Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het gaat er meer om dat hij, door zijn eigen post een reactie verwacht. Als die dan komt gaat hij huilen. Zo kennen we hem ook.
hier regent het goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwachtte wel een ander, je wordt origineel. maar ik moest echt weg, BBQ spullen halen. Hier kennende gaat het toch niet regenen. En anders maar het vlees in stukjes hakken en gourmetten, net zo leuk.
wat wil je weten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
Maar hier dan even de vraag: iemand verstand van camcorders?
De tweakers hebben zich opgesloten, dus op dat forum krijg je niet eens een UTFS, Google en zoek het zelf maar uit antwoorden
Kabelquote:
Gisteren heerlijk in de stad gevochten.. een zo gozer vond het nodig om mij te duwen..quote:
ik denk dat je moe wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gisteren heerlijk in de stad gevochten.. een zo gozer vond het nodig om mij te duwen..
dus ik negeer het... blijft hij duwen.. van het een kwam het ander... beide lichtelijk verwond.
Na verloop van tijd had ik zoiets van en nu dan? Waarom vecht ik eigenlijk.
Weet niet of ik nu ik dit type zwak vind omdat ik stopte. of dat ik gewoon moe was en geen zin meer had.
Want het was geen geval leven of dood situatie. en dat voel je gewoon aan.
Groeten,
Kabel.
ach het sloeg totaal nergens op. volgens hem had ik zijn vriendin beledigt. iets wat totaal nergens op sloeg.quote:
wokquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
het regent het regent, bijna was de was weer nat![]()
lame tvp
huh?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier regent het goed.
[..]
wat wil je weten?
de sony opzich is wel goed maar ik had beter de panasonic kunnen kopen een kameraad van me heeft die en je ziet toch duidelijk wel verschil.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is het alleen al een uurtje bewolkt, maar regen is er niet.
Ik wil een camera die onder slechte omstandigheden ook nog braaf filmt. Nu heb ik de Sony CX305 op het oog, maar ik vraag me af of die echt zo goed is in donkere omstandigheden. Sony kan 100x zeggen dat het een toffe sensor heeft, maar ik hoor graag ervaringen. En nee, ik ga niet stiekem in een darkroom filmen.
Een pluspunt is dat het een op zich goedkope onderwaterbehuizing heeft.
Ik zag ook een panasonic van ietsie duurder, die heeft dan weer drie sensoren, naar het schijnt.
ik dacht het wel maar ik zie, als het goed is, hem vanavond dan zal ik het wel even navragenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:53 schreef Pheno het volgende:
Mja, slechte lichtomstandigheden zal het belangrijkst zijn.
Dat zou dan deze zijn? Hier hebben ze het over de Panasonic 700 serie?
http://www.panasonic.nl/h(...)ex.html#anker_180598
Hmm, dat werkt dan weer wel. Kut Panasonic ook, met hun eigen implementatie afwijkend van een standaardquote:Compatibel met iMovie - Sluit de Handycam® rechtstreeks aan op de Macintosh-computer via USB en importeer video's rechtstreeks in iMovie om ze te bewerken
ben ik het geheel met je eensquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:25 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme, het lijkt erop dat de regen en onweer overgewaaid zijn hier...
Ik wil een knetterende onweersbui
Hier regende het net een uurtje geleden pas, maar wat heerlijk!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
het regent het regent, bijna was de was weer nat![]()
lame tvp
Marijkequote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier regende het net een uurtje geleden pas, maar wat heerlijk!Koele wind in huis
warm drinken is eigenlijk het beste met dit weerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
Het is eigenlijk geen weer voor koffie, maar hij smaakt momenteel weer overheerlijk
Of krijg ik nu boze blikken omdat ik door het warme weer meer trek krijg in koud drinken?
Mwah, het onttrekt vocht aan je lichaam hè... Niet helemaal mee eens dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
warm drinken is eigenlijk het beste met dit weer
Warm drinken is best goed uit te houden met dit weer! In de fabriek kon je niks anders drinken, als je water dronk was het slechter uit te houden (ervaring) . Maar dat zal wel weer per persoon verschillen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, het onttrekt vocht aan je lichaam hè... Niet helemaal mee eens dus
Edit: ik bedoel dus koffie
Iedereen vroeg naar bed omdat het nu lekker koel is op de kamer en je dan beter slaapt dan in de warmte.quote:
Aparte thee/koffie.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:12 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag in de aanbieding: Argentijns Gehakt en Duitse Schlagers
Ik dacht eens mijn grenzen te verleggenquote:Op zondag 4 juli 2010 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Miss.Ik dacht dat ik in de andere sc zat.
Ik was heerlijk serietjes aan het kijkenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 017 goldfinger1963
02. 007 Pheno
03. 007 OA
04. 006 marcb1974
05. 005 cablegunmaster
06. 003 Marijkezwolle
07. 002 DaMart
08. 002 Ezechielk
09. 002 Symphonic
10. 001 Fha
11. 001 wel.o.k
quote:Top 100 van zaterdag 3 juli 2010
007. 213 goldfinger1963
029. 124 BrandX
047. 097 Symphonic
058. 085 Pheno
In welke SC's kom jij nog meer?quote:Op zondag 4 juli 2010 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet te veel doen. Raak er bijna van in de war.
Grote vraag: welke series?quote:Op zondag 4 juli 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was heerlijk serietjes aan het kijken
En goedemorgen allemaal!![]()
Ik was de oude afleveringen van Afkicken (BNN) aan het kijken. Had ooit seizoen 1 gezien en aangezien bijna alle andere leuke series die ik volg of een zomerstop hebben of er helemaal mee opgehouden zijn heb ik er gisteren maar even het 2e seizoen doorheen gejast bij gebrek aan beterquote:
Wat gaaf, ik sta ook in de statsquote:
Een jarige omaquote:Op zondag 4 juli 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was de oude afleveringen van Afkicken (BNN) aan het kijken. Had ooit seizoen 1 gezien en aangezien bijna alle andere leuke series die ik volg of een zomerstop hebben of er helemaal mee opgehouden zijn heb ik er gisteren maar even het 2e seizoen doorheen gejast bij gebrek aan beter
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Marijkequote:Op zondag 4 juli 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was de oude afleveringen van Afkicken (BNN) aan het kijken. Had ooit seizoen 1 gezien en aangezien bijna alle andere leuke series die ik volg of een zomerstop hebben of er helemaal mee opgehouden zijn heb ik er gisteren maar even het 2e seizoen doorheen gejast bij gebrek aan beter
Zo is datquote:
Ik vind het gister ook best uit te houden anders. Zeker na de regen. Hele avond buiten op een terras gezeten, tot het naar binnen moest.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is vandaag redelijk lekker weer![]()
niet te warm en ook niet zo benauwd
Gedeeld 2e met 7 postsquote:
kom jij daar ook BBQenquote:
hier heeft het maar heel even geregendquote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het gister ook best uit te houden anders. Zeker na de regen. Hele avond buiten op een terras gezeten, tot het naar binnen moest.
Ik heb gisteren alle ramen opengezet en het is 4 graden afgekoeld in huis!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het gister ook best uit te houden anders. Zeker na de regen. Hele avond buiten op een terras gezeten, tot het naar binnen moest.
Hier wel wat langer. En toen was ik aan het zwemmenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier heeft het maar heel even geregend
Waar is daar?quote:
bij JPquote:
Nee, ik zit straks bij schoonOAquote:
quote:
quote:
die woont toch niet in belgie hequote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een jarige oma
Heeft er wel goed weer voor uitgekozen trouwens.
GFquote:
Gisteravond was het heerlijk ja, het is voor het eerst sinds een week weer onder de 25 graden geweest in huisquote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, die woont hier bij mij om de hoekquote:Op zondag 4 juli 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die woont toch niet in belgie he![]()
anders is het toch dezelfde
Bedankt voor het herinnerenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vandaag vind ik het alweer vies... Vooral met stofzuigen
Sorryquote:Op zondag 4 juli 2010 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, die woont hier bij mij om de hoek![]()
[..]
Bedankt voor het herinneren![]()
Ehm, 82 dacht ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe oud is ze geworden?
Ik weet niet of oma's blij zijn met dit weer, volgens mij gaan er juist meer bejaarden dood met extreem koud of warm weer
Ik heb geen idee hoe warm het bij mij binnen is eigenlijk. Ik heb niet zo'n hip thermostaat achtig ding waar je de binnentemperatuur ook op ziet.quote:[..]
Gisteravond was het heerlijk ja, het is voor het eerst sinds een week weer onder de 25 graden geweest in huis(24.5
) Maar vandaag vind ik het alweer vies... Vooral met stofzuigen en het verschonen van een caviakooi en kattenbak
Ach ja, met 2 katten in huis ontkom je er toch niet aan...quote:
dat is niet zo ver van hierquote:Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF
LekkerIk ga nog even bij m'n ouders eten vanavond, die gaan morgen voor een maand naar Canada, lucky bastards
En ben m'n spullen aan het pakken, ga vanaf morgen lekker een paar daagjes kamperen in Luxemburg
quote:
quote:
Helaas nog geen grandieuze ambitieuze plannen anders dan brakken /zonnen/lezen/eten / computeren / vrienden op zoeken.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze lekker trakteertquote:Op zondag 4 juli 2010 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een jarige oma
Heeft er wel goed weer voor uitgekozen trouwens.
Elke graad teltquote:Op zondag 4 juli 2010 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alle ramen opengezet en het is 4 graden afgekoeld in huis!Nu is het nog maar 25°C...
Komt door dat ze niet genoeg drinken en dankje stofzuigenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe oud is ze geworden?
Ik weet niet of oma's blij zijn met dit weer, volgens mij gaan er juist meer bejaarden dood met extreem koud of warm weer
[..]
GF
LekkerIk ga nog even bij m'n ouders eten vanavond, die gaan morgen voor een maand naar Canada, lucky bastards
En ben m'n spullen aan het pakken, ga vanaf morgen lekker een paar daagjes kamperen in Luxemburg
[..]
Gisteravond was het heerlijk ja, het is voor het eerst sinds een week weer onder de 25 graden geweest in huis(24.5
) Maar vandaag vind ik het alweer vies... Vooral met stofzuigen en het verschonen van een caviakooi en kattenbak
Denk dat je ijsjes bedoeltquote:
Wauw, jij hebt dan echt wel een oude omaquote:Op zondag 4 juli 2010 12:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm, 82 dacht ik.
True. We vieren het ook binnen, in een grote zaal. En als ik mijn oma moet geloven, heeft zij er allemaal niet zoveel last van.
[..]
Ik heb geen idee hoe warm het bij mij binnen is eigenlijk. Ik heb niet zo'n hip thermostaat achtig ding waar je de binnentemperatuur ook op ziet.
En inderdaad, bakken moeten verschonen lijkt me geen pretje met dit weer.
hihihi Eze!quote:
Ik kom denk ik wel redelijk dicht langs jequote:
Ook lekkerquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Helaas nog geen grandieuze ambitieuze plannen anders dan brakken /zonnen/lezen/eten / computeren / vrienden op zoeken.
quote:Komt door dat ze niet genoeg drinken en dankje stofzuigenblegh! Je komt vandaag toch wel even langs mijn vierkantje metertjes zuigen
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, hij noemt me altijd IJkjequote:Denk dat je ijsjes bedoelt![]()
![]()
![]()
Jum!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu echt naar m'n ouders![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Het was inderdaad heerlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze lekker trakteert*dat deden mijn omas op verjaardagen altijd
* Heerlijk uit eten of een oma soepje
. Jum!
Nee, IJkjequote:[..]
Denk dat je ijsjes bedoelt![]()
![]()
![]()
Jum!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet kapot te krijgen, die oude besquote:Op zondag 4 juli 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, jij hebt dan echt wel een oude oma
Dat hippe meet ding is tevens mijn thermostaatIk gok dat jij er ook wel eentje hebt, anders is het moeilijk je verwarming afstellen van het winter
![]()
Ik ben zojuist terug van de 84e verjaardag van oMaPGquote:Op zondag 4 juli 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, jij hebt dan echt wel een oude oma
Whehequote:Dat hippe meet ding is tevens mijn thermostaatIk gok dat jij er ook wel eentje hebt, anders is het moeilijk je verwarming afstellen van het winter
![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond!
Was weer een lekker middagje op het strand. Heb ook heerlijk op zee gedobberd.
2 uur vertraging opgelopen tussenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 uur vertraging opgelopen tussenVenlo
en Utrecht, met de bus naar Eindhoven door de binnenlanden van Deurne en Helmond
en toen van Eindhoven naar Utrecht omgeleid over Nijmegen
en geouwehoer met een onderzoeksbureau waaraan NS Hifail WEER privegegevens wegegeven blijkt te hebben
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam uit Hagen en ik had gehoopt lekker vroeg thuis te zijnHet is gewoon één fucking hindernisbaan die onzin.
dat gekut met die overstap in Kaldekerken ja, ook een droevig verhaal. En die schijtvoetbrugquote:Op zondag 4 juli 2010 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso slaat die faalhazerij met de duitse trein ook nergens op. Hoe kunnen ze het reizen zo onaantrekkelijk mogelijk maken, lijkt het wel
.
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gekut met die overstap in Kaldekerken ja, ook een droevig verhaal. En die schijtvoetbrug
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:36 schreef MPG het volgende:
Jaja, je hebt gewoon weer chicks in bikini lopen spotten he?
Die had ik even gemistquote:
Noooooooooooooooooooit van gehoord. Maar ik kijk dan ook nooit tvquote:Op zondag 4 juli 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die had ik even gemist
Ik ken echt ergere SC's. Ik ga deze een kans geven
[..]
Noooooooooooooooooooit van gehoord. Maar ik kijk dan ook nooit tv
Hier de bbq maar verplaatst tot morgen. Het waait iets te hard
Wauw, 84quote:Op zondag 4 juli 2010 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben zojuist terug van de 84e verjaardag van oMaPG.
[..]
Whehe.
Enne:
Liebchen![]()
quote:
Ik kijk nog wel eens docu's enzo en zo kwam ik die eens tegen. Vind dat soort processen erg boeiend om te zienquote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die had ik even gemist
Ik ken echt ergere SC's. Ik ga deze een kans geven
[..]
Noooooooooooooooooooit van gehoord. Maar ik kijk dan ook nooit tv
Hier de bbq maar verplaatst tot morgen. Het waait iets te hard
Hoiquote:
Haaiquote:
Vraag eerst maar iemand andersquote:Op zondag 4 juli 2010 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht komt weer es ffies hoi zeggen
hoest hier met iedereen?
??quote:
Delen?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, 84Ik heb geen oma's meer
Is de jouwe lief en zoja, mag ik d'r eens lenen?
quote:LiebchenIch gehe nach Luxembourg und Deutschalnd
Deutsch sprechen fur 4 Tage
Wie geht's bei dir?
M-m-m-m-mag dat?quote:
Jah, mit der airco Wagenquote:Oeh, Luxemburg und Deutschland. Mit Pappiezwolles Wagen?
Hier geht's gut, bisschen müde, hab' Heut'nacht nur 3 stunden geschlafen.
mit der Wagen? Derde naamval graagquote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M-m-m-m-mag dat?![]()
[..]
Jah, mit der airco Wagen
GutWarum hast du so wenig geschlafen?
![]()
Entschuldigungquote:
bij mij is het er nooit ingekomenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Entschuldigung
Die naamvallen enzo zijn echt allemaal weggezakt![]()
Ik heb d'r examen in gedaan, dus moest welquote:
lolsquote:Op zondag 4 juli 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb d'r examen in gedaan, dus moest wel
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
24 graden binnen!
En ik ga lekker onder het dekbed kruipen
Onder het dekbedquote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
24 graden binnen!
Jij wel!quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:37 schreef DaMart het volgende:
De temperatuur in de woonkamer is dankzij de sterke, verkoelende zeewind terugggelopen tot onder de 20 graden nu.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
24 graden binnen!
Trustenquote:
Wie heeft het over slapen?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Onder het dekbed! Ik slaap nu alleen nog onder het dekbedovertrek en zelfs dat is soms te warm
Maar welterusten
[..]
Trusten
Hhihihi, zei ik slapen?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie heeft het over slapen?
Maar jullie ook welterusten
Ik keek wel en zag heel veel Duitse mensen met vlaggen en toeteren enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
okee dan kijken jullie niet naar mijn filmpje
quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 4 juli 2010 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan niet slapen zonder dekbed. Zelf niet onder een laken
Dank jequote:Op zondag 4 juli 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Onder het dekbed! Ik slaap nu alleen nog onder het dekbedovertrek en zelfs dat is soms te warm
Maar welterusten
[..]
Trusten
Het is twee minuten, ik kan toch niet meteen reageren?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen die Duitsers tegen Servië moesten spelen reed ik door Duitsland. Het ging over niets anders op de radio. Na afloop van de wedstrijd, die ze dus met 1-0 verloren, hoorde je er niets meer over op de radio. Het werd enkel binnen 5 seconden gemeld in het nieuws.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
quote:[..]
Jah, mit der airco Wagen
GutWarum hast du so wenig geschlafen?
![]()
Ja dat filmpje was ik eigenlijk een beetje laat bijquote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik keek wel en zag heel veel Duitse mensen met vlaggen en toeteren enzoEn mensen in een open kofferbak
Ging het hier vrijdagavond net zo?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is twee minuten, ik kan toch niet meteen reageren?
Maar ze zijn net zo gek als Nederlanders....
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Toll!
Weil ich eine Party hätte.
Vrijwilligersavond van de zwemclub. Met BBQ, bier, en kamperen bij een van de collega's in de tuin. Maargoed, doorgaan tot na half 4 en dan om 7 uur weer op moeten om te gaan zwemmen brengt iets van 3 uur slaap
.
Ja...quote:
Whehehehe, zotte Duutsersquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat filmpje was ik eigenlijk een beetje laat bijheb wel een kwartier staan filmen uit t raam van het hotel
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief
![]()
Oeh, klinkt gezellig!![]()
Maar dan ben je nu vast wel moe?
Druk druk drukquote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Een beetje wel. Normaliter zou ik vanmiddag wat geslapen hebben, maar dat ging niet vanwege verjaardag
.
bordjes knallen, duhquote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe, zotte Duutsers![]()
Maar die mensen in die kofferbak vind ik wel bijzonder dom
Wat was je aan het doen in Duitsland?
Oh ja, hahahahahaquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk druk drukIk moet zo ook slapen
om 6 uur gaat de wekker
Ik ben niet buiten de tuin geweest. Ik heb niets met voetbal.quote:
Jaquote:
Hee maar je bent wel weer terug in de KSCquote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet buiten de tuin geweest. Ik heb niets met voetbal.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMijn ouders moeten al vroeg op Schiphol zijn, dus het is niet anders
Maar het voordeel is wel dat ik dan nog even rustig in Leiden boodschapjes kan doen en dat we dan halverwege de middag in Lux aankomen
Niet zo veel meer though, anders gaat het straks weer over onderwerpen en zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar je bent wel weer terug in de KSC
Oh ja, ik ben ook zo weer weg hoor, als de omstandigheden me niet aanstaanquote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo veel meer though, anders gaat het straks weer over onderwerpen en zo.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
Mijn vader was gisteren voor zijn werk in een hotel in Duitsland. Daar liep een kok met een Duitse vlag om zijn middel. Mijn vader heeft hem alvast het advies gegeven dat hij volgende week zondag beter een oranje shirt aan kan trekken.
Een nuonshirt waar een Duitse kok in past??? Ik denk het nietquote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hadtie geen Nuonshirt voor de beste man meegenomen?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hadtie geen Nuonshirt voor de beste man meegenomen?
Zoals meer mensen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef OA het volgende:
Onderwerpen, omstandigheden.... ik kom hier ook niet vaak genoeg meer
Laat je even bijpraten, steek je wat van opquote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef OA het volgende:
Onderwerpen, omstandigheden.... ik kom hier ook niet vaak genoeg meer
Als iemand zich geroepen voelt...?! PM...quote:Op zondag 4 juli 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je even bijpraten, steek je wat van op
Hee gfquote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering ik moet nog een hoop gaan MPGen ook nog
knuffelquote:Op zondag 4 juli 2010 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht komt weer es ffies hoi zeggen
hoest hier met iedereen?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee gfis er nog wat te batsen bij jou vanavond?
Ik vraag me dan altijd af of de zaken zo goed gaan dat de tent een dag dicht kanquote:
ik heb de iig zaak niet dicht gedaan op zondag omdat het slecht gaatquote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of de zaken zo goed gaan dat de tent een dag dicht kan
Aan de andere kant zou je daar juist van moeten profiteren
Maar ja, je hebt natuurlijk ook rust nodig
Er stonden toch 'gasten'?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zijn vandaag gesloten![]()
kom net terug van een BBQ![]()
alleen heb ik een pest humeur gekregen omdat sommige mensen niet begrijpen dat ik ook wel eens vrij wil hebben
Was je niet eerst op een andere dag gesloten? Dinsdag ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb de iig zaak niet dicht gedaan op zondag omdat het slecht gaat
quote:
Viel spass in Luxemburg!quote:
ach ja. Sommige mensen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
alleen heb ik een pest humeur gekregen omdat sommige mensen niet begrijpen dat ik ook wel eens vrij wil hebben
klopt die ben ik nog steeds dicht maar vroeger waren wij de woensdag ook dicht en dan de zondag en de maandag open.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef OA het volgende:
[..]
Was je niet eerst op een andere dag gesloten? Dinsdag ofzo?
fijne vakantie marijkequote:
dat kloptquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-07-2010
![]()
01. 021 Marijkezwolle
02. 018 Dr_Flash
03. 016 OA
04. 015 MPG
05. 013 goldfinger1963
06. 009 MissMSX
07. 008 Ezechielk
08. 008 DaMart
09. 006 Pheno
10. 005 Knuffelzacht
11. 004 Symphonic
12. 004 Bengeltje
13. 004 marcb1974
14. 002 cablegunmaster
15. 001 Lenny_Leonard
16. 001 john-frusciante
17. 001 BaasD
slaap ze kabelquote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef cablegunmaster het volgende:
blegh ben weer duizelig aan me vooruit te kijken naar mijn beeldscherm beetje moe. maar ik wil iets doen en de hele avond muziek luisteren heeft me niet veel opgeleverd. voel me duf en suf!
ik ga slapen Laters koffie zuiperds / thee lurkers!
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
OMG, de debielen hier op de afdeling zetten gewoon de verwarming aan
De ramen hier kunnen niet open (zonder geweld dan) en de airco en verwarming zijn hetzelfde. Nu staat de airco dus weer aan want ze liepen weg, maarquote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet jij toch de airco aan of het raam open?
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De ramen hier kunnen niet open (zonder geweld dan) en de airco en verwarming zijn hetzelfde. Nu staat de airco dus weer aan want ze liepen weg, maar![]()
Ik mag daar vast niet mee dreigen, dan zijn ze ineens blind als ik dat doequote:Op maandag 5 juli 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet meer aan de airco komen dan. En anders zit er nog maar één ding op: dreigen met het uittrekken van kleren en hopen dat je collega's dat serieus nemen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag daar vast niet mee dreigen, dan zijn ze ineens blind als ik dat doe![]()
![]()
Ze laten ze hier echt zitten als ze blind zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze blind zijn, kunnen ze ook niet werken, heb jij de afdeling voor jezelf en kan de airco voluit!.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
OMG, de debielen hier op de afdeling zetten gewoon de verwarming aan
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet meer aan de airco komen dan. En anders zit er nog maar één ding op: dreigen met het uittrekken van kleren en hopen dat je collega's dat serieus nemen.
quote:
quote:
U spoort nietquote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht, Het is gewoonweg koud buiten.
quote:
quote:
een inkoppertje héquote:Op maandag 5 juli 2010 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
Heren.![]()
Ik straal volgens mij nog warmte af van de afgelopen dagen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht, Het is gewoonweg koud buiten.
Die sporen ook niet, dus dat zegt niet zoveelquote:
hoge koorts, dat kan niet andersquote:Op maandag 5 juli 2010 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je ijlt, en aangezien je het koud hebt, komt dat waarschijnlijk doordat je koorts hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze blind zijn, kunnen ze ook niet werken, heb jij de afdeling voor jezelf en kan de airco voluit!.
Huhquote:Op maandag 5 juli 2010 11:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vrij zijn wil iedereen. denk dat hij wacht op iemand die dat voor hem doet met alle medische gevolgen vandien!.
Kop thee dan maar?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Symphonic het volgende:
De koffievoorziening is weer kut vandaag
Was het maar kut, dan was het iig nog watquote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Symphonic het volgende:
De koffievoorziening is weer kut vandaag
Wokquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wok
je hebt gelukkig weer internet
dus daar moet je wel werkenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en 3 monitoren en een laptop om me heen
Deze opmerking vind ik niet bij iedereen passen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Was het maar kut, dan was het iig nog wat
Ja jij!quote:
Dan heb je gewoon nooit lekkere thee gedronkenquote:
lekkere thee is een HOAXquote:Op maandag 5 juli 2010 13:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nooit lekkere thee gedronkenAaahw
Heul nietquote:
daarom zijn er dus geen meets geluktquote:
Er zijn wel minimeets gelukt alquote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom zijn er dus geen meets gelukt
altijdquote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemiddag allemaal, kan ik iemand naast mezelf verblijden met een kopje koffie?
suikertjequote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemiddag allemaal, kan ik iemand naast mezelf verblijden met een kopje koffie?
aankomend weekend iig welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Zou kunnen, maar dat kan ik niet persoonlijk bevestigenquote:
Hoiquote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Nienke je bent er weer!
Oi, jij hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik mocht weer vrij spelen van yvonne, en heb beloofd mijn leven te beteren met meer diepgang en minder onzin
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
alleen om jou te begroetenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, jij hier?
Ja, ik mocht weer vrij spelen van yvonne, en heb beloofd mijn leven te beteren met meer diepgang en minder onzin
Als je er ook 1 voor mij koopt.quote:
Geen dragnights in je club waarbij je het aankan?quote:
maar..hoe wist je dan dat ik hier was?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen om jou te begroetenik ga hier niet op reguliere basis meekletsen
en leuk jurkje, denk dat ie je goed zal staan
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, jij hier?
Is goed drupkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
dat zeg jij nu wel maar ik denk dat je hem best kan hebbenquote:
Active Topicsquote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar..hoe wist je dan dat ik hier was?
DMquote:
*proest*quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zeg jij nu wel maar ik denk dat je hem best kan hebben
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DM![]()
![]()
Heb je het niet al zelf ondervonden, schat?
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is goed drupke
M;n werk levert aan Heerenveen dus ik neem aan van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik woon toch niet in Heerenveen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Terry Pratchettquote:Op maandag 5 juli 2010 13:45 schreef DaMart het volgende:
Ik zag je al in het Pratchetttopic inderdaad.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen dragnights in je club waarbij je het aankan?
misschien in een andere kleurquote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zeg jij nu wel maar ik denk dat je hem best kan hebben
Dat weet ik toch, schattepopjequote:Op maandag 5 juli 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n werk levert aan Heerenveen dus ik neem aan van wel.
En ik woon toch niet in Heerenveen.
Maak er maar drie van dusquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
*proest*
Ik denk het ook hoor, of misschien moet hij toch voor de turqoise gaan
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, jij hier?
ik dacht zelf eerder aan roodquote:
Poeh.. dat verschilt elke keer weer, hangt er heel erg vanaf of het groot valt of nietquote:
Ja he, dat dacht ik, en ik ben nu ook begonnen bij DM te postenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
Dan ben je hier aan het goede adres. Kopje koffie?
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen om jou te begroetenik ga hier niet op reguliere basis meekletsen
en leuk jurkje, denk dat ie je goed zal staan
Zwart of blauw, meer keus is er nietquote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht zelf eerder aan rood
Dat staat beter bij me pumps![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja he, dat dacht ik, en ik ben nu ook begonnen bij DM te posten![]()
Koffie, lekker
Nou, van hema heb jij dan S hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 13:51 schreef Fha het volgende:
Poeh.. dat verschilt elke keer weer, hangt er heel erg vanaf of het groot valt of nietIk zweef altijd ergens tussen 34 en 36, dus dat zal ook wel ergens tussen S en M liggen
![]()
![]()
En welkom terug natuurlijk
Ik zou ;t zo doen, maarja, verkeerde drag.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]zijn we mee gestopt te weinig animo
![]()
[..]
misschien in een andere kleur
Waarom daar helemaal? 3 kwartier met de busquote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, schattepopje![]()
Maar je kunt er wel heen om zo'n jurkje te kopen
Dan zal ik xxl hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, van hema heb jij dan S hoor
Dankje
Stiekem heb ik best een klein beetje diepgang. En iets van intelligentie.quote:
Ik zat al te kijken op de site hihiquote:Op maandag 5 juli 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, van hema heb jij dan S hoor
Dankje
Burgum heeft ook een Hema.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Sneek en Stiens hebben ook een Hema.
En hoi ST
quote:
Nou ja, dan eentje die dichterbij zitquote:Op maandag 5 juli 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom daar helemaal? 3 kwartier met de bus
Ik ga jouw diepgang missen zaterdag.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem heb ik best een klein beetje diepgang. En iets van intelligentie.
Al kan ik dat vaak erg goed verstoppen
Sneek dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, dan eentje die dichterbij zit
quote:
Nee, XL is goed hoor, daar kan ik ook net inquote:
Wie?quote:
Binnenkort! En geen idee?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Wanneer logeer je weer eens bij je broertje? En waanneer komt hij hier weer meeposten?
Als ik dat aanheb staan de naden waarschijnlijk op springen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, XL is goed hoor, daar kan ik ook net in
dan wil ik ze nietquote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zwart of blauw, meer keus is er niet\
En rood met zwart kan ook prima
cute he?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken op de site hihiToch jammer dat ik nog steeds geen miljonair ben en dus nog steeds niet zomaar alles kan kopen wat leuk is
Toch eens die staatsloterij aan gaan schrijven wanneer mijn moeder nou eindelijk een keer gaat winnen..
ne sont pas partis
Maar met drank op (ik dus) merk je daar niets van bij mij hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga jouw diepgang missen zaterdag.
Wil je geen leuk roze jurkje? Ik heb er nog wel 1.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wil ik ze niet![]()
zwart kleed te veel af
deze dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wil ik ze niet![]()
zwart kleed te veel af
Bij mij ook niet. Wel poging tot gedaan donderdag, toen ik straalbezopen was. Beetje over geloof lullen, maar daar hield ik ook maar heel snel weer mee op.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar met drank op (ik dus) merk je daar niets van bij mij hoor
Die is lieeeefffff! Hebbenhebbenquote:
zo groot zijn me tieten nietquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
cute he?
het wordt deze of een aubergine met rozen erop, ik weet het nog niet helemaaaaaal zeker
Ook foto van die nodig dus natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En wil jouw mammie niet toevallig nog iemand adopteren?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik zal aan je denken, okee?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Bij mij ook niet. Wel poging tot gedaan donderdag, toen ik straalbezopen was. Beetje over geloof lullen, maar daar hield ik ook maar heel snel weer mee op.
Maar ik ga je sowieso wel missen.
Die is er ook nog in het zwartquote:
Ik ook aan jou.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken, okee?![]()
En het wordt heus leuk
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook foto van die nodig dus natuurlijk![]()
![]()
En wil jouw mammie niet toevallig nog iemand adopteren?
Zal ik vragen of mijn mammie jou ook wil adopteren?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook aan jou.
Waarom kom je nou niet eigenlijk? PM desnoods.
[..]
Maar ik heb geen geld. /kras
bloemen jurkjesquote:Op maandag 5 juli 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje stomme foto alleen, in het echt is ie leuker hoor!
Ik weet het niet hoor, maar het zou zomaar kunnen, zal ik het vragen?
Doen! Ik ben heel liefquote:Op maandag 5 juli 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik vragen of mijn mammie jou ook wil adopteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |