Theorie was ook precies wat bij mij het halen van A tegen hield.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:27 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag intest gedaan en volgens de instructeur pikte ik het sneller op dan gemiddeld en was ik redelijk onverschrokken al snel bezig met de snelle slalom met ~40 km/uur.
Eerst ga ik nog even een paar dagen weg en dan begin ik vanaf de 12e met lessen, waarna ik de 24e AVB examen heb.
Ik heb al ruim 5 jaar m'n B-rijbewijs, maar ik heb echt weinig zin om weer de theorie te moeten stampen (en dan vooral de onnozele feitjes). Het moet maar...
Het was wel supertof![]()
Schei toch uit man.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Theorie was ook precies wat bij mij het halen van A tegen hield.
Uiteindelijk toch maar gedaanHeb zo'n schurft aan die CBR molen
Ik heb gewoon het schijt aan CBR en wil er zo min mogelijk mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Schei toch uit man.
Je weet van tevoren dat het moet en die molen valt ook wel mee. Aantal vragen goed beantwoorden en je bent klaar.
En toch kom je daar niet onderuit maar dat wist je al.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het schijt aan CBR en wil er zo min mogelijk mee te maken hebben
Omdat het een dure corrupte klerebende isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
En toch kom je daar niet onderuit maar dat wist je al.
Geen theorie-examen doen omdat je een hekel hebt aan het cbr (waarom eigenlijk?) en daardoor niet verder kunnen met wat je wil is gewoon ronduit lomp.
Kun je wel vinden maar het is de enige weg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat het een dure corrupte klerebende is![]()
Maar uiteindelijk heb ik B en A netjes gehaald hoor. Motor alles in 1x en Auto 2x examen gedaan.
Misschien nog ooit BE, dat kan wel eens van pas komen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je wel vinden maar het is de enige weg.
Maar je bent er van af lees ik ook.![]()
Nooit meer naar het cbr of wou je nog c of d gaan halen?
Klinkt hard, maar dat soort motorrijders komen allemaal een keer aan de beurt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:38 schreef HeetBoven het volgende:
Motorrijder komt om het leven
Weer een gesneuveld
lijkt me inderdaad niet zo'n heftige drempel. Hij moet inderdaad tegen de lichtsnelheid aan hebben gereden. Misschien een technisch defect gehad?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:19 schreef ufopiloot het volgende:
Als je zo hard over een drempel gaat dat je gelanceerd wordt doe je sowieso al iets flink verkeerd.
Hmm, ik bekijk net die straat op google maps, dit is de enige drempel die ik kan vinden:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,93.7,,0,17.22
Ging hij 260 ofzo?
Hier ligt er nog een:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:19 schreef ufopiloot het volgende:
Als je zo hard over een drempel gaat dat je gelanceerd wordt doe je sowieso al iets flink verkeerd.
Hmm, ik bekijk net die straat op google maps, dit is de enige drempel die ik kan vinden:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,93.7,,0,17.22
Ging hij 260 ofzo?
Spiegelen niet, maar ff snel links-rechts kijken als het groen wordt is toch wel erg verstandig als je niet onder een rood-rijder wil eindigen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef ufopiloot het volgende:
Niet nadenken en gewoon rijden. Af en toe krijg je een paar tips naar je hoofd geslingerd, en als je er iets mee kan, direct toepassen en gewoon normaal doorgaan waar je mee bezig bent. En het 'waarom',.. Tja, dat interesseert mij eerlijk gezegd geen bal. Er word mij verteld wat ik moet doen, en dan doe ik dat, ook als ik er geen gedachte achter kan vinden en de instructeur ook niet echt een goede reden heeft. Vaak is het wel helder natuurlijk, maar sommige dingen doe ik maar gewoon.
Net zoals dat je in de auto tijdens het lessen allemaal dingen naar je kop krijgt geslingerd. Je doet het allemaal maar, maar als je later eenmaal zelf aan het rijden bent laat je helft al voor wat het is, zoals telkens over je schouder kijken.
Nu met het motorrijden bijvoorbeeld moet je eerst uitgebreid in je spiegels kijken voordat je wegrijdt bij een stoplicht. Zie je al voor je dat je dat later ook bij elk stoplicht gaat doen?
yay, veel succes!! Gaat goed komenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
Kick
Ik mag 6 of 13 september examen doen voor AVB![]()
Pootje aan de grond is juist goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef ufopiloot het volgende:
Ik deze donderdagVanmorgen mijn laatste officiële les gehad (donderdag ook nog 2 uur rijden voor het examen) en ging allemaal prima. Alleen de noodstop ging dik in de ABS door het natte wegdek, en dan sta je ook nog eens 4-5 meter verderop stil. Dan merk je het verschil wel. Bij de vertragingsoefening was het ook eerst even aanvoelen, ik kreeg een paar keer ABS op de achterrem, iets te hard ingetrapt
En bij een uitwijkoefening ging ik iets te plat en raakte ik met een pootje de grond, best vervelend want de keren dat ik de uitwijkoefening daarna deed ging ik gelijk heel wat voorzichtiger te werkMaar het ging allemaal goed en er staan allemaal kruisjes
Thanks!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:10 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
yay, veel succes!! Gaat goed komen
Dan ben je blij dat er ABS op zitquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef ufopiloot het volgende:
Ik deze donderdagVanmorgen mijn laatste officiële les gehad (donderdag ook nog 2 uur rijden voor het examen) en ging allemaal prima. Alleen de noodstop ging dik in de ABS door het natte wegdek, en dan sta je ook nog eens 4-5 meter verderop stil. Dan merk je het verschil wel. Bij de vertragingsoefening was het ook eerst even aanvoelen, ik kreeg een paar keer ABS op de achterrem, iets te hard ingetrapt
En bij een uitwijkoefening ging ik iets te plat en raakte ik met een pootje de grond, best vervelend want de keren dat ik de uitwijkoefening daarna deed ging ik gelijk heel wat voorzichtiger te werkMaar het ging allemaal goed en er staan allemaal kruisjes
huh? in mijn ogen ben je dan net ietwat te scheef gegaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Pootje aan de grond is juist goed
Als je maar in de gaten houd dat je na je examen bij een motor zonder ABS eerst gaat oefenen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Dan ben je blij dat er ABS op zitGefeliciteerd en succes trouwens
Vandaag had ik 2 of 3x mijn poot aan de grond met de halve draai
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je maar in de gaten houd dat je na je examen bij een motor zonder ABS eerst gaat oefenen!
Je zal niet de 1e zijn die bij een noodstop op z'n plaat ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |