abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84972775
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:27 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag intest gedaan en volgens de instructeur pikte ik het sneller op dan gemiddeld en was ik redelijk onverschrokken al snel bezig met de snelle slalom met ~40 km/uur.

Eerst ga ik nog even een paar dagen weg en dan begin ik vanaf de 12e met lessen, waarna ik de 24e AVB examen heb.

Ik heb al ruim 5 jaar m'n B-rijbewijs, maar ik heb echt weinig zin om weer de theorie te moeten stampen (en dan vooral de onnozele feitjes). Het moet maar...

Het was wel supertof O+

Theorie was ook precies wat bij mij het halen van A tegen hield.

Uiteindelijk toch maar gedaan :') Heb zo'n schurft aan die CBR molen :r
pi_84972776
Zo om 2 uur weer les.. en om kwart voor 3 gaat het regenen als een malle :P
pi_84973139
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:35 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Theorie was ook precies wat bij mij het halen van A tegen hield.

Uiteindelijk toch maar gedaan :') Heb zo'n schurft aan die CBR molen :r
Schei toch uit man.
Je weet van tevoren dat het moet en die molen valt ook wel mee. Aantal vragen goed beantwoorden en je bent klaar.
pi_84973286
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef vannelle het volgende:

[..]

Schei toch uit man.
Je weet van tevoren dat het moet en die molen valt ook wel mee. Aantal vragen goed beantwoorden en je bent klaar.
Ik heb gewoon het schijt aan CBR en wil er zo min mogelijk mee te maken hebben :')
pi_84973378
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:52 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik heb gewoon het schijt aan CBR en wil er zo min mogelijk mee te maken hebben :')
En toch kom je daar niet onderuit maar dat wist je al.
Geen theorie-examen doen omdat je een hekel hebt aan het cbr (waarom eigenlijk?) en daardoor niet verder kunnen met wat je wil is gewoon ronduit lomp.
pi_84973426
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:55 schreef vannelle het volgende:

[..]

En toch kom je daar niet onderuit maar dat wist je al.
Geen theorie-examen doen omdat je een hekel hebt aan het cbr (waarom eigenlijk?) en daardoor niet verder kunnen met wat je wil is gewoon ronduit lomp.
Omdat het een dure corrupte klerebende is :')

Maar uiteindelijk heb ik B en A netjes gehaald hoor. Motor alles in 1x en Auto 2x examen gedaan.
pi_84973619
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Omdat het een dure corrupte klerebende is :')

Maar uiteindelijk heb ik B en A netjes gehaald hoor. Motor alles in 1x en Auto 2x examen gedaan.
Kun je wel vinden maar het is de enige weg.
Maar je bent er van af lees ik ook. ^O^
Nooit meer naar het cbr of wou je nog c of d gaan halen? ;)
pi_84973684
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Kun je wel vinden maar het is de enige weg.
Maar je bent er van af lees ik ook. ^O^
Nooit meer naar het cbr of wou je nog c of d gaan halen? ;)
Misschien nog ooit BE, dat kan wel eens van pas komen.
Vrachtwagens was ik niet van plan om te gaan rijden :P
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:38:42 #259
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_84977803
Motorrijder komt om het leven

Weer een gesneuveld :'(
pi_84979219
Net bij ons ook eentje op de parkeerplaats, van een andere instructeur. Hij reedt op een soort scootergeval van zichzelf zonder ABS. Achterrem te hard ingetrapt en daar ging hij, met 40 per uur. Uiteindelijk schade op zijn scooter aan de zijkanten en zelf z'n duim uit de kom en even naar het ziekenhuis.

Verder heb ik vandaag geen nieuwe oefeningen gedaan. Uitwijkoefening vaak gedaan, net als de noodstop, precisiestop en die andere stop (ben de naam kwijt :P ). Verder de snelle en langzame slalom gedaan, langzame slalom gaat steeds beter. Dit keer in de stromende regen les gehad, ook weer eens een andere ervaring :P
pi_84980497
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:38 schreef HeetBoven het volgende:
Motorrijder komt om het leven

Weer een gesneuveld :'(
Klinkt hard, maar dat soort motorrijders komen allemaal een keer aan de beurt.

Als je gewoon normaal doet is de kans dat je jezelf dood rijdt wel een heel stuk kleiner.
pi_84981083
Als je zo hard over een drempel gaat dat je gelanceerd wordt doe je sowieso al iets flink verkeerd.

Hmm, ik bekijk net die straat op google maps, dit is de enige drempel die ik kan vinden:

http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,93.7,,0,17.22

Ging hij 260 ofzo? :')
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:02:38 #263
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_84982374
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:19 schreef ufopiloot het volgende:
Als je zo hard over een drempel gaat dat je gelanceerd wordt doe je sowieso al iets flink verkeerd.

Hmm, ik bekijk net die straat op google maps, dit is de enige drempel die ik kan vinden:

http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,93.7,,0,17.22

Ging hij 260 ofzo? :')
lijkt me inderdaad niet zo'n heftige drempel. Hij moet inderdaad tegen de lichtsnelheid aan hebben gereden. Misschien een technisch defect gehad?
pi_84988604
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:19 schreef ufopiloot het volgende:
Als je zo hard over een drempel gaat dat je gelanceerd wordt doe je sowieso al iets flink verkeerd.

Hmm, ik bekijk net die straat op google maps, dit is de enige drempel die ik kan vinden:

http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,93.7,,0,17.22

Ging hij 260 ofzo? :')
Hier ligt er nog een:
http://maps.google.nl/map(...)ear=Kapelmeesterlaan,+Tilburg,+Noord-Brabant&gl=nl&ei=wIddTKiIKdGOOLmd_LwJ&ved=0CBYQ8gEwAA&t=h&layer=c&cbll=51.594078,5.077288&panoid=JbfbgUX4BayjaSwszkh5oQ&cbp=12,19.13,,0,12.05&ll=51.593962,5.076735&spn=0.010837,0.024655&z=16
Maar inderdaad, die zal hard hebben gereden.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_84989327
Effe tussen [url] en [/ url] zetten anders werkt het niet :P
pi_85008661
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef ufopiloot het volgende:
Niet nadenken en gewoon rijden. Af en toe krijg je een paar tips naar je hoofd geslingerd, en als je er iets mee kan, direct toepassen en gewoon normaal doorgaan waar je mee bezig bent. En het 'waarom',.. Tja, dat interesseert mij eerlijk gezegd geen bal. Er word mij verteld wat ik moet doen, en dan doe ik dat, ook als ik er geen gedachte achter kan vinden en de instructeur ook niet echt een goede reden heeft. Vaak is het wel helder natuurlijk, maar sommige dingen doe ik maar gewoon.

Net zoals dat je in de auto tijdens het lessen allemaal dingen naar je kop krijgt geslingerd. Je doet het allemaal maar, maar als je later eenmaal zelf aan het rijden bent laat je helft al voor wat het is, zoals telkens over je schouder kijken.

Nu met het motorrijden bijvoorbeeld moet je eerst uitgebreid in je spiegels kijken voordat je wegrijdt bij een stoplicht. Zie je al voor je dat je dat later ook bij elk stoplicht gaat doen?
Spiegelen niet, maar ff snel links-rechts kijken als het groen wordt is toch wel erg verstandig als je niet onder een rood-rijder wil eindigen.
En over je schouder kijken zou ik toch ook blijven doen in de auto, dat is precies hoe je als motorrijder op de snelweg de redresseerstrook opgeduwd wordt (vorige week nog 2 keer bijna).
pi_85364972
Kick :D

Ik mag 6 of 13 september examen doen voor AVB :D *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:10:43 #268
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_85365633
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
Kick :D

Ik mag 6 of 13 september examen doen voor AVB :D *O*
yay, veel succes!! Gaat goed komen :)
pi_85365835
Ik deze donderdag :D Vanmorgen mijn laatste officiële les gehad (donderdag ook nog 2 uur rijden voor het examen) en ging allemaal prima. Alleen de noodstop ging dik in de ABS door het natte wegdek, en dan sta je ook nog eens 4-5 meter verderop stil. Dan merk je het verschil wel. Bij de vertragingsoefening was het ook eerst even aanvoelen, ik kreeg een paar keer ABS op de achterrem, iets te hard ingetrapt :D

En bij een uitwijkoefening ging ik iets te plat en raakte ik met een pootje de grond, best vervelend want de keren dat ik de uitwijkoefening daarna deed ging ik gelijk heel wat voorzichtiger te werk :P Maar het ging allemaal goed en er staan allemaal kruisjes :P
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:23:43 #270
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_85366311
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef ufopiloot het volgende:
Ik deze donderdag :D Vanmorgen mijn laatste officiële les gehad (donderdag ook nog 2 uur rijden voor het examen) en ging allemaal prima. Alleen de noodstop ging dik in de ABS door het natte wegdek, en dan sta je ook nog eens 4-5 meter verderop stil. Dan merk je het verschil wel. Bij de vertragingsoefening was het ook eerst even aanvoelen, ik kreeg een paar keer ABS op de achterrem, iets te hard ingetrapt :D

En bij een uitwijkoefening ging ik iets te plat en raakte ik met een pootje de grond, best vervelend want de keren dat ik de uitwijkoefening daarna deed ging ik gelijk heel wat voorzichtiger te werk :P Maar het ging allemaal goed en er staan allemaal kruisjes :P
Pootje aan de grond is juist goed :7
Please, make yourself uncomfortable.
pi_85366515
Voor de vonken? :+
pi_85367450
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:10 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

yay, veel succes!! Gaat goed komen :)
Thanks! :D
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef ufopiloot het volgende:
Ik deze donderdag :D Vanmorgen mijn laatste officiële les gehad (donderdag ook nog 2 uur rijden voor het examen) en ging allemaal prima. Alleen de noodstop ging dik in de ABS door het natte wegdek, en dan sta je ook nog eens 4-5 meter verderop stil. Dan merk je het verschil wel. Bij de vertragingsoefening was het ook eerst even aanvoelen, ik kreeg een paar keer ABS op de achterrem, iets te hard ingetrapt :D

En bij een uitwijkoefening ging ik iets te plat en raakte ik met een pootje de grond, best vervelend want de keren dat ik de uitwijkoefening daarna deed ging ik gelijk heel wat voorzichtiger te werk :P Maar het ging allemaal goed en er staan allemaal kruisjes :P
Dan ben je blij dat er ABS op zit :X Gefeliciteerd en succes trouwens :D

Vandaag had ik 2 of 3x mijn poot aan de grond met de halve draai :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:13:54 #273
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_85382030
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Pootje aan de grond is juist goed :7
huh? in mijn ogen ben je dan net ietwat te scheef gegaan
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_85382107
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Thanks! :D
[..]

Dan ben je blij dat er ABS op zit :X Gefeliciteerd en succes trouwens :D

Vandaag had ik 2 of 3x mijn poot aan de grond met de halve draai :')
Als je maar in de gaten houd dat je na je examen bij een motor zonder ABS eerst gaat oefenen!

Je zal niet de 1e zijn die bij een noodstop op z'n plaat ligt.
pi_85387775
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:18 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Als je maar in de gaten houd dat je na je examen bij een motor zonder ABS eerst gaat oefenen!

Je zal niet de 1e zijn die bij een noodstop op z'n plaat ligt.
Hoe bedoel je dit?

Als wanneer ik mijn motorrijbewijs compleet heb gehaald en ik een motor koop zonder ABS, dat ik dan eerst moet gaan oefenen? Als je dat bedoelt, natuurlijk, geen zin om gelijk met me eerste motor op me plaat te gaan :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:41:31 #276
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_85388471
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef Mickeys het volgende:

[..]

huh? in mijn ogen ben je dan net ietwat te scheef gegaan
je moet niet heel veel verder gaan nee. Mijn rij-instructeur vond het altijd cool als ik ze aan de grond had :P
zelfs met avd,
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:43:00 #277
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_85388533
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?

Als wanneer ik mijn motorrijbewijs compleet heb gehaald en ik een motor koop zonder ABS, dat ik dan eerst moet gaan oefenen? Als je dat bedoelt, natuurlijk, geen zin om gelijk met me eerste motor op me plaat te gaan :P
Na je examen zou ik eerst goed leren remmen op je eigen motor. maar dat moet je natuurlijk wel opbouwen ;)
Please, make yourself uncomfortable.
pi_85389567
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:43 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Na je examen zou ik eerst goed leren remmen op je eigen motor. maar dat moet je natuurlijk wel opbouwen ;)
Dat dacht ik al ja :Y Moet eerst AVD nog, maargoed. Uiteraard moet ik dan goed leren remmen :Y
Komt waarschijnlijk iets van een KTM, Husqvarna of Husaberg :9
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:15:51 #279
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_85390067
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:41 schreef bodylotion het volgende:

[..]

je moet niet heel veel verder gaan nee. Mijn rij-instructeur vond het altijd cool als ik ze aan de grond had :P
zelfs met avd,
Ik heb om de metalen pennen een rubberen dop zitten op de pedalen dus ik ben van mening dat je dan net te scheef bent gegaan. Volgens mij zit je dan qua bandenprofiel ook over het randje heen of jouw rijschool heeft de boel anders gemaakt
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_85390484
Oja, ik had gisteren voor het eerst een 'tank-slapper' (zo heet dat toch?) bij de noodstop :X
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:03:54 #281
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_85392347
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik heb om de metalen pennen een rubberen dop zitten op de pedalen dus ik ben van mening dat je dan net te scheef bent gegaan. Volgens mij zit je dan qua bandenprofiel ook over het randje heen of jouw rijschool heeft de boel anders gemaakt
Reed jij niet op een Kawa sportmotor? Dan zit je inderdaad bijna aan je max als de voetsteunen de grond raken. Maar rijscholen hebben vaak van die naked bikes waar je meer rechtop zit, daarmee gaat het wat makkelijker.
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:07:17 #282
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_85392504
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, ik had gisteren voor het eerst een 'tank-slapper' (zo heet dat toch?) bij de noodstop :X
dat is dacht ik bij versnellen:

Ik denk dat je bedoelt dat het achterwiel begon te kwispelen?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_85392596
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:16 schreef oshiro het volgende:

[..]

1 vrij 2 3 4 5 (6)?
Er wordt vaak heel moeilijk over gedaan maar dat valt allemaal wel mee. De 1 is altijd naar beneden, tot je niet verder meer kan. Daarna is iedere volledige beweging omhoog een versnelling omhoog tot aan de 5 maar vaak ook 6 inderdaad. De neutraal wordt altijd tussen dat lijstje gezet en dat vind ik iets verwarrend, het suggereert dat je 2x met je voet omhoog moet gaan terwijl de neutraal eigenlijk tussen de 1 en de 2 in zit. (en derhalve is het vaak een beetje gepruts om hem in zn neutraal te zetten ipv zn 2, je maakt maar een half slagje.)

Feitelijk heeft je bak tussen iedere versnelling een neturaal, maar bij de meeste motoren kan je die alleen tussen 1 en 2 in gebruiken. Bij sommige is het daadwerkelijk mogelijk om in zn neutraal terecht te komen tussen bijvoorbeeld 3 en 4 en dat kan je behoorlijk in de war brengen als je dat niet weet.

Dan heb je nog kawa's met positive neutral finder, als de motor draait terwijl je stilstaat en je trekt de schakelpook volledig omhoog om van 1 naar 2 te gaan kom je altijd in de neutraal. Schijnbaar waren kawa's berucht om de lastige neutraal dus hebben ze dit bedacht (en ik vind het wel makkelijk zo) als je achterwiel rolt gaat de motor wel van 1 naar 2 zoals iedere motor.. en naar de neutraal als je niet goed schakelt :P)

En dan heb je ook nog mensen die de pook aanpassen waardoor alles op zijn kop zit :P maar dat zal je niet zo snel tegenkomen :P

*edit* oeps dat was een paar pagina's terug :')
pi_85473012
Zo, 7 oefeningen gedaan, 7 keer goed. AVB in de pocket, gaaaaap..! :D :+

Nu op naar AVD :)
pi_85473129
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:25 schreef ufopiloot het volgende:
Zo, 7 oefeningen gedaan, 7 keer goed. AVB in de pocket, gaaaaap..! :D :+

Nu op naar AVD :)
Welke moest je? :P
pi_85473337
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:09 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Er wordt vaak heel moeilijk over gedaan maar dat valt allemaal wel mee. De 1 is altijd naar beneden, tot je niet verder meer kan. Daarna is iedere volledige beweging omhoog een versnelling omhoog tot aan de 5 maar vaak ook 6 inderdaad. De neutraal wordt altijd tussen dat lijstje gezet en dat vind ik iets verwarrend, het suggereert dat je 2x met je voet omhoog moet gaan terwijl de neutraal eigenlijk tussen de 1 en de 2 in zit. (en derhalve is het vaak een beetje gepruts om hem in zn neutraal te zetten ipv zn 2, je maakt maar een half slagje.)

Feitelijk heeft je bak tussen iedere versnelling een neturaal, maar bij de meeste motoren kan je die alleen tussen 1 en 2 in gebruiken. Bij sommige is het daadwerkelijk mogelijk om in zn neutraal terecht te komen tussen bijvoorbeeld 3 en 4 en dat kan je behoorlijk in de war brengen als je dat niet weet.

Dan heb je nog kawa's met positive neutral finder, als de motor draait terwijl je stilstaat en je trekt de schakelpook volledig omhoog om van 1 naar 2 te gaan kom je altijd in de neutraal. Schijnbaar waren kawa's berucht om de lastige neutraal dus hebben ze dit bedacht (en ik vind het wel makkelijk zo) als je achterwiel rolt gaat de motor wel van 1 naar 2 zoals iedere motor.. en naar de neutraal als je niet goed schakelt :P)

En dan heb je ook nog mensen die de pook aanpassen waardoor alles op zijn kop zit :P maar dat zal je niet zo snel tegenkomen :P

*edit* oeps dat was een paar pagina's terug :')
Ik heb weleens met lessen op de snelweg een neutraal gevonden tussen de 5 en 6 :{
Best eng als je opeens volle toeren hebt zonder trekkracht dan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_85473693
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb weleens met lessen op de snelweg een neutraal gevonden tussen de 5 en 6 :{
Best eng als je opeens volle toeren hebt zonder trekkracht dan.
Als je tussen een versnellingen geraakt, los van de neutraal, is het zonder twijfel de schuld van een gare versnellingsbak. (niet vreemd bij een lesmotor)
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_85474009
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Welke moest je? :P
1) Lopen met de motor
2) Langzame slalom
3) Wegrijden uit parkeervak
4) Uitwijkoefening
5) Snelle slalom
6) Stopproef
7) Precisiestop

(Geen noodstop dus, terwijl deze volgens mij wel verplicht is :? )

[ Bericht 0% gewijzigd door ufopiloot op 19-08-2010 14:53:46 ]
pi_85474450
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:46 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

1) Lopen met de motor
2) Langzame slalom
3) Wegrijden uit parkeervak
4) Uitwijkoefening
5) Snelle slalom
6) Stopproef
7) Precisiestop

(Geen noodstop dus, terwijl deze volgens mij wel verplicht is :? )
2 opdrachten uit een sector toch? En van die 2 moet je er minimaal 1 goed hebben ofzoiets? :')

Als de langzame slalom goed gaat is wel knap ^O^ Dat gaat bij niet heel veel mensen goed als je dat bekijkt als je zit te wachten.

Gefeliciteerd in ieder geval ^O^
pi_85474650
Noodstop is inderdaad een verplicht onderdeel :o
pi_85475301
Langzame slalom moest ik wel opnieuw doen, ik raakte de eerste keer de laatste pylon |:(

Maar het is niet zo heel moeilijk. Een beetje achterover zitten, super ontspannen, je knieën aan de tank vastklemmen zodat je met je handen alleen maar rustig het stuur hoeft te draaien, de rest gaat dan vanzelf. En je snelheid constant houden zodat je niet hoeft te remmen en er vloeiend doorheen gaat.

[ Bericht 25% gewijzigd door ufopiloot op 19-08-2010 15:26:37 ]
pi_85477974
Ik heb hem ook in 2x gehaald. M'n maat waarmee ik samen het bewijs heb gehaald niet :D Dat moet hij nu nog horen :')
Ik zou het nu ook niet meer kunnen volgens mij, wat een kutproef was dat :')
pi_85478099
Ja, op een beetje motor kom je echt nooit die poortjes motor door, sportmotor of een dikke BMW etc.
pi_85478473
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:18 schreef ufopiloot het volgende:
Ja, op een beetje motor kom je echt nooit die poortjes motor door, sportmotor of een dikke BMW etc.
Nouja, met oefening misschien. Er staan van die wedstrijden op youtube met die gigantische amerikaanse politiemotoren. Als je ziet wat die kunnen :o

^O^
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:01:02 #295
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_85480094
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:25 schreef ufopiloot het volgende:
Zo, 7 oefeningen gedaan, 7 keer goed. AVB in de pocket, gaaaaap..! :D :+

Nu op naar AVD :)
*O* feli, ik mag dadelijk weer gassen.. Bij Ferry weer. Volgende week terug naar Kennedy :)

Ik dank god dat het droog is, het zag er slechter uit van de week.
pi_85480977
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:18 schreef ufopiloot het volgende:
Ja, op een beetje motor kom je echt nooit die poortjes motor door, sportmotor of een dikke BMW etc.
met clip-on's niet inderdaad. de snelle slalom gaat wel een stuk makkelijker :7 :7
Please, make yourself uncomfortable.
pi_85483842
Afgelopen maandag begonnen met lessen en heb er nu 7 uur opzitten. Komende maandag nog een paar uur en dan dinsdag voor AVB. Alles gaat wel prima eigenlijk.

Ik deed alleen heel lang de langzame slalom gewoon tergend langzaam en dan echt met je stuur sturen, en dat is waardeloos. Je gaat dan te langzaam en dan is het meer zo'n balansspelletje. Nu ga ik er wat sneller doorheen maar gooi ik de motor gewoon platter, beetje snelle slalom gevoel. Werkt een stuk beter ^O^

Moet te doen zijn.

En maandag ook nog 's tussendoor theorie
pi_85484277
Motor gaat weinig plat hoor als je met 5-10km per uur door pylonnen heen moet die 3 meter van elkaar staan :P
pi_85484598
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:07 schreef ufopiloot het volgende:
Motor gaat weinig plat hoor als je met 5-10km per uur door pylonnen heen moet die 3 meter van elkaar staan :P
Ja, maar je ziet ook mensen die de langzame slalom (deed ik dus ook hiervoor) vrijwel rechtop doen en dan geforceerd dat ding met alleen het stuur er doorheen proberen te jagen, en dat werkte bij mij niet. Dat is te zenuwachtig, te langzaam en te inconsistent. + Het komt nog wel eens voor dat je gewoon tegen maximale stuuruitslag zit, en dat is echt vervelend.

Nu "swing" ik gewoon wat meer met die motor, en dat werkt een stuk beter in ieder geval. Langzame slalom gaat nu vrijwel nooit meer mis.
pi_85485937
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb weleens met lessen op de snelweg een neutraal gevonden tussen de 5 en 6 :{
Best eng als je opeens volle toeren hebt zonder trekkracht dan.
Ja precies, dat kan dus gebeuren. Als je dan de conclusie trekt dat je wel tussen 1 en 2 in MOET zitten (terwijl dat compleet onlogisch is) en je net op een invoegstrook ofzo rijd kan je dat soort verwarring niet echt gebruiken.

Als er ooit zoiets gebeurt en je geen idee meer hebt in welke versnelling je bak staat, schakel dan liever nog 1 of 2 keer omhoog voor je de koppeling op laat komen, das altijd beter als per ongeluk te laag zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')