Vraag eerst maar iemand andersquote:Op zondag 4 juli 2010 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht komt weer es ffies hoi zeggen
hoest hier met iedereen?
??quote:
Delen?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, 84Ik heb geen oma's meer
Is de jouwe lief en zoja, mag ik d'r eens lenen?
quote:LiebchenIch gehe nach Luxembourg und Deutschalnd
Deutsch sprechen fur 4 Tage
Wie geht's bei dir?
M-m-m-m-mag dat?quote:
Jah, mit der airco Wagenquote:Oeh, Luxemburg und Deutschland. Mit Pappiezwolles Wagen?
Hier geht's gut, bisschen müde, hab' Heut'nacht nur 3 stunden geschlafen.
mit der Wagen? Derde naamval graagquote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M-m-m-m-mag dat?![]()
[..]
Jah, mit der airco Wagen
GutWarum hast du so wenig geschlafen?
![]()
Entschuldigungquote:
bij mij is het er nooit ingekomenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Entschuldigung
Die naamvallen enzo zijn echt allemaal weggezakt![]()
Ik heb d'r examen in gedaan, dus moest welquote:
lolsquote:Op zondag 4 juli 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb d'r examen in gedaan, dus moest wel
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
24 graden binnen!
En ik ga lekker onder het dekbed kruipen
Onder het dekbedquote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
24 graden binnen!
Jij wel!quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:37 schreef DaMart het volgende:
De temperatuur in de woonkamer is dankzij de sterke, verkoelende zeewind terugggelopen tot onder de 20 graden nu.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
24 graden binnen!
Trustenquote:
Wie heeft het over slapen?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Onder het dekbed! Ik slaap nu alleen nog onder het dekbedovertrek en zelfs dat is soms te warm
Maar welterusten
[..]
Trusten
Hhihihi, zei ik slapen?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie heeft het over slapen?
Maar jullie ook welterusten
Ik keek wel en zag heel veel Duitse mensen met vlaggen en toeteren enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
okee dan kijken jullie niet naar mijn filmpje
quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 4 juli 2010 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan niet slapen zonder dekbed. Zelf niet onder een laken
Dank jequote:Op zondag 4 juli 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Onder het dekbed! Ik slaap nu alleen nog onder het dekbedovertrek en zelfs dat is soms te warm
Maar welterusten
[..]
Trusten
Het is twee minuten, ik kan toch niet meteen reageren?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen die Duitsers tegen Servië moesten spelen reed ik door Duitsland. Het ging over niets anders op de radio. Na afloop van de wedstrijd, die ze dus met 1-0 verloren, hoorde je er niets meer over op de radio. Het werd enkel binnen 5 seconden gemeld in het nieuws.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
quote:[..]
Jah, mit der airco Wagen
GutWarum hast du so wenig geschlafen?
![]()
Ja dat filmpje was ik eigenlijk een beetje laat bijquote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik keek wel en zag heel veel Duitse mensen met vlaggen en toeteren enzoEn mensen in een open kofferbak
Ging het hier vrijdagavond net zo?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is twee minuten, ik kan toch niet meteen reageren?
Maar ze zijn net zo gek als Nederlanders....
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Toll!
Weil ich eine Party hätte.
Vrijwilligersavond van de zwemclub. Met BBQ, bier, en kamperen bij een van de collega's in de tuin. Maargoed, doorgaan tot na half 4 en dan om 7 uur weer op moeten om te gaan zwemmen brengt iets van 3 uur slaap
.
Ja...quote:
Whehehehe, zotte Duutsersquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat filmpje was ik eigenlijk een beetje laat bijheb wel een kwartier staan filmen uit t raam van het hotel
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief
![]()
Oeh, klinkt gezellig!![]()
Maar dan ben je nu vast wel moe?
Druk druk drukquote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Een beetje wel. Normaliter zou ik vanmiddag wat geslapen hebben, maar dat ging niet vanwege verjaardag
.
bordjes knallen, duhquote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe, zotte Duutsers![]()
Maar die mensen in die kofferbak vind ik wel bijzonder dom
Wat was je aan het doen in Duitsland?
Oh ja, hahahahahaquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk druk drukIk moet zo ook slapen
om 6 uur gaat de wekker
Ik ben niet buiten de tuin geweest. Ik heb niets met voetbal.quote:
Jaquote:
Hee maar je bent wel weer terug in de KSCquote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet buiten de tuin geweest. Ik heb niets met voetbal.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMijn ouders moeten al vroeg op Schiphol zijn, dus het is niet anders
Maar het voordeel is wel dat ik dan nog even rustig in Leiden boodschapjes kan doen en dat we dan halverwege de middag in Lux aankomen
Niet zo veel meer though, anders gaat het straks weer over onderwerpen en zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar je bent wel weer terug in de KSC
Oh ja, ik ben ook zo weer weg hoor, als de omstandigheden me niet aanstaanquote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo veel meer though, anders gaat het straks weer over onderwerpen en zo.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
Mijn vader was gisteren voor zijn werk in een hotel in Duitsland. Daar liep een kok met een Duitse vlag om zijn middel. Mijn vader heeft hem alvast het advies gegeven dat hij volgende week zondag beter een oranje shirt aan kan trekken.
Een nuonshirt waar een Duitse kok in past??? Ik denk het nietquote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hadtie geen Nuonshirt voor de beste man meegenomen?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hadtie geen Nuonshirt voor de beste man meegenomen?
Zoals meer mensen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef OA het volgende:
Onderwerpen, omstandigheden.... ik kom hier ook niet vaak genoeg meer
Laat je even bijpraten, steek je wat van opquote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef OA het volgende:
Onderwerpen, omstandigheden.... ik kom hier ook niet vaak genoeg meer
Als iemand zich geroepen voelt...?! PM...quote:Op zondag 4 juli 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je even bijpraten, steek je wat van op
Hee gfquote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering ik moet nog een hoop gaan MPGen ook nog
knuffelquote:Op zondag 4 juli 2010 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht komt weer es ffies hoi zeggen
hoest hier met iedereen?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee gfis er nog wat te batsen bij jou vanavond?
Ik vraag me dan altijd af of de zaken zo goed gaan dat de tent een dag dicht kanquote:
ik heb de iig zaak niet dicht gedaan op zondag omdat het slecht gaatquote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of de zaken zo goed gaan dat de tent een dag dicht kan
Aan de andere kant zou je daar juist van moeten profiteren
Maar ja, je hebt natuurlijk ook rust nodig
Er stonden toch 'gasten'?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zijn vandaag gesloten![]()
kom net terug van een BBQ![]()
alleen heb ik een pest humeur gekregen omdat sommige mensen niet begrijpen dat ik ook wel eens vrij wil hebben
Was je niet eerst op een andere dag gesloten? Dinsdag ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb de iig zaak niet dicht gedaan op zondag omdat het slecht gaat
quote:
Viel spass in Luxemburg!quote:
ach ja. Sommige mensen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
alleen heb ik een pest humeur gekregen omdat sommige mensen niet begrijpen dat ik ook wel eens vrij wil hebben
klopt die ben ik nog steeds dicht maar vroeger waren wij de woensdag ook dicht en dan de zondag en de maandag open.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef OA het volgende:
[..]
Was je niet eerst op een andere dag gesloten? Dinsdag ofzo?
fijne vakantie marijkequote:
dat kloptquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 021 Marijkezwolle
02. 018 Dr_Flash
03. 016 OA
04. 015 MPG
05. 013 goldfinger1963
06. 009 MissMSX
07. 008 Ezechielk
08. 008 DaMart
09. 006 Pheno
10. 005 Knuffelzacht
11. 004 Symphonic
12. 004 Bengeltje
13. 004 marcb1974
14. 002 cablegunmaster
15. 001 Lenny_Leonard
16. 001 john-frusciante
17. 001 BaasD
slaap ze kabelquote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef cablegunmaster het volgende:
blegh ben weer duizelig aan me vooruit te kijken naar mijn beeldscherm beetje moe. maar ik wil iets doen en de hele avond muziek luisteren heeft me niet veel opgeleverd. voel me duf en suf!
ik ga slapen Laters koffie zuiperds / thee lurkers!
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
OMG, de debielen hier op de afdeling zetten gewoon de verwarming aan
De ramen hier kunnen niet open (zonder geweld dan) en de airco en verwarming zijn hetzelfde. Nu staat de airco dus weer aan want ze liepen weg, maarquote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet jij toch de airco aan of het raam open?
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De ramen hier kunnen niet open (zonder geweld dan) en de airco en verwarming zijn hetzelfde. Nu staat de airco dus weer aan want ze liepen weg, maar![]()
Ik mag daar vast niet mee dreigen, dan zijn ze ineens blind als ik dat doequote:Op maandag 5 juli 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet meer aan de airco komen dan. En anders zit er nog maar één ding op: dreigen met het uittrekken van kleren en hopen dat je collega's dat serieus nemen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag daar vast niet mee dreigen, dan zijn ze ineens blind als ik dat doe![]()
![]()
Ze laten ze hier echt zitten als ze blind zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze blind zijn, kunnen ze ook niet werken, heb jij de afdeling voor jezelf en kan de airco voluit!.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
OMG, de debielen hier op de afdeling zetten gewoon de verwarming aan
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet meer aan de airco komen dan. En anders zit er nog maar één ding op: dreigen met het uittrekken van kleren en hopen dat je collega's dat serieus nemen.
quote:
quote:
U spoort nietquote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht, Het is gewoonweg koud buiten.
quote:
quote:
een inkoppertje héquote:Op maandag 5 juli 2010 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
Heren.![]()
Ik straal volgens mij nog warmte af van de afgelopen dagen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht, Het is gewoonweg koud buiten.
Die sporen ook niet, dus dat zegt niet zoveelquote:
hoge koorts, dat kan niet andersquote:Op maandag 5 juli 2010 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je ijlt, en aangezien je het koud hebt, komt dat waarschijnlijk doordat je koorts hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |