook van die opoticiens, dat als je daar binnenwandelt, dat je dan echt een... unheimisch gefühl krijgt.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dus ik moet een dagje Z. doen?Mijn G_L vindt dat ik mijn bril in A'dam moet komen, omdat daar een opticien Bas is.
Maar HET probleem is dat ik een relatief smal hoofd heb, dus veel monturen zijn veel te breed.
Oh trouwens zeg TheVulture, wie is die rechtermeneer dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stond achter de lens
Dat etentje in Loonsche en Drunense Duinen was op papier best romantisch... maar dan moet je restaurant niet tegen een camping aan liggen waar ze in de zaal naast waar je zit te eten een karaoke-avond hebben
Wel gelachen
En stappen in Tilburg was eigenlijk ook best tof
De Lollypop is best te doen voor een gaytent
Een vriend van Vlarpquote:Op zondag 4 juli 2010 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh trouwens zeg TheVulture, wie is die rechtermeneer dan?Op die foto?
Oohh ja dus toch, ik dacht al, wat een bekend gezicht.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een vriend van Vlarp
Erik en ik ontsprongen de dans
Ik was niet de fotograaf hequote:Op zondag 4 juli 2010 18:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh ja dus toch, ik dacht al, wat een bekend gezicht.Maar dat zal dan wel roze kermis-technisch zijn. Ze kijken wel lekker die camera in he, met zijn allen.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ooohh, op die manier.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was niet de fotograaf he
Ik ben gewoon op tijd weggedoken
Jij mag datquote:Op zondag 4 juli 2010 18:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh, op die manier.![]()
Beetje traag van begrip soms, sorry.
quote:
Dat is nogal een aantal inderdaad... Om dat, qua planning, elke dag te moeten halen... Je zult maar een weekje hebben met wat tegenslagen, dat je dan niks doet en vervolgens met een achterstand van 5000 woorden zit.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:29 schreef wonderer het volgende:
Z'n gangetje. Vind het moeilijk om elke dag de 1000 woorden te halen maar het schrijven zelf gaat beter dan een poosje terug. Verder weinig nieuws
Yeah, en dat inhalen is best kut, merkte ik twee weken geledenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is nogal een aantal inderdaad... Om dat, qua planning, elke dag te moeten halen... Je zult maar een weekje hebben met wat tegenslagen, dat je dan niks doet en vervolgens met een achterstand van 5000 woorden zit.
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, en dat inhalen is best kut, merkte ik twee weken geleden5000 woorden op een warme zondagmiddag... dan is schrijven pas ECHT werken.
Ik moet er overigens niet aan denken om zelf dat soort foto's hier te posten.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon doorploegen. Over het algemeen, als ik echt bezig heb, haal ik de 1000 woorden per uur wel. En niet alleen dialogenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar dan?!
Veel conversaties?
"Yeah but, no but, yeah but-no-but-yeah-but..."
Dat zou ook niet lukken, want jij doet niet aan meetsquote:Op zondag 4 juli 2010 18:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik moet er overigens niet aan denken om zelf dat soort foto's hier te posten.![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 4 juli 2010 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou ook niet lukken, want jij doet niet aan meets
Jij staat dan ook niet op die fotoquote:
Het kost wat moeite... volgens mij is er die avond één foto van me genomen... en daar zit embargo opquote:
Hangt af van wat je verstaat onder meets.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou ook niet lukken, want jij doet niet aan meets
Ik ookquote:Op zondag 4 juli 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuke foto van de meet. Had er best bij willen zijn.
Met twee of meer andere Fokkers afspreken om ergens samen heen te gaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hangt af van wat je verstaat onder meets.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh... ik was in 2005 in Cancun met 4th of July.... wat een happening was dat daar met al die vakantievierende Amerikanenquote:
Erikquote:
Ga vanavond alvast een tas vullen met dingen die nog mee moeten.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik
Hoe is het... klaar voor morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |