Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het gaat er meer om dat hij, door zijn eigen post een reactie verwacht. Als die dan komt gaat hij huilen. Zo kennen we hem ook.
hier regent het goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwachtte wel een ander, je wordt origineel. maar ik moest echt weg, BBQ spullen halen. Hier kennende gaat het toch niet regenen. En anders maar het vlees in stukjes hakken en gourmetten, net zo leuk.
wat wil je weten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
Maar hier dan even de vraag: iemand verstand van camcorders?
De tweakers hebben zich opgesloten, dus op dat forum krijg je niet eens een UTFS, Google en zoek het zelf maar uit antwoorden
Kabelquote:
Gisteren heerlijk in de stad gevochten.. een zo gozer vond het nodig om mij te duwen..quote:
ik denk dat je moe wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gisteren heerlijk in de stad gevochten.. een zo gozer vond het nodig om mij te duwen..
dus ik negeer het... blijft hij duwen.. van het een kwam het ander... beide lichtelijk verwond.
Na verloop van tijd had ik zoiets van en nu dan? Waarom vecht ik eigenlijk.
Weet niet of ik nu ik dit type zwak vind omdat ik stopte. of dat ik gewoon moe was en geen zin meer had.
Want het was geen geval leven of dood situatie. en dat voel je gewoon aan.
Groeten,
Kabel.
ach het sloeg totaal nergens op. volgens hem had ik zijn vriendin beledigt. iets wat totaal nergens op sloeg.quote:
wokquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
het regent het regent, bijna was de was weer nat![]()
lame tvp
huh?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier regent het goed.
[..]
wat wil je weten?
de sony opzich is wel goed maar ik had beter de panasonic kunnen kopen een kameraad van me heeft die en je ziet toch duidelijk wel verschil.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is het alleen al een uurtje bewolkt, maar regen is er niet.
Ik wil een camera die onder slechte omstandigheden ook nog braaf filmt. Nu heb ik de Sony CX305 op het oog, maar ik vraag me af of die echt zo goed is in donkere omstandigheden. Sony kan 100x zeggen dat het een toffe sensor heeft, maar ik hoor graag ervaringen. En nee, ik ga niet stiekem in een darkroom filmen.
Een pluspunt is dat het een op zich goedkope onderwaterbehuizing heeft.
Ik zag ook een panasonic van ietsie duurder, die heeft dan weer drie sensoren, naar het schijnt.
ik dacht het wel maar ik zie, als het goed is, hem vanavond dan zal ik het wel even navragenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:53 schreef Pheno het volgende:
Mja, slechte lichtomstandigheden zal het belangrijkst zijn.
Dat zou dan deze zijn? Hier hebben ze het over de Panasonic 700 serie?
http://www.panasonic.nl/h(...)ex.html#anker_180598
Hmm, dat werkt dan weer wel. Kut Panasonic ook, met hun eigen implementatie afwijkend van een standaardquote:Compatibel met iMovie - Sluit de HandycamŽ rechtstreeks aan op de Macintosh-computer via USB en importeer video's rechtstreeks in iMovie om ze te bewerken
ben ik het geheel met je eensquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:25 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme, het lijkt erop dat de regen en onweer overgewaaid zijn hier...
Ik wil een knetterende onweersbui
Hier regende het net een uurtje geleden pas, maar wat heerlijk!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
het regent het regent, bijna was de was weer nat![]()
lame tvp
Marijkequote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier regende het net een uurtje geleden pas, maar wat heerlijk!Koele wind in huis
warm drinken is eigenlijk het beste met dit weerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
Het is eigenlijk geen weer voor koffie, maar hij smaakt momenteel weer overheerlijk
Of krijg ik nu boze blikken omdat ik door het warme weer meer trek krijg in koud drinken?
Mwah, het onttrekt vocht aan je lichaam hč... Niet helemaal mee eens dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
warm drinken is eigenlijk het beste met dit weer
Warm drinken is best goed uit te houden met dit weer! In de fabriek kon je niks anders drinken, als je water dronk was het slechter uit te houden (ervaring) . Maar dat zal wel weer per persoon verschillen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, het onttrekt vocht aan je lichaam hč... Niet helemaal mee eens dus
Edit: ik bedoel dus koffie
Iedereen vroeg naar bed omdat het nu lekker koel is op de kamer en je dan beter slaapt dan in de warmte.quote:
Aparte thee/koffie.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:12 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag in de aanbieding: Argentijns Gehakt en Duitse Schlagers
Ik dacht eens mijn grenzen te verleggenquote:Op zondag 4 juli 2010 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Miss.Ik dacht dat ik in de andere sc zat.
Ik was heerlijk serietjes aan het kijkenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 017 goldfinger1963
02. 007 Pheno
03. 007 OA
04. 006 marcb1974
05. 005 cablegunmaster
06. 003 Marijkezwolle
07. 002 DaMart
08. 002 Ezechielk
09. 002 Symphonic
10. 001 Fha
11. 001 wel.o.k
quote:Top 100 van zaterdag 3 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
007. 213 goldfinger1963
029. 124 BrandX
047. 097 Symphonic
058. 085 Pheno
In welke SC's kom jij nog meer?quote:Op zondag 4 juli 2010 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet te veel doen. Raak er bijna van in de war.
Grote vraag: welke series?quote:Op zondag 4 juli 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was heerlijk serietjes aan het kijken
En goedemorgen allemaal!![]()
Ik was de oude afleveringen van Afkicken (BNN) aan het kijken. Had ooit seizoen 1 gezien en aangezien bijna alle andere leuke series die ik volg of een zomerstop hebben of er helemaal mee opgehouden zijn heb ik er gisteren maar even het 2e seizoen doorheen gejast bij gebrek aan beterquote:
Wat gaaf, ik sta ook in de statsquote:
Een jarige omaquote:Op zondag 4 juli 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was de oude afleveringen van Afkicken (BNN) aan het kijken. Had ooit seizoen 1 gezien en aangezien bijna alle andere leuke series die ik volg of een zomerstop hebben of er helemaal mee opgehouden zijn heb ik er gisteren maar even het 2e seizoen doorheen gejast bij gebrek aan beter
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Marijkequote:Op zondag 4 juli 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was de oude afleveringen van Afkicken (BNN) aan het kijken. Had ooit seizoen 1 gezien en aangezien bijna alle andere leuke series die ik volg of een zomerstop hebben of er helemaal mee opgehouden zijn heb ik er gisteren maar even het 2e seizoen doorheen gejast bij gebrek aan beter
Zo is datquote:
Ik vind het gister ook best uit te houden anders. Zeker na de regen. Hele avond buiten op een terras gezeten, tot het naar binnen moest.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is vandaag redelijk lekker weer![]()
niet te warm en ook niet zo benauwd
Gedeeld 2e met 7 postsquote:
kom jij daar ook BBQenquote:
hier heeft het maar heel even geregendquote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het gister ook best uit te houden anders. Zeker na de regen. Hele avond buiten op een terras gezeten, tot het naar binnen moest.
Ik heb gisteren alle ramen opengezet en het is 4 graden afgekoeld in huis!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het gister ook best uit te houden anders. Zeker na de regen. Hele avond buiten op een terras gezeten, tot het naar binnen moest.
Hier wel wat langer. En toen was ik aan het zwemmenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier heeft het maar heel even geregend
Waar is daar?quote:
bij JPquote:
Nee, ik zit straks bij schoonOAquote:
quote:
quote:
die woont toch niet in belgie hequote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een jarige oma
Heeft er wel goed weer voor uitgekozen trouwens.
GFquote:
Gisteravond was het heerlijk ja, het is voor het eerst sinds een week weer onder de 25 graden geweest in huisquote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, die woont hier bij mij om de hoekquote:Op zondag 4 juli 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die woont toch niet in belgie he![]()
anders is het toch dezelfde
Bedankt voor het herinnerenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vandaag vind ik het alweer vies... Vooral met stofzuigen
Sorryquote:Op zondag 4 juli 2010 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, die woont hier bij mij om de hoek![]()
[..]
Bedankt voor het herinneren![]()
Ehm, 82 dacht ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe oud is ze geworden?
Ik weet niet of oma's blij zijn met dit weer, volgens mij gaan er juist meer bejaarden dood met extreem koud of warm weer
Ik heb geen idee hoe warm het bij mij binnen is eigenlijk. Ik heb niet zo'n hip thermostaat achtig ding waar je de binnentemperatuur ook op ziet.quote:[..]
Gisteravond was het heerlijk ja, het is voor het eerst sinds een week weer onder de 25 graden geweest in huis(24.5
) Maar vandaag vind ik het alweer vies... Vooral met stofzuigen en het verschonen van een caviakooi en kattenbak
Ach ja, met 2 katten in huis ontkom je er toch niet aan...quote:
dat is niet zo ver van hierquote:Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF
LekkerIk ga nog even bij m'n ouders eten vanavond, die gaan morgen voor een maand naar Canada, lucky bastards
En ben m'n spullen aan het pakken, ga vanaf morgen lekker een paar daagjes kamperen in Luxemburg
quote:
quote:
Helaas nog geen grandieuze ambitieuze plannen anders dan brakken /zonnen/lezen/eten / computeren / vrienden op zoeken.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze lekker trakteertquote:Op zondag 4 juli 2010 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een jarige oma
Heeft er wel goed weer voor uitgekozen trouwens.
Elke graad teltquote:Op zondag 4 juli 2010 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alle ramen opengezet en het is 4 graden afgekoeld in huis!Nu is het nog maar 25°C...
Komt door dat ze niet genoeg drinken en dankje stofzuigenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe oud is ze geworden?
Ik weet niet of oma's blij zijn met dit weer, volgens mij gaan er juist meer bejaarden dood met extreem koud of warm weer
[..]
GF
LekkerIk ga nog even bij m'n ouders eten vanavond, die gaan morgen voor een maand naar Canada, lucky bastards
En ben m'n spullen aan het pakken, ga vanaf morgen lekker een paar daagjes kamperen in Luxemburg
[..]
Gisteravond was het heerlijk ja, het is voor het eerst sinds een week weer onder de 25 graden geweest in huis(24.5
) Maar vandaag vind ik het alweer vies... Vooral met stofzuigen en het verschonen van een caviakooi en kattenbak
Denk dat je ijsjes bedoeltquote:
Wauw, jij hebt dan echt wel een oude omaquote:Op zondag 4 juli 2010 12:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm, 82 dacht ik.
True. We vieren het ook binnen, in een grote zaal. En als ik mijn oma moet geloven, heeft zij er allemaal niet zoveel last van.
[..]
Ik heb geen idee hoe warm het bij mij binnen is eigenlijk. Ik heb niet zo'n hip thermostaat achtig ding waar je de binnentemperatuur ook op ziet.
En inderdaad, bakken moeten verschonen lijkt me geen pretje met dit weer.
hihihi Eze!quote:
Ik kom denk ik wel redelijk dicht langs jequote:
Ook lekkerquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Helaas nog geen grandieuze ambitieuze plannen anders dan brakken /zonnen/lezen/eten / computeren / vrienden op zoeken.
quote:Komt door dat ze niet genoeg drinken en dankje stofzuigenblegh! Je komt vandaag toch wel even langs mijn vierkantje metertjes zuigen
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, hij noemt me altijd IJkjequote:Denk dat je ijsjes bedoelt![]()
![]()
![]()
Jum!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu echt naar m'n ouders![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Het was inderdaad heerlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze lekker trakteert*dat deden mijn omas op verjaardagen altijd
* Heerlijk uit eten of een oma soepje
. Jum!
Nee, IJkjequote:[..]
Denk dat je ijsjes bedoelt![]()
![]()
![]()
Jum!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet kapot te krijgen, die oude besquote:Op zondag 4 juli 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, jij hebt dan echt wel een oude oma
Dat hippe meet ding is tevens mijn thermostaatIk gok dat jij er ook wel eentje hebt, anders is het moeilijk je verwarming afstellen van het winter
![]()
Ik ben zojuist terug van de 84e verjaardag van oMaPGquote:Op zondag 4 juli 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, jij hebt dan echt wel een oude oma
Whehequote:Dat hippe meet ding is tevens mijn thermostaatIk gok dat jij er ook wel eentje hebt, anders is het moeilijk je verwarming afstellen van het winter
![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond!
Was weer een lekker middagje op het strand. Heb ook heerlijk op zee gedobberd.
2 uur vertraging opgelopen tussenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 uur vertraging opgelopen tussenVenlo
en Utrecht, met de bus naar Eindhoven door de binnenlanden van Deurne en Helmond
en toen van Eindhoven naar Utrecht omgeleid over Nijmegen
en geouwehoer met een onderzoeksbureau waaraan NS Hifail WEER privegegevens wegegeven blijkt te hebben
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam uit Hagen en ik had gehoopt lekker vroeg thuis te zijnHet is gewoon één fucking hindernisbaan die onzin.
dat gekut met die overstap in Kaldekerken ja, ook een droevig verhaal. En die schijtvoetbrugquote:Op zondag 4 juli 2010 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso slaat die faalhazerij met de duitse trein ook nergens op. Hoe kunnen ze het reizen zo onaantrekkelijk mogelijk maken, lijkt het wel
.
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gekut met die overstap in Kaldekerken ja, ook een droevig verhaal. En die schijtvoetbrug
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:36 schreef MPG het volgende:
Jaja, je hebt gewoon weer chicks in bikini lopen spotten he?
Die had ik even gemistquote:
Noooooooooooooooooooit van gehoord. Maar ik kijk dan ook nooit tvquote:Op zondag 4 juli 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die had ik even gemist
Ik ken echt ergere SC's. Ik ga deze een kans geven
[..]
Noooooooooooooooooooit van gehoord. Maar ik kijk dan ook nooit tv
Hier de bbq maar verplaatst tot morgen. Het waait iets te hard
Wauw, 84quote:Op zondag 4 juli 2010 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben zojuist terug van de 84e verjaardag van oMaPG.
[..]
Whehe.
Enne:
Liebchen![]()
quote:
Ik kijk nog wel eens docu's enzo en zo kwam ik die eens tegen. Vind dat soort processen erg boeiend om te zienquote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die had ik even gemist
Ik ken echt ergere SC's. Ik ga deze een kans geven
[..]
Noooooooooooooooooooit van gehoord. Maar ik kijk dan ook nooit tv
Hier de bbq maar verplaatst tot morgen. Het waait iets te hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |