Nietquote:Op zondag 4 juli 2010 16:03 schreef farukjuh het volgende:
samsung star en een ipod touch(ipod is geen mobiel)
(ik kan met de ipod bellen)
Je kan niet bellen met een iPodquote:Op zondag 4 juli 2010 16:06 schreef farukjuh het volgende:
wat niet?????
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:08 schreef farukjuh het volgende:
wedden van wel.
een progammatje er op zetten( fring )
en dan voipwise aanklikken + microfoon en je kan bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je kan niet bellen met een iPod
Ohja of via wifi ofzo toch?
Moet je wel weer een voip account hebben ofzo? Hoe gaat dat in ze werk want een simkaartje gaat er niet inquote:Op zondag 4 juli 2010 16:08 schreef farukjuh het volgende:
wedden van wel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oké sorryquote:Op zondag 4 juli 2010 16:08 schreef farukjuh het volgende:
wedden van wel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Desire dusquote:Op zondag 4 juli 2010 16:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
HTC Desire maar dan in het zilver
die ziet er best vet uitquote:
quote:
Stel je vraag even in het n900 topicquote:Op zondag 4 juli 2010 18:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Same here. Alleen wifi werkt niet meer![]()
Iig is het een goed toestel (Mijn omnia qwerty viel en was gelijk kapot, deze kan tenminste tegen een stootje)
Op de htc van joostquote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef muisje91 het volgende:
Verschild ongeveer per maand, vorige maand een desire nu een Sony ericson maar kan volgende maand ook een aaivoon zijn
voor iemand die zich kleedt als een 40jarige en meer geld heeft als heel PUB bij elkaar, is je spelling verdomd verrot!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef muisje91 het volgende:
Verschild ongeveer per maand, vorige maand een desire nu een Sony ericson maar kan volgende maand ook een aaivoon zijn
Juist en er zijn er wel meer in mijn vrienden kring met een htc!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Op de htc van joost
6:09 AM Apr 20th via mobile web
eigenlijk moet ik dit ook maar niet posten want jullie gaan er weer verdomt hard op inquote:Op zondag 4 juli 2010 20:09 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Juist en er zijn er wel meer in mijn vrienden kring met een htc!
Hier op fok volgens mij in dit topic zelfs al 3 desire's gespot
Wat een baas ben jij!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef muisje91 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |