Rechts is Sylvesterrr toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kijk ik toch enorm helder uit m'n ogen
Sta ik toch zomaar tussen ons Happy-Fok!-koppeltje in
In dat geval heb ik regelmatig meets.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met twee of meer andere Fokkers afspreken om ergens samen heen te gaan.
Ja met Waxxerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In dat geval heb ik regelmatig meets.![]()
Maar dat telt niet, want dat is niet "van Fok".quote:Op zondag 4 juli 2010 21:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In dat geval heb ik regelmatig meets.
Da's lief van Erikquote:
Dat heeft ie anders niet met ons overlegdquote:
Ja, ik ga alleen niet over de anderen (letterlijk), dus het kan zijn dat je hier of weggejaagd wordt, of opgegeten, of beide.quote:
Verbaast je dat?quote:
Dat kan ik wel hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ga alleen niet over de anderen (letterlijk), dus het kan zijn dat je hier of weggejaagd wordt, of opgegeten, of beide.
Vind ik ook.quote:
quote:
Neequote:
Laten we achter de bank kruipen en ons verstoppen...quote:
Hoezo is dat niet "van Fok".quote:Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat telt niet, want dat is niet "van Fok".
ik ben heul niet bangquote:Op zondag 4 juli 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laten we achter de bank kruipen en ons verstoppen...
Ja, dat wordt ons ook zomaar even op een zondagavond verteld.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, wij tellen niet als "echte Fok!ers".
Nou... Nou... dat valt ook nog wel mee hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Waxxer die weer de geslagen hond speelt terwijl hij in vrijwel elk topic minimaal één keer bejubeld wordt!
Omdat jullie meer buiten fok met elkaar omgaan dan op Fok. Snap dat dan.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet "van Fok".
Oh nee, jij was de stoere heteromoquote:
Wie dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... Nou... dat valt ook nog wel mee hoor.Steeds meer mensen zijn mijn truucje zat.
Hun zijn wel tof, aantal keren gezien. Jammer dat we niets meer van hen vernemen.quote:
zometeen.. ik ga me eerst even omkledenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen waka waka of i drove all night?
zolang ik er maar niet 'op' hoefquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen toch?Iedereen zijn ding.
Onder wel?quote:
Maar vrouwen zijn toch veel zachter?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Ach ik heb het met vrouwen gedaan... dat lukte ook gewoon hoor
Alleen het gevoel voor mannen is bij mij veel sterker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |