Nietquote:Op zondag 4 juli 2010 16:03 schreef farukjuh het volgende:
samsung star en een ipod touch(ipod is geen mobiel)
(ik kan met de ipod bellen)
Je kan niet bellen met een iPodquote:Op zondag 4 juli 2010 16:06 schreef farukjuh het volgende:
wat niet?????
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:08 schreef farukjuh het volgende:
wedden van wel.
een progammatje er op zetten( fring )
en dan voipwise aanklikken + microfoon en je kan bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je kan niet bellen met een iPod
Ohja of via wifi ofzo toch?
Moet je wel weer een voip account hebben ofzo? Hoe gaat dat in ze werk want een simkaartje gaat er niet inquote:Op zondag 4 juli 2010 16:08 schreef farukjuh het volgende:
wedden van wel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oké sorryquote:Op zondag 4 juli 2010 16:08 schreef farukjuh het volgende:
wedden van wel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Desire dusquote:Op zondag 4 juli 2010 16:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
HTC Desire maar dan in het zilver
die ziet er best vet uitquote:
quote:
Stel je vraag even in het n900 topicquote:Op zondag 4 juli 2010 18:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Same here. Alleen wifi werkt niet meer![]()
Iig is het een goed toestel (Mijn omnia qwerty viel en was gelijk kapot, deze kan tenminste tegen een stootje)
Op de htc van joostquote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef muisje91 het volgende:
Verschild ongeveer per maand, vorige maand een desire nu een Sony ericson maar kan volgende maand ook een aaivoon zijn
voor iemand die zich kleedt als een 40jarige en meer geld heeft als heel PUB bij elkaar, is je spelling verdomd verrot!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef muisje91 het volgende:
Verschild ongeveer per maand, vorige maand een desire nu een Sony ericson maar kan volgende maand ook een aaivoon zijn
Juist en er zijn er wel meer in mijn vrienden kring met een htc!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Op de htc van joost
6:09 AM Apr 20th via mobile web
eigenlijk moet ik dit ook maar niet posten want jullie gaan er weer verdomt hard op inquote:Op zondag 4 juli 2010 20:09 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Juist en er zijn er wel meer in mijn vrienden kring met een htc!
Hier op fok volgens mij in dit topic zelfs al 3 desire's gespot
Wat een baas ben jij!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef muisje91 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Deze HTC TyTN II heb ik ook. Mooi dingetje, kan veel tegelijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit voor 50 euro op fok gekocht![]()
Broer heeft nu een HTC Legend, die is ook wel erg tof!
geloof er niks van, eigen pic or it didnt happen.quote:
Deze dus. Maar dan de standaard kleur.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
HTC Desire maar dan in het zilver
Waarom koop je een dure blackberry als je al blij bent als je kunt bellen en smsenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:05 schreef Dionysiou het volgende:
En nu de BlackBerry 8310. Doet het prima, smsen, bellen.. af en toe mail checken.. meer heb ik niet nodig.
[ afbeelding ]
Dezequote:
Mijn huisgenoot heeft die! Ofja, dan een versie met een klepje. Geen idee waar hij die gevonden heeft, maar is wel een tijdelijk ding.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:40 schreef Meike26 het volgende:
Tot een aantal maanden geleden had ik een Samsung Omnia....waardeloos apperaat ! Heb hem bij Phonehouse in kunnen ruilen op een Nokia 5130 Expresse Music, zonder geld bij te moeten leggen![]()
[ afbeelding ]
(de rode dus, inclusief een 1gb geheugenkaartje)
Nog nooit zo blij geweest met een ruil !
en die had ik maar ik heb hem op de grond gegooid toen de wekker af ging in het weekend. Toen zat er een prachtige barst in het scherm... maar niet in het buitenste maar in 1 of andere tussenlaag in het scherm wat voor de kleuren zorgt. Je kon ook helemaal niks meer zien, alleen maar heel veel gele en paarse strepen. Het touchscreen deed het wel nog, dus op de tast kon ik wel nog bellenquote:
Wat is er mismee dan??quote:
Die heb ik ook gehad. Overgevoelige rotdingen die shines..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:46 schreef Pencile het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk van mijn vriend maar ik leen hem al bijna een jaar. XD
Dat is echt een ongelofelijk kutdingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:46 schreef Pencile het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk van mijn vriend maar ik leen hem al bijna een jaar. XD
Zelfde alleen in het zwartquote:
Gevoelskwestie of is het ook daadwerkelijk ergens op gebaseerd?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:49 schreef angel008 het volgende:
blijf erbij dat de iphone een speel ding is en een BB meer zakelijk..
waardeloze telefoonquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:26 schreef Rick_dB het volgende:
Sony Ericsson Vivaz. Scherm is alleen bekrast dus ik ga eens kijken wat een nieuw scherrumpie kost
[ afbeelding ]
na deze telefoon neem ik geen telefoon meer denk ik.. pas als ik werk heb. wordt toch nooit gebeld of wat dan ook
veel apps die voor de iphone zijn is puur voor fun blackberry is meer zakelijk gericht en heeft dan ook veel minder apps kwa games/hebbedingen daarnaast gaat de iphone bij normaal gebruik hooguit anderhalve dag mee terwijl de blackberry na een week pas begint te zeuren.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:53 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Gevoelskwestie of is het ook daadwerkelijk ergens op gebaseerd?
zelfde combinatie. Zakendoen is beter met een Blackberry, straalt iets meer professionaliteit uit en ik vind het op zakenniveau beter werken.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:49 schreef angel008 het volgende:
ik kon niet kiezen dus heb 2 telefoons (ok ok 1 is van mijn werk en de ander is van mn eigen bedrijfje)
Blackberry Bold 9700
[ afbeelding ]
Iphone 3G 16GB
[ afbeelding ]
blijf erbij dat de iphone een speel ding is en een BB meer zakelijk..
standbye tijd van de bold is ookwat nou elke dag opladen
Het feit dat er voor de iPhone meer games en fun apps zijn maakt 'm natuurlijk niet per definitie minder geschikt als zakelijk toestel. Andersom zorgt het gebrek aan apps voor BB er ook niet voor dat die sowieso beter is voor zakelijke toepassingen.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:15 schreef angel008 het volgende:
[..]
veel apps die voor de iphone zijn is puur voor fun blackberry is meer zakelijk gericht en heeft dan ook veel minder apps kwa games/hebbedingen daarnaast gaat de iphone bij normaal gebruik hooguit anderhalve dag mee terwijl de blackberry na een week pas begint te zeuren.
apple probeert nu met ios4 wel de iphone meer zakelijker in te zetten wat opzich wel gaat lukken denk ik.
feit blijft dat een iphone meer is dan alleen een telefoon met gadgets het is een halve psp een blackberry is dat niet (kan het ook niet)
tuurlijk tegenwoordig zie je steeds meer mensen een blackberry kopen omdat ping helemaal hip is en er behalve google talk bijna nog geen alternatief is voor een crossplatform ping systeem maar ik heb dan ook het gevoel dat alle telecom bedrijven hier niet op zitten te wachten (ik ging van een 1000sms bundel naar 150 en kom er nooit meer overheen terwijl ik dat op de 1000sms bundel wel deed)
Gaat erom dat het op de blackberry makkelijker is zakelijk te gebruiken. de manier van invoeren etc is gewoon veel sneller en efficienter dan een iPhone.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het feit dat er voor de iPhone meer games en fun apps zijn maakt 'm natuurlijk niet per definitie minder geschikt als zakelijk toestel. Andersom zorgt het gebrek aan apps voor BB er ook niet voor dat die sowieso beter is voor zakelijke toepassingen.
Noem eens concrete zakelijke toepassingen die je wel op BB kan, maar niet op de iPhone?
via bes instellen wat je werknemers wel/niet mogen (wel of geen bluetooth headset) en zo zijn er nog +- 500 instellingen die je remote kan toepassen.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het feit dat er voor de iPhone meer games en fun apps zijn maakt 'm natuurlijk niet per definitie minder geschikt als zakelijk toestel. Andersom zorgt het gebrek aan apps voor BB er ook niet voor dat die sowieso beter is voor zakelijke toepassingen.
Noem eens concrete zakelijke toepassingen die je wel op BB kan, maar niet op de iPhone?
hé die heb ik ook! Weet je hoe je gewoon muziek kan luisteren zonder eerst door het panel menu te gaan?quote:
Rechts van die albumcover staat zo'n "play-knopje" met zo'n pijltje naar rechts erop.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:11 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
hé die heb ik ook! Weet je hoe je gewoon muziek kan luisteren zonder eerst door het panel menu te gaan?
Noem eens iets wat een iPhone niet kan?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:08 schreef angel008 het volgende:
[..]
via bes instellen wat je werknemers wel/niet mogen (wel of geen bluetooth headset) en zo zijn er nog +- 500 instellingen die je remote kan toepassen.
tevens kan ik met mijn blackberry waar ik ook ben direct op mijn server inloggen en bij bestanden en deze downloaden/browsen en vervolgens doormailen naar een klant.
Ik vond de modellen van HTC die uit waren toen ik mn X1 kocht heul erg lelijk. En X1 had een groter scherm/betere resolutie meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Een SE XPERIA hebben en dan HTC's TouchFlo erop pleuren. Koop dan gelijk een HTC
quote:
graag zou ik van jou willen weten hoe ik op mijn iphone naar de mappenstructuur ga en kan intypen //server/data/fotografie/factuur$klant.pdf dit bestand opslaan op de iphone en vervolgens doormailen naar de klant en dit in maximaal 5 handelingen (lukt mij met de blackberry en zonder gebruik van vpn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:30 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Noem eens iets wat een iPhone niet kan?
6 jaar oud? Dan kan je er toch al snel een half album op kwijtquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:00 schreef Braddie het volgende:
Vanmiddag krijg ik een oude HTC volgens mij met windows mobile.
Moet er alleen nog een prepaid kaart voor kopen.
ècht een oude, geloof 6 jaar oud met 1,3 megapixel camera.
Maar het belangrijkste kan hij, bellen smsen, en ik kan op de fiets ook èindelijk weer wat muziek opzetten.
Geheugen is uitbreidbaar tot 4 gig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
6 jaar oud? Dan kan je er toch al snel een half album op kwijt
Mij niet, wat een ongelofelijke baggerding is hetquote:
IOS >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> androidbagger.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:34 schreef Razah het volgende:
HTC Hero, sinds kort met android 2.1 <3
Android > iOS
voor zakelijk is BB nice, maar meer is het ook niet.
LG telefoonsquote:Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
LG Renoir. Overduidelijk een kut telefoon. Wil een HTC Desire.
Mensen met oude telefoonsquote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb deze: Je kan niet internetten, geen MP3's beluisteren, geen foto's maken.
Bellen en sms-en kan die wel![]()
Sony Ericsson J300i
[ afbeelding ]
Koop een iPod en een Samsung E1170.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:27 schreef Lastpost het volgende:
Xperia X10, prima ding, al zeg ik dat al snel als ik muziek kan luisteren en kan bellen met zo'n ding.
waarom is WM geen optie ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:16 schreef Stratotanker het volgende:
Erg mooi toestel. Serieus nog over nagedacht om die te kopen. Helaas zijn de android ports nog wat beperkt. En Windows Mobile is geen optie.
Omdat met WM niet te werken valt. De touch integratie is zelfs treurig te noemen. Daarbij is het een sterk verouderd en enorm log OS dat zich op geen enkele manier kan meten met moderne mobiele besturingssystemen. Misschien dat de nieuwe variant beter wordt maar tegen die tijd heeft MS al een behoorlijke achterstand. De HD2 hardware is prima en erg mooi, enkel het besturingssysteem bombardeert het complete toestel tot een drama.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:58 schreef ultrakiller het volgende:
[..]
waarom is WM geen optie ?
werkt gewoon goed
Waarom de zilverenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:13 schreef jeroendh het volgende:
De SEX1: (Sony Ericsson Xperia 1)
[ afbeelding ]
Eenvoudige telefoon, werkt echter als een zonnetje. Zul je niet veel problemen mee hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:46 schreef MissyN het volgende:
Op het moment geen mobieltje. Is een paar dagen geleden uit een kermisattractie van 30 meter hoog gevallen. Er was zo ongeveer niks meer van over op de simkaart na.
Heb wel interesse in de LG GW300 In touch. Heeft iemand ervaring met deze telefoon?
Nee, daarom heb ik een iPhone 3GS 32G.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:05 schreef Bami-pangkang het volgende:
Haha die kut iphone 4 heeft geen bereik zonder zo'n kut hoesje haha
Haha, bij ons werken ze op een ander bandbreedte waardoor die er minder last van heeftquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:05 schreef Bami-pangkang het volgende:
Dat schijnt volgens Tweakers.net in hun review nog wel mee te vallen trouwens.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:05 schreef Bami-pangkang het volgende:
Oh, want je hebt dat probleem zelf al ervaren in je eigen handenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik een iPhone 3GS 32G.Much better.
Ja dat is hetzelfde als 'dat dit kan in Nederland'. Dus kom niet aan met die kul.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, want je hebt dat probleem zelf al ervaren in je eigen handen?
Wat een bullshit toch altijd. Dat heb je in Amerika, hier niet
Onzinquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja dat is hetzelfde als 'dat dit kan in Nederland'. Dus kom niet aan met die kul.
Lucky you.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Onzinik heb hem zelf, en ik heb dat probleem niet
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja dat is hetzelfde als 'dat dit kan in Nederland'. Dus kom niet aan met die kul.
Jezus!! Dat ding kan je van de Eifeltoren laten vallen en dan doet ie het zeker nog!quote:
Net als de goede oude 3310.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:43 schreef JennoL het volgende:
[..]
Jezus!! Dat ding kan je van de Eifeltoren laten vallen en dan doet ie het zeker nog!
iPhone 4quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb een iPhone, maar mag weer een nieuwe kiezen (2 jaar abbo is voorbij), maar weet niet welke .. tips?
Ja maar ik heb de eerste generatie en de tweede gehad, wil nu eigenlijk een andere soort. Blackberry of HTCquote:
quote:
Bovenstaande nemenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de eerste generatie en de tweede gehad, wil nu eigenlijk een andere soort. Blackberry of HTC
Bazen telefoon. Heb ik ook al 3 maand.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sinds vandaag heb ik deze:
[ afbeelding ]
HTC Legend
Met antenne! Die Swing (200?) heb ik ook nog 'ns gehad.....quote:
Ga je spijt van krijgen, neem maar gewoon de iPhone 4, is het bestequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de eerste generatie en de tweede gehad, wil nu eigenlijk een andere soort. Blackberry of HTC
Goh, hoe verrassendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:27 schreef xyzyx het volgende:
iPhone 4
Eckte bazenmobiel![]()
Alleen dat bereik valt bij mij wel weg
Bij die van een vriend viel hij niet weg..quote:
Bij mij ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:27 schreef xyzyx het volgende:
iPhone 4
Eckte bazenmobiel![]()
Alleen dat bereik valt bij mij wel weg
En gewoon accepteren en kopenquote:
alleeen dan in zwartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |