Die sporen ook niet, dus dat zegt niet zoveelquote:
hoge koorts, dat kan niet andersquote:Op maandag 5 juli 2010 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je ijlt, en aangezien je het koud hebt, komt dat waarschijnlijk doordat je koorts hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze blind zijn, kunnen ze ook niet werken, heb jij de afdeling voor jezelf en kan de airco voluit!.
Huhquote:Op maandag 5 juli 2010 11:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vrij zijn wil iedereen. denk dat hij wacht op iemand die dat voor hem doet met alle medische gevolgen vandien!.
Kop thee dan maar?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Symphonic het volgende:
De koffievoorziening is weer kut vandaag
Was het maar kut, dan was het iig nog watquote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Symphonic het volgende:
De koffievoorziening is weer kut vandaag
Wokquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wok
je hebt gelukkig weer internet
dus daar moet je wel werkenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en 3 monitoren en een laptop om me heen
Deze opmerking vind ik niet bij iedereen passen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Was het maar kut, dan was het iig nog wat
Ja jij!quote:
Dan heb je gewoon nooit lekkere thee gedronkenquote:
lekkere thee is een HOAXquote:Op maandag 5 juli 2010 13:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nooit lekkere thee gedronkenAaahw
Heul nietquote:
daarom zijn er dus geen meets geluktquote:
Er zijn wel minimeets gelukt alquote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom zijn er dus geen meets gelukt
altijdquote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemiddag allemaal, kan ik iemand naast mezelf verblijden met een kopje koffie?
suikertjequote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemiddag allemaal, kan ik iemand naast mezelf verblijden met een kopje koffie?
aankomend weekend iig welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Zou kunnen, maar dat kan ik niet persoonlijk bevestigenquote:
Hoiquote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Nienke je bent er weer!
Oi, jij hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik mocht weer vrij spelen van yvonne, en heb beloofd mijn leven te beteren met meer diepgang en minder onzin
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
alleen om jou te begroetenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, jij hier?
Ja, ik mocht weer vrij spelen van yvonne, en heb beloofd mijn leven te beteren met meer diepgang en minder onzin
Als je er ook 1 voor mij koopt.quote:
Geen dragnights in je club waarbij je het aankan?quote:
maar..hoe wist je dan dat ik hier was?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen om jou te begroetenik ga hier niet op reguliere basis meekletsen
en leuk jurkje, denk dat ie je goed zal staan
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, jij hier?
Is goed drupkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
dat zeg jij nu wel maar ik denk dat je hem best kan hebbenquote:
Active Topicsquote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar..hoe wist je dan dat ik hier was?
DMquote:
*proest*quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zeg jij nu wel maar ik denk dat je hem best kan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |