altijdquote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemiddag allemaal, kan ik iemand naast mezelf verblijden met een kopje koffie?
suikertjequote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemiddag allemaal, kan ik iemand naast mezelf verblijden met een kopje koffie?
aankomend weekend iig welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Zou kunnen, maar dat kan ik niet persoonlijk bevestigenquote:
Hoiquote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Nienke je bent er weer!
Oi, jij hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik mocht weer vrij spelen van yvonne, en heb beloofd mijn leven te beteren met meer diepgang en minder onzin
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
alleen om jou te begroetenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, jij hier?
Ja, ik mocht weer vrij spelen van yvonne, en heb beloofd mijn leven te beteren met meer diepgang en minder onzin
Als je er ook 1 voor mij koopt.quote:
Geen dragnights in je club waarbij je het aankan?quote:
maar..hoe wist je dan dat ik hier was?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen om jou te begroetenik ga hier niet op reguliere basis meekletsen
en leuk jurkje, denk dat ie je goed zal staan
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, jij hier?
Is goed drupkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
dat zeg jij nu wel maar ik denk dat je hem best kan hebbenquote:
Active Topicsquote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar..hoe wist je dan dat ik hier was?
DMquote:
*proest*quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zeg jij nu wel maar ik denk dat je hem best kan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |