Als je in Eindhoven had gezeten: Met mijquote:
Oh ja, want wij gingen zo vaak de kroeg in jaquote:Op maandag 5 juli 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je in Eindhoven had gezeten: Met mij
In Utrecht daar bemoei ik me niet meer mee
Oh dat is wel iemand die ik weer eens kan contacterenquote:
Nee. Maar stel indien dat, dan wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, want wij gingen zo vaak de kroeg in ja.
zowieso, (gay)kroegen bezoeken in Utrecht is natuurlijk wel DE manier om nieuwe mensen te leren kennen en een nieuw netwerk op te zettenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat is wel iemand die ik weer eens kan contacteren.
Ja, misschien wil een stelletje Erik er wel bij voor een trio.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zowieso, (gay)kroegen bezoeken in Utrecht is natuurlijk wel DE manier om nieuwe mensen te leren kennen en een nieuw netwerk op te zetten
Dan zou ik wel mijn beeld van Tha_Erik moeten bijstellen. Ik bedoel: nog geen nácht geslapen in zijn allereerste eigenste studentenkamertje en dan de eerste avond meteen hop, zuipen en scoren en dan maar thuis zien te komen en dan een gevoel hebben van, wow, wat had ik het leuk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, misschien wil een stelletje Erik er wel bij voor een trio.
Niet echt des mijs nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zou ik wel mijn beeld van Tha_Erik moeten bijstellen. Ik bedoel: nog geen nácht geslapen in zijn allereerste eigenste studentenkamertje en dan de eerste avond meteen hop, zuipen en scoren en dan maar thuis zien te komen en dan een gevoel hebben van, wow, wat had ik het leuk.
Nee, dat is toch niet des Eriks.
Tóch?
Bestaan die wel?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:56 schreef Steve het volgende:
Wat zijn de leuke homokroegen in Utrecht?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bestaan die wel?![]()
zijn we niet lief samen?![]()
[ afbeelding ]
Hij is heel erg leuk. heel heel heel erg leukquote:
Zuinig op zijn dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is heel erg leuk. heel heel heel erg leuk
Niet? Owquote:
Wist niet dat mijn vertrek uit Eindhoven je zo dwars zat.quote:
Ja heul ergquote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wist niet dat mijn vertrek uit Eindhoven je zo dwars zat.
Wat is jouw vete met hem toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je daar niet een grote kans om Nathan tegen te komen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heul erg
Je bent de zoveelste al die me verlaat
Kent Erik Nathan dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je daar niet een grote kans om Nathan tegen te komen?
Neen. Alleen van reputatie. En van vroeger uit het topic (waar ik 'm best nog tof vond).quote:
Moet je even foto's van mijn boekpresentatie kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Alleen van reputatie. En van vroeger uit het topic (waar ik 'm best nog tof vond).
Eindhoven is toch een bepaalde, ja, way of life. Die keer je niet zomaar de rug toe. Dat doet pijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Het schuldgevoel wordt steeds groter.
Blijkbaar jaquote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eindhoven is toch een bepaalde, ja, way of life. Die keer je niet zomaar de rug toe. Dat doet pijn.
Hallo! Genieten kut!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Het schuldgevoel wordt steeds groter.
Aversie dan?quote:
Welke is Nathan danquote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je even foto's van mijn boekpresentatie kijken
Goeie vraag, kan hem zo snel ook niet vindenquote:
dat schiet lekker opquote:Op maandag 5 juli 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie vraag, kan hem zo snel ook niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |